2020-04-18, 20:24
Bannlyst
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.
Citera
2020-04-18, 20:26
Medlem
Uhhmmmm ok?

Varför visade man just DIG allt detta? Vad jobbar du med?
Citera
2020-04-18, 20:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Grattis. Fan lyckos! Gav dom dig någon kunskap också? Skulle tycka det var surt efter allt detta om de inte gav dig någon fördel i livet.
Citera
2020-04-18, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Intressant! Har du några tankar på varför de kontaktade just dig?
Citera
2020-04-18, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Uhhmmmm ok?

Varför visade man just DIG allt detta? Vad jobbar du med?

Jag har funderat på det och inte kommit fram till något konkret.

Men jag har en vag misstanke och känsla att jag har levt tidigare liv i deras civilisation och på så sätt har en koppling till dom.

Redan på dagis misstänkte jag att utomjordingar lyssnade på mina tankar.

Kan inte undgå att känna mig speciell faktiskt och jag är väldigt tacksam.
Citera
2020-04-18, 20:35
Medlem
Jag har själv haft en upplevelse. Det var när jag var cirka 15 år i min dåvarande stuga som låg uppe på ett berg i Värmland.
Citera
2020-04-18, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Grattis. Fan lyckos! Gav dom dig någon kunskap också? Skulle tycka det var surt efter allt detta om de inte gav dig någon fördel i livet.

Dom förklarade massvis med spirituella koncept. Som jag har tagit nytta av.
Citera
2020-04-18, 20:40
Medlem
Senapstjuvens avatar
Har du några diagnoser?
Citera
2020-04-18, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elmacolife
Jag har själv haft en upplevelse. Det var när jag var cirka 15 år i min dåvarande stuga som låg uppe på ett berg i Värmland.

Berätta mer.

Såg dom ut som Gray Aliens?

Träffade du på dom fysiskt eller manipulerade dom ditt medvetande och drog det ur din kropp för att träffa dig på ett annat ställe?

Dom gjorde det sistnämnda på mig nämligen.
Ena sekunden satt jag på en stol, nästa sekund var jag på en helt annan plats med tre varelser framför mig.
Citera
2020-04-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Senapstjuven
Har du några diagnoser?

Autism.
Citera
2020-04-18, 20:45
Medlem
Var skedde detta?
Citera