Överlag en bra trupp. Härligt att Salle är Borta
Men att ta Rami (och Alvbåge) före Bengan är idioti. Visst var Rami bra och spelade CL, men det var hösten 2002! Sen dess har han spelat 3 matcher! Han är ingen framtidsman heller. Alvbåge blev petad av Benga, dessutom av den tränaren i Allvenskan som släpper fram flest ungdomar (Även om det enligt Kahnwhiler är en fara för svenskfotboll

).
Samtidigt, det händer otroligt sällan att en målvakt blir skadad.
Att Lantz inte är med är väl av samma anledning som Pär Zetterberg aldrig etablerade sig, de har för stora egon för att ta en petning, det skapar dålig stämning i truppen. SidledsDanne vet att han är andravalet.
Sen att folk säger att Sverige spelar en defensiv fotboll, ni har inte sett så mycket på landslaget senaste 2-3 åren va?