2007-08-06, 02:15
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Är inte minimikriteriet för en bra målvakt att man åtminstone hört talas om honom, eller?
Att du inte hört talas om Johan Wiland säger nog mer om dig än om honom ...
Citera
2007-08-06, 13:09
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Drömmer jag eller? Shaaban har varit skit i Fredrikstad den här säsongen. Han är för övrigt en överskattad målvakt. Wiland är bättre.

Här är dom viktiga matcherna som shaaban stått sen wm-06

Trinidad/Tobago-Sverige 0-0
Lettland-Sverige 0-1
Sverige-Liechtenstein 3-1
Sverige-Spanien 2-0
Island-Sverige 1-2

Tycker nog att det räcker att skriva detta för att se vem som skall stå om Isak inte kan
Citera
2007-08-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Här är dom viktiga matcherna som shaaban stått sen wm-06

Trinidad/Tobago-Sverige 0-0
Lettland-Sverige 0-1
Sverige-Liechtenstein 3-1
Sverige-Spanien 2-0
Island-Sverige 1-2

Tycker nog att det räcker att skriva detta för att se vem som skall stå om Isak inte kan
Jag tycker Rami är det självklara valet. Wiland i VM-kval för i helvete? Inge mer knallementalitet i vårt landslag!
Citera
2007-08-06, 15:28
Medlem
Någon mer som tyckler att Jon Jönsson och Markus Berg borde få chansen? Skulle vilja se Jon i backlinjen från start med Mellberg.
Citera
2007-08-06, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
Någon mer som tyckler att Jon Jönsson och Markus Berg borde få chansen? Skulle vilja se Jon i backlinjen från start med Mellberg.
Petter har ju inte gjort bort sig så därför tycker inte jag att han ska petas. Båda ovanstående herrar måste ju iallafall vara med i truppen. Erkan Zengin och framförallt Kennedy måste vara med!
Citera
2007-08-06, 15:37
Medlem
Vad har Erkan gjort för att förtjäna en plats? Tycker att Ishisaki är ett bättre alternativ, tycker att 5 mål och 6 assist på 17 matcher är ett bra facit jämfört med Erkans 2 mål och 2 assist.

Visst Petter har varit bra men mot USA är det bara en träningsmatch.
Citera
2007-08-06, 16:11
Medlem
Treehorns avatar
Zengin måste nog bevisa lite mer först, möjligen kan han bli utagen till det där vinterlägret Och förtillfället petar Jönsson och Berg ingen... möjligen allbäck som kan stiga åt sidan nu men han är ju ändå inte ordinarie. Och inte för att han är sämre utan för att nya spelare ska slussas in innan det är för sent.

Finns ju ett antal spelare som går före Zengin som spelar ute i Europa.... Troligen i allsvenskan också.
Citera
2007-08-06, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandb3rg__
Vad har Erkan gjort för att förtjäna en plats? Tycker att Ishisaki är ett bättre alternativ, tycker att 5 mål och 6 assist på 17 matcher är ett bra facit jämfört med Erkans 2 mål och 2 assist.

Visst Petter har varit bra men mot USA är det bara en träningsmatch.
Jag menar Hansson, inte Andersson. Jon petar inte Hansson. Sedan tycker jag att Erkan har varit den som stått för massor offensivt i Bajen i år, medans Ishizaki får hjälp av exempelvis A. Svensson.
Citera
2007-08-06, 16:25
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Jag menar Hansson, inte Andersson. Jon petar inte Hansson. Sedan tycker jag att Erkan har varit den som stått för massor offensivt i Bajen i år, medans Ishizaki får hjälp av exempelvis A. Svensson.

Och eftersom att Taco är ordinarie i landslaget så är det alltså bättre med Ishizaki än Zengin.

Eller?
Citera
2007-08-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Och eftersom att Taco är ordinarie i landslaget så är det alltså bättre med Ishizaki än Zengin.

Eller?
Nej för fan hur skulle det se ut om vi börjar ha japsar på mittfältet?
Citera
2007-08-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino

Vad har Petter Andersson med saken att göra? Jag syftar på Hansson!
Citera
2007-08-06, 19:05
Medlem
Argots avatar
Det är inget snack om att det är Rami som bör stå mot Danmark. Han är riktigt stabil och klarar det med bravur.

Sedan tycker jag nog att Prica kanske borde kunna stiga åt sidan så att man kan prova på Marcus Berg till exempel. Fjärdeforwarden lär ju inte spela ändå så det är lika bara att Berg får känna på hur det är att vara med i alla fall. Han kanske höjer sig av det?

Kennedy borde även han kunna göra avtryck snart så bra som han verkar gå i holland. Har tyvärr inte sett något av honom själv där bortifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in