2020-04-20, 03:15
Medlem
WheelofFortunes avatar
Jag har några frågor - talade de med dig något med coronaviruset? Är de mer aktiva nu än tidigare? Är det något som håller på att hända just nu?

Varför är alienarter intresserade av att reinkarneras på jorden? Finns det andra alienarter? Har de samma mål? Samarbetar de? Arbetar de mot varandra?

Säger inte att jag tror på detta, men jag är nyfiken av ditt perspektiv och dina upplevelser!
Citera
2020-04-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Det bästa är att dem avslutade samtalet med att du skulle skriva på flashback.
Citera

Moderatormeddelande

Postat av gason 2020-04-20, 10:10
Moderator
OT raderat.
Tråden handlar inte om vilket eventuellt drogbruk TS har ägnat sig åt.

/Moderator
2020-04-20, 12:27
Medlem
Kan du berätta mer om dig själv?
Kön, ålder, bor själv/hemma, syskon, kompisar, partners, utbildning, arbete osv.

En hård fråga.
Är du väldigt ensam, socialt bortkommen och därför lever ut maximalt inombords istället för att inte gå under?

Kommer aldrig glömma ett svenskt debattprogram för många år sedan där en kvinna i publiken (förmodligen väldigt autistisk, annorlunda, ensam och sökande) menade att hon hade telepatisk kontakt med delfiner på Hawaii. Det var hennes "värld". Av en ren "slump" så gick TV-serien "Flipper" på TV4 samtidigt...
Citera
2020-04-20, 18:35
Bannlyst
Skiter du grönt sen dom var på besök?

Känner du samhörighet med Cartman?

Cartman
Well, I was standing out in a field, and I had this huge satellite dish sticking out of my butt. And then there was... hundreds of cows and aliens, and then I went up on the ship and Scott Baio gave me pinkeye.

Stan
That wasn't a dream, Cartman. That really happened.

Cartman
Okay, that's does it! Now listen! Why is it that everything today has involved things either going in or coming out of my ass?!

https://southpark.fandom.com/wiki/Ca...l_Probe/Script
Citera
2020-04-20, 18:41
Medlem
mikkelbergs avatar
Förklarade de för dig om meningen med detta jordeliv o vad som händer efter att vi dör?

+
avslöjade de om människosläktets ursprung?
Citera
2020-04-21, 00:10
Medlem
KinaTorterarSvensks avatar
Sa de tre utomjordingarna så?:

'Det är vi som är de tre vise männen, och det är du som är Jesus-barnet!'

Fick du några presenter av dem?

Kände de din mamma?
Citera
2020-04-21, 00:30
Medlem
HAARPs avatar
Presenterade utomjordingarna sig?
Struvvok , Krirkrods och Phelgroir från Plejaderna har en kompis också träffat.
Var det dom ?
Citera
2020-04-21, 09:17
Medlem
kan du inte släpa med dom till ett universitetssjukhus så ni kan diskutera framtida upptäckter som flyga genom rymden runt månen och andra planeter
Citera
2020-04-21, 23:03
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Hur mycket hade du knarkat alt hur psykisk sjuk är du?
Citera
2020-04-21, 23:04
Medlem
bax88s avatar
Analprobade dem dig något för att lära sig mer om den humanoida rasen och kartlägga våra styrkor och svagheter?
Citera
2020-04-21, 23:47
Medlem
Såna här upplevelser är ju ganska vanliga på DMT-trippar. Men det är intressant ändå eftersom folk beskriver liknande saker och väldigt detaljerat. Tänk om det faktiskt är så att man öppnar en port till universum och en högre intelligens/livsform. Universum kanske är som en levande organism där allt hänger ihop. Har man kommit längre i utvecklingen kanske man kan vistas i flera dimensioner och tider samtidigt.

Till ts: Fick du några svar på döden, meningen med livet och efterliv? Vad universum är för något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in