2020-04-22, 02:01
Medlem
snusaren92s avatar
Hmm intresant.
Hmm kan du utveckla vad dom visade mera i detalj levt i generationer då lär du ha svar på rätt många konstiga frågor.
Citera
2020-04-22, 07:03
Medlem
Det finns vård att få, vanföreställningar är ett allvarligt problem och hjälp finns och få
Citera
2020-04-22, 07:24
Medlem
ChiCoLas avatar
Hujedamig....
Citera
2020-04-22, 07:42
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hahaha ja att alla tycker en är idioter är väl er specialitet?

Yttrandefriheten råder på flashback och att ifrågasättas och utmanas är en dle av det.

Att skepticism är en naturlig fiende till ert trams är inte vårt fel

En skeptiker är en person med förutfattade meningar utan objektiva belägg utom sina egna.
Sedan finns det skeptiker + troll som med förutfattade meningar utan objektiva belägg tillför noll genom meningslösa inlägg och kommentarer.

Kan vi inte bara vara intelligenta + förstående genom att tillföra och bidra med ett växande kommunity med kärlek och välmening istället för att det ska bli en plats där folk uttrycker sin bitterhet?

Håller du inte med?

Med detta sagt - För en kritisk objektiv tänkare är det omöjligt att dra slutsatsen att vi skulle vara ensamma i Universum. Och lika omöjligt att människan och den civilisation vi skapat skulle vara toppen av teknik och framsteg inom densamma.

Det är ju bara att se på vissa av skeptikerkommentarerna här, för att empiriskt förstå att det måste finnas smartare civilisationer "därute". Bara det faktum att vi är så rädda för att uttrycka vår åsikt, men samtidigt vill bli tagna på allvar så vi hittar på namn och stjäl andras identiteter/bilder som avatarer. Det är skrattretande.
Senast redigerad av mryang 2020-04-22 kl. 07:44.
Citera
2020-04-22, 07:48
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Med detta sagt - För en kritisk objektiv tänkare är det omöjligt att dra slutsatsen att vi skulle vara ensamma i Universum.
Baserat på vad vi känner till är det inte alls en omöjlighet.
Vi har inga belägg för utomjordiskt liv.
Vi vet inte hur liv/vi själva uppstod från början.
Alltså är det inte alls omöjligt att vi är ensamma i universum.

Citat:
Och lika omöjligt att människan och den civilisation vi skapat skulle vara toppen av teknik och framsteg inom densamma.
Samma här.. Baserat på vad vi känner till är det inte alls en omöjlighet.
Vi har inga som helst bevis för att några mer framstående civilisationer finns där ute.

Citat:
Det är ju bara att se på vissa av skeptikerkommentarerna här, för att empiriskt förstå att det måste finnas smartare civilisationer "därute". Bara det faktum att vi är så rädda för att uttrycka vår åsikt, men samtidigt vill bli tagna på allvar så vi hittar på namn och själ andras identiteter/bilder som avatarer. Det är skrattretande.
Just "empiri" är nog ett ord du bör akta dig för i dessa sammanhang.. Empirin visar ju snarare att vi är ensamma.. Nu tror ju inte jag att vi är det, men rent empiriskt går inget annat att visa utifrån vad vi idag känner till.
Citera
2020-04-22, 07:50
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Detta måste vara i särklass det roligaste jag läst i hela mitt liv.

Vill folk här veta varför TS ljuger alternativt är schizofren?

https://youtu.be/Dkjkh3OrjeA?t=9

Sammanfattning av videon. En ponerad utomjordisk art, som lyckats ta sig till vårt solsystem, hade varit så pass avancerat utvecklade att de aldrig någonsin skulle bemöda sig att kommunicera med oss, allra minst med en vettvilling som du. Hur många här stannar till i skogen och försöker prata med en myra emellanåt?

Som Neil säger i videon "We'd be drooling monkeys in their presence".

Du måste gå ut oftare ur din cementklump om detta var det roligaste du läst.

Själv har jag sett ganska ofta - människor försöka prata med allt från bebisar, katter och till och med fiskar trots att vi är ganska säkra på att inget av dem förstår vad vi säger.

Detta leder mig till att fundera - Att vi ändå gör det - beror det på att vi har en kärlek till idioter (lågintelligenta varelser) - och att aliens - som troligtvis tycker vi är idioter - också har en kärlek till oss, ungefär som vuxna till en bäbis?
Citera
2020-04-22, 07:56
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Baserat på vad vi känner till är det inte alls en omöjlighet.
Vi har inga belägg för utomjordiskt liv.
Vi vet inte hur liv/vi själva uppstod från början.
Alltså är det inte alls omöjligt att vi är ensamma i universum.

Samma här.. Baserat på vad vi känner till är det inte alls en omöjlighet.
Vi har inga som helst bevis för att några mer framstående civilisationer finns där ute.

Just "empiri" är nog ett ord du bör akta dig för i dessa sammanhang.. Empirin visar ju snarare att vi är ensamma.. Nu tror ju inte jag att vi är det, men rent empiriskt går inget annat att visa utifrån vad vi idag känner till.

Åh nej, har snake hittat hit. En åtta-armad ödla som var 3 meter lång skulle kunna röka en cigarr och slå dig på käften och du skulle fortfarande vara i denial. Lol.
Citera
2020-04-22, 08:17
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Intressant

Vad hette dom ?
Hade de för och efternamn som oss
Var deras fruntimmer snygga Hade bröst isåfall mer än 2 ?

Använde de parfym eller deodorant ? Hur var deras kroppslukt ?

Några tatueringar eller kroppsssmyckning ?
Citera
2020-04-22, 08:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Åh nej, har snake hittat hit. En åtta-armad ödla som var 3 meter lång skulle kunna röka en cigarr och slå dig på käften och du skulle fortfarande vara i denial. Lol.
Mindre än en timme tidigare skrev du:
"Kan vi inte bara vara intelligenta + förstående genom att tillföra och bidra med ett växande kommunity med kärlek och välmening istället för att det ska bli en plats där folk uttrycker sin bitterhet?"

Sket sig va?

Hade du någon reflektion angående det jag skrev också eller var du bara bitter?
Citera
2020-04-22, 08:35
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Antar att du var ensam och förmodligen låg ner eller kanske körde bil ensam på natten.

Googla på sleep paralysis.

För träffade man inte aliens, utan demoner istället.

Jag skulle kunna argumentera för att närmare 100% av alla paranormala fenomen beror på sömnparalys. Träffar inte aliens själv men demoner lite då och då. Känns väldigt verkligt med ljud och visuellt. Häftigt men lite läskigt
Citera
2020-04-22, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Antar att du var ensam och förmodligen låg ner eller kanske körde bil ensam på natten.

Googla på sleep paralysis.

För träffade man inte aliens, utan demoner istället.

I Indien träffar man snälla och milda "demoner".

lika "lätt" som det är att manipulera småbarn, lika lätt är det att manipulera ca 25% av den vuxna befolkningen
Citera
2020-04-22, 11:30
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Hade de insikt i vad meningen med livet är?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in