Han gör tammefan allt fel.......men jag skulle inte bli förvånad om han ändå är med i em truppen i sommar på bekostnad av Berg.
Hur många anfallare ska med då? Tror knappast vi kommer få användning av några andra på den positionen än Zlatan, Elmander, Allbäck och Rosenberg så man behöver väl inte oroa sig över att Prica skulle få speltid men klart man hellre vill ha med Berg.
Hur många anfallare ska med då? Tror knappast vi kommer få användning av några andra på den positionen än Zlatan, Elmander, Allbäck och Rosenberg så man behöver väl inte oroa sig över att Prica skulle få speltid men klart man hellre vill ha med Berg.
Tror Lagerbäck plockar med 5 anfallare. Och är det inte Berg som kniper den sista av dom platserna är det skandal
Prica har återigen visat att han aldrig kommer att bli något bra. Bort med karln och låt yngre förmågor få testa förfan. För övrigt kom Sverige undan med blotta förskräckelsen.
Av allt att dömma av dagens match är Holmén näste store man på Sveriges mittfält. Han måste bara med till EM. Likaså Berg...
Frågan är dock hur mycket speltid de kommer få.
En sak jag reagerade över. Varför tog Lagerbäck ut brodern Elm utan talang. Jag tror seriöst han blandade ihop dom och därav varför han inte ska ha jobbet som landslagstränare
Prica har återigen visat att han aldrig kommer att bli något bra. Bort med karln och låt yngre förmågor få testa förfan. För övrigt kom Sverige undan med blotta förskräckelsen.
Det visste vi ju redan under Helsingborgstiden. Han är i slutet av sin karriär så det är klart han aldrig kommer bli bra
Av allt att dömma av dagens match är Holmén näste store man på Sveriges mittfält. Han måste bara med till EM. Likaså Berg...
Nu mötte vi ju ett gäng mediokra bomullsplockare så han måste nog bevisa lite mer, man kan inte slå på stora trumman efter en match mot Costa Rica. Men mot bomullsplockarna var han bra, helt klart!
Prica kan vara den mest oexplosiva anfallare jag sett.
Såg ut som att han trampade vatten när han skulle springa ifatt en djupledsboll.
Hans målsumpartalanger är ju utöver det vanliga också, jag har för mig att han var lika bra på det förra januari-turnéen, rätta mig om jag har fel.
Snälla Lagerbäck, stig ut ur dimman och kom in i matchen, bort med Prica en gång för alla, Oremo och Wernbloom går före 18 dagar i veckan i min bok.