2019-03-23, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Om det stämmer att Forsberg lämnar pga att han blev utbytt så vill jag inte se honom i landslaget igen någonsin.

Klart det är därför, han är ju inte skadad iaf. Tror även att han saknar sin familj . Han har tidigare sagt att resor till landslagssamlingarna inte är optimala i längden. Perfekt läge att vara sur och lämna landslaget för att komma hem till familjen
Citera
Medlem
Forsberg var ju Zlatans arvtagare
Citera
Medlem
Steff83s avatar
Hoppas Janne portar honom nu så länge han är FK. VNL med om han fortsätter med sitt trams. Dom ska be om ursäkt om dom ska tillbaka. Landslaget ska vara en ära och man gör som man blir tillsagd. Annars kan det vara.
Citera
2019-03-23, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Nu överdriver du. Han är en defensiv tråkig tränare.

Japp, därför Sverige inte gör några mål med honom som tränare. Gå och lägg dig nu. Bara kolla statistiken för att se att det du skriver är rent trams.
Citera
2019-03-23, 23:51
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hoppas Janne portar honom nu så länge han är FK. VNL med om han fortsätter med sitt trams. Dom ska be om ursäkt om dom ska tillbaka. Landslaget ska vara en ära och man gör som man blir tillsagd. Annars kan det vara.

Exakt. Skämmes ta mig fan! Vilka jävla pajaser
Citera
2019-03-23, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Bollkåt utan att göra något med bollen. Lite synd för han var riktigt lovande där ett tag.

Var ju rätt så hopplös i VM

Japp. Jag skämtade med en kompis om just det under matchens gång. Påminner om hockeyspelare som åker runt längs sargen och inte gör någonting framför mål.
Citera
2019-03-23, 23:53
Medlem
Folk som tror problemet ligger hos Janne måste verkligen se över trenden:

1. Konstanta ruggigt bra resultat.
2. Alla spelare etc höjde Janne och crew till skyarna innan VM, under VM osv.
3. Foppa har vart långtids skadad och fått LIIITE speltid i LEipzig nu innan denna samlingen och han fick 1h direkt, efter det blev han utbytt i ett enormt logiskt byte rent taktiskt.

Problemet då FAN inte Janne. Det är en sak som är säker. Han har alla rätt i världen och lite därtill.
Citera
2019-03-23, 23:54
Medlem
gato12s avatar
Lite off topic men vilken jävla skillnad det är mellan hockey och fotboll. I Tre Kronor vill alla spela i landslaget och är hur öppna som helst mot media. Aldrig några problem. Till skillnad från divorna inom fotbollen
Citera
2019-03-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Olsen nobbade väl media för att han inte orkade snacka om hans tuffa tid i Roma just nu... Patetiskt att kolla ner i mobilen och inte ens säga något efter en seger i Kvalet..

Varför blir spelare såhär så fort dom hamnar i bra lag, Olsen var inte såhär när han spelade i FCK. Lindelöf var världens trevligaste snubbe före han gick till United innan han blev värsta divan mot media och fans. Forsberg har jag alltid uppfattat som en kille med fötterna på jorden..men hade tydligen fel om foppa

Detta är tyvärr lite typiskt fotbollen.
Peter Forsberg i hockey skulle aldrig komma på tanken att bete sig på det sättet.

Och då var han 10 ggr större stjärna än Olsen och Emil tillsammans.

Fan, vill de inte ha uppmärksamhet. Låt dem slippa, men betänk att uppmärksamhet och lön hänger ihop i denna värld.
Och lönen lär de inte säga nej till.

Jag föraktar denna typ av nonchalant beteende.
Citera
2019-03-23, 23:56
Medlem
Perversitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Tycker du det är okej att lämna truppen också för att man bara får spela 60 min?

Nej, missade det och uppdaterade mitt inlägg.
Citera
2019-03-23, 23:56
Bannlyst
Det känns mest som det är börda för vissa spelare att åka till Landslaget. Vissa åker bara för att umgås med sina jävla polare... vissa verkar bara tycka det är jobbigt som Olsen.

Om det nu är så jobbigt att komma till landslassamlingarna är det väl bara att sluta i landslaget?

Det tjänar enorma pengar som bara är fantasier för dom flesta i världen. Och ändå beter sig vissa som skit. Jag tror ju tyvärr uppgifterna stämmer. Varför Drar inte Olsen på samma gång?
Citera
2019-03-23, 23:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Detta är tyvärr lite typiskt fotbollen.
Peter Forsberg i hockey skulle aldrig komma på tanken att bete sig på det sättet.

Och då var han 10 ggr större stjärna än Olsen och Emil tillsammans.

Fan, vill de inte ha uppmärksamhet. Låt dem slippa, men betänk att uppmärksamhet och lön hänger ihop i denna värld.
Och lönen lär de inte säga nej till.

Jag föraktar denna typ av nonchalant beteende.

Exakt! håller med dig helt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in