Citat:
Ursprungligen postat av
lettmjolk
Vad tror ni om att ta in Riccardo Gaggliolo som det tjatades som fan om här på forumet för några år sen?

Hade inte haft något emot det. Han har inlett starkt i Parma som ligger i mitten av Serie A-tabellen.
Skulle kunna se Gagliolo som backup bakom Granqvist, Lindelöf, och Jansson istället för Filip Helander. Kanske till och med att han kan gå före Jansson som var svag i UNL mot Turkiet.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHero
Tycker det är larvigt att försöka heta Kingsley Sarfo att spela för det svenska landslaget. Han har bott i Sverige i fyra år. Han är fostrad i Ghana och borde i första hand spela för deras landslag.
Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Men du tycker inte det är ett dugg larvigt att heta Riccardo Gagliolo och försöka spela för Sverige trots att han aldrig ens bott här och inte kan svenska? Intressant.
Måste gå in och rätta mitt slarvfel här som gjorde att jag misstolkades. Missade det när det begav sig. Det jag försökte skriva var att "[Jag] tycker det är larvigt att försöka
HETSA Kingsley Sarfo att spela för det svenska landslaget."
Vad spelarna heter är inte relevant. En svensk landslagsspelare får gärna heta Kingsley Sarfo. (Vore dock olämpligt nu med tanke på hans brottsregister).