Citat:
Ursprungligen postat av
PlasmaGuden
Hej
Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.
Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".
Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.
Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.
Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.
Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.
Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.
Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m
Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.
Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information
Ställ frågor om ni vill.
wow! Du är ju helt unik, tänk vad spännande att få träffa utomjordingar och få en inblick till framtiden. Har du kontaktat media, så som teve, kvällstidningar och andra? Du måste ju kalla till presskonferans så du kan berätta för alla om detta unika möte!
Hur känns det att vara den första officiella människa som träffat utomjordingar, du har ju en självklar plats i historien där det kommer skrivas böcker och göra Hollywoodfilmer om ditt liv och dina möten.
Hur kommer du gå vidare med ditt liv efter denna upplevelse? Måste ju kännas lite grått att återgå till arla fabriken efter du mött något som kommer förändra världen för evigt.
Han du fråga om det var utomjordingarna som byggde pyramiderna?