2009-08-12, 19:52
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Elmander har VARIT kass i EPL. Han har fått massiv kritik av coachen för att han inte gör några mål. Är inte det en anfallares uppgift att göra mål? Toivoinen gjorde 2 mål direkt i sin första match.

Nä Elmander spelar bara på gamla meriter, eller rättare sagt spanien matchen för 3 år sedan.

Dåligt. Men som vanligt så vill flashback forum bara se gamla spelare spela.

Elmanders facit under 2008/2009

2008/09: 30 / 5

5 mål på 30 matcher! Fy fan va kasst.

När påstod jag att han var bra förra säsongen? Du sa att han inte har varit ordinarie, hur tänkte du då? De flesta på Flasback vill väl ha nya spelare, jag är väl en av få som ser på saker realistiskt. Det går inte att sätta in 11 nya spelare i en match och spela som Barcelona vilket de flesta verkar tro här.

Därmed inte sagt att man inte ska ta in nya spelare alls, det tycker jag man ska göra. Dock inte alla på samma gång, och speciellt inte när man har betydligt bättre spelare.
Senast redigerad av zzwampen 2009-08-12 kl. 19:55.
Citera
2009-08-12, 19:56
Medlem
Krokofils avatar
Ola Andersson verkar ha druckit sju koppar kaffe för mycket inför den pågående sändningen...
Citera
2009-08-12, 19:57
Bannlyst
vilken kanal är det fotboll på ikväll sveland - finland
Citera
2009-08-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglimten
vilken kanal är det fotboll på ikväll sveland - finland

Tv8
Citera
2009-08-12, 20:33
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nej men dom begränsas samtidigt inte heller vad gäller talangpool, så den jämförelsen faller platt.
Korrekt, men det var inte det jag menade
Citera
2009-08-12, 21:36
Medlem
Grymt bra för våran del att Norge slog Skottland, lagen i den gruppen får gärna fortsätta ta poäng av varandra!

Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Seriöst så tror jag nästan alla håller med Laul där......våga chansa och prova nya grejjer mot en betydelselös match mot Finland!!!

Tyvärr för din del nu så ligger det närmare till hands med en 1-0 seger än en 2-3 förlust... Förstår att du måste vara besviken..
Citera
2009-08-12, 21:59
Medlem
wernblom88s avatar
Så jävla synd om zlatan att spela i detta jävla landslag, suck. Började inte se förrän 60 minuten, somnade efter 70...
Citera
2009-08-12, 22:10
Medlem
Deedzs avatar
Källström och Majstorovic är dem enda som har visat upp tillräckligt hög klass de senaste matcherna. De övriga får inte godkänt någonstans!

Skulle vilja se Bajrami i landslaget förövrigt. Kul att Wernbloom har kommit in dessutom....
Två spelartyper som behövs...

Hoppas även Berg kommer igång ordentligt, för hittils har han varit värdelös i A-landslaget...

Berg, Bajrami, Safari, Lustig, Wernbloom. Och i framtiden Fejzullahu, möjligtvis M. Olsson..
Citera
2009-08-12, 22:12
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedz
Källström och Majstorovic är dem enda som har visat upp tillräckligt hög klass de senaste matcherna. De övriga får inte godkänt någonstans!

Skulle vilja se Bajrami i landslaget förövrigt. Kul att Wernbloom har kommit in dessutom....
Två spelartyper som behövs...

Hoppas även Berg kommer igång ordentligt, för hittils har han varit värdelös i A-landslaget...

Berg, Bajrami, Safari, Lustig, Wernbloom. Och i framtiden Fejzullahu, möjligtvis M. Olsson..

Easy now, bara för att han gjort en del mål i Superettan så ska han inte nämnas i dessa sammanhang. Mycket ska man läsa...
Citera
2009-08-12, 22:23
Medlem
Deedzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Easy now, bara för att han gjort en del mål i Superettan så ska han inte nämnas i dessa sammanhang. Mycket ska man läsa...

well.. jag tänkte mest på spelartyper... Han är intressant på det sättet eftersom han verkar starkare i kroppen om vi jämför våra andra upcoming forwards som Söder (som är lite för liten), Berg (känns tunn som fan).

Han har imponerat de få gångerna jag har sett honom, men har hört desto mer om honom som jag visserligen bör ta med en nypa salt.

Lever han inte upp till hypen?
Citera
2009-08-12, 22:35
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
well.. jag tänkte mest på spelartyper... Han är intressant på det sättet eftersom han verkar starkare i kroppen om vi jämför våra andra upcoming forwards som Söder (som är lite för liten), Berg (känns tunn som fan).

Han har imponerat de få gångerna jag har sett honom, men har hört desto mer om honom som jag visserligen bör ta med en nypa salt.

Han har startat båda matcherna för Nijmegen i holländska ligan, det är ju definitivt inte fy skam för att komma direkt från superettan. Visserligen Mjällby och dom borde ju spela i allsvenskan. Men inte många som tar ordinarie plats efter en veckas träning med nya laget.
Citera
2009-08-12, 22:45
Medlem
Chilimans avatar
Citat:

Efter ett år i Hamburg tror jag att vi kommer se mycket mer muskler på Berg. Då är han det bästa valet att spela med Zlatan, om inte Johan får en revival som släpande i Bolton, man vet aldrig. En Johan Elmander i bra form och med målkänslan tillbaks tar en plats i landslaget 24/7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in