2020-06-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Jag har haft sömnparalyser hela livet, detta var ingen sömnparalys.

Dom visade mig hur jag är alla människor på Jorden samtidigt, att du är jag och jag är du fast vi upplever alla separat.

Jag kan inte förklara hur dom gav mig den insikten, men när dom styrde mina tankebanor och förklarade saker för mig så lät allt så himla logiskt och jag blev blown away flera gånger.

Sen handlade ett koncept om att motsatser är samma sak, t.ex att hårt inte kan existera utan mjukt. Mjukt kan inte existera utan hårt.
Alltså är båda samma egenskap, densitet av materia. Hela Universum är balanserat där motsatser skapar varandra och allt blir lika med = 0 t.ex tillåter vakuum(avsaknaden av materia) materia med högre densitet på andra ställen

Kom också in på det där att du är jag, och jag är du, alla är alla. Detta gäller alla liv. Var iofs nedrökt. Åkte på en jävla resa i dimensionerna samtidigt. Är helt övertygad om att medvetandet inte ens sitter i kroppen. Det sitter någon annanstans. Ett ställe som jag kom till.

Det är därför karma går mot 0 också. Vi är alla. Tiden är en illusion. Om alla är alla så går karma verkligen mot 0, allt jämnas ut.
Citera
2020-06-19, 08:17
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

wow! Du är ju helt unik, tänk vad spännande att få träffa utomjordingar och få en inblick till framtiden. Har du kontaktat media, så som teve, kvällstidningar och andra? Du måste ju kalla till presskonferans så du kan berätta för alla om detta unika möte!

Hur känns det att vara den första officiella människa som träffat utomjordingar, du har ju en självklar plats i historien där det kommer skrivas böcker och göra Hollywoodfilmer om ditt liv och dina möten.

Hur kommer du gå vidare med ditt liv efter denna upplevelse? Måste ju kännas lite grått att återgå till arla fabriken efter du mött något som kommer förändra världen för evigt.

Han du fråga om det var utomjordingarna som byggde pyramiderna?
Citera
2020-06-19, 08:30
Medlem
Hur firar de midsommar?
Citera
2020-06-30, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenketchup
Kom också in på det där att du är jag, och jag är du, alla är alla. Detta gäller alla liv. Var iofs nedrökt. Åkte på en jävla resa i dimensionerna samtidigt. Är helt övertygad om att medvetandet inte ens sitter i kroppen. Det sitter någon annanstans. Ett ställe som jag kom till.

Det är därför karma går mot 0 också. Vi är alla. Tiden är en illusion. Om alla är alla så går karma verkligen mot 0, allt jämnas ut.

Det här är nånting jag också råkade ut för en gång när jag rökte cannabis. Det började med att jag var rätt så full en kväll och hade efterfest med ett gäng grabbar på min balkong varav en snubbe drar fram en rejäl färdigrullad joint. Jag hade inte rökt på flera månader och drog några alltför stadiga bloss. Därefter började det snurra ordentligt så jag gick in och däckade på badrumsgolvet. Jag åkte då iväg på en sån jäääävla resa ut i universum så jag fattar knappast vad som egentligen hände. Ut och in i flera "dimensioner". Det var stjärnor, planeter och någon skum koppling till ett högre medvetande. Jag har somnat på fyllan många gånger och det här var helt klart en annorlunda upplevelse. Tidsuppfattningen var också sådär riktigt totalfuckad som det bara kan bli på gräs. Det som kändes som flera timmar varade nog bara en kort stund för efteråt när jag var tillbaks på jorden igen så gick jag ut på balkongen och där satt mina polare kvar precis där jag hade lämnat dom och jag hade då varit borta kanske max 15 min. Jävligt weird iaf och ingen annan hade heller upplevt några underliga effekter av gräset. Dagen efter så fick jag vattkoppor (vilket är lite ovanligt vid 25 års ålder) och ytterligare några dagar senare så träffade jag även mitt livs kärlek vilket fick hela mitt liv att vända (till det bättre) på en femöring.

Poängen är iaf att jag hamnade i något konstigt psykiskt tillstånd där på badrumsgolvet och jag har inte varit med om något liknande sedan dess trots att jag tagit en hel del olika droger. Jag tänker alltså att det inte är enbart drogerna som är anledningen till upplevelserna och att vissa människor helt enkelt är kopplade i huvudet på sådant sätt att de kan uppnå det här andliga tillståndet i nykter tillstånd? Om det är samma sak så kan jag relatera men annars inte.

Någon som vet vad jag babblar om?
Citera
2020-07-09, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Det här är nånting jag också råkade ut för en gång när jag rökte cannabis. Det började med att jag var rätt så full en kväll och hade efterfest med ett gäng grabbar på min balkong varav en snubbe drar fram en rejäl färdigrullad joint. Jag hade inte rökt på flera månader och drog några alltför stadiga bloss. Därefter började det snurra ordentligt så jag gick in och däckade på badrumsgolvet. Jag åkte då iväg på en sån jäääävla resa ut i universum så jag fattar knappast vad som egentligen hände. Ut och in i flera "dimensioner". Det var stjärnor, planeter och någon skum koppling till ett högre medvetande. Jag har somnat på fyllan många gånger och det här var helt klart en annorlunda upplevelse. Tidsuppfattningen var också sådär riktigt totalfuckad som det bara kan bli på gräs. Det som kändes som flera timmar varade nog bara en kort stund för efteråt när jag var tillbaks på jorden igen så gick jag ut på balkongen och där satt mina polare kvar precis där jag hade lämnat dom och jag hade då varit borta kanske max 15 min. Jävligt weird iaf och ingen annan hade heller upplevt några underliga effekter av gräset. Dagen efter så fick jag vattkoppor (vilket är lite ovanligt vid 25 års ålder) och ytterligare några dagar senare så träffade jag även mitt livs kärlek vilket fick hela mitt liv att vända (till det bättre) på en femöring.

Poängen är iaf att jag hamnade i något konstigt psykiskt tillstånd där på badrumsgolvet och jag har inte varit med om något liknande sedan dess trots att jag tagit en hel del olika droger. Jag tänker alltså att det inte är enbart drogerna som är anledningen till upplevelserna och att vissa människor helt enkelt är kopplade i huvudet på sådant sätt att de kan uppnå det här andliga tillståndet i nykter tillstånd? Om det är samma sak så kan jag relatera men annars inte.

Någon som vet vad jag babblar om?

Jag minns att min mamma skrek under en session när hon mediterade i en grupp när jag var liten. Hon var helt övertygad om att hon var en vattenbuffalo i sitt förra liv. Jag tror det är genetiskt det där med att ta sig iväg i andra dimensioner. Det har hänt mig några gånger när jag rökt gräs och varje gång har det känts lika gudomligt. Det har inte hänt mig när jag varit nykter.

Men jag ska försöka börja med att meditera mer och hoppas jag kommer in i de dimensionerna igen, fast nykter. Aldrig känt mig mer levande än då, fast jag inte ens var i kroppen.

Jag läste igenom lite sidor på nätet och det kan vara så att det är genetiskt med visuella hallucinationer på cannabis. Men jag trodde det var att man såg mönster. Inte att man tar sig in i en annan värld.
Citera
2020-07-25, 21:59
Medlem
Plasmiskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
wow! Du är ju helt unik, tänk vad spännande att få träffa utomjordingar och få en inblick till framtiden. Har du kontaktat media, så som teve, kvällstidningar och andra? Du måste ju kalla till presskonferans så du kan berätta för alla om detta unika möte!

Hur känns det att vara den första officiella människa som träffat utomjordingar, du har ju en självklar plats i historien där det kommer skrivas böcker och göra Hollywoodfilmer om ditt liv och dina möten.

Hur kommer du gå vidare med ditt liv efter denna upplevelse? Måste ju kännas lite grått att återgå till arla fabriken efter du mött något som kommer förändra världen för evigt.

Han du fråga om det var utomjordingarna som byggde pyramiderna?

Teven, kvällstidningar och mainstream media är som bekant mest intresserade utav att tysta fenomenet och bedriva propaganda som gör att vi skrattar lite inombords när vi hör ordet "alien".
Citera
2020-07-27, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plasmiskt
Teven, kvällstidningar och mainstream media är som bekant mest intresserade utav att tysta fenomenet och bedriva propaganda som gör att vi skrattar lite inombords när vi hör ordet "alien".
Nja om du följt mainstream media på sistone( i all fall amerikansk) har den förändrats sen fallet USS Nimitz fått en sådan global uppmärksamhet. Det är en märkbar attitydförändring i mainstream media den senaste tiden.

''Michio Kaku - UFO's - The Evidence is Overwhelming ''
https://www.youtube.com/watch?v=X7pP2nH2jHI
Citera
2022-03-27, 15:48
Citat:
Nej, jag satt på en stol ena sekunden.
Nästa sekund svävade jag i rymden med dom tre utomjordingarna framför mig. Dom drog mitt medvetande ur kroppen på något sätt.

En detalj som jag minns extra väl är deras djupa svarta ögon, det var något speciellt med dom. Dom reflekterade även stjärnor.
Minns med dom svarta ögonen räddade en utomjording som hade låst in sig i ett soprum en gång .
Citera
2022-03-27, 17:23
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Här - En utav dom bästa UFO-videos jag har sett, och den har inte ens 1500 visningar på Youtube fortfarande, jag såg den för typ 2 år sen. Fann den nyss igen nu.

Ufo spaceship india bangalore
https://www.youtube.com/watch?v=DudTyMdpAR8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in