2020-04-19, 19:07
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Tråden bedöms som trams och ryker därmed.

Har efter input gjort en ny bedöming och flyttat tillbaka tråden. Ber TS om ursäkt för avbrottet.
/mod
Citera
2020-04-19, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Det mest användbara jag lärde mig var nog att jag skapar min egna verklighet till 100% och är ansvarig för hur den ser ut.

Så praktiskt.

Citat:
Jag misstänker att mötet var i den Astrala dimensionen. Men jag tror att utomjordingarna utlöste själva resan artificiellt.

Aha. Vad är en dimension enligt dig? En plats?

När supermario långben från yttre rymden besöker oss är det alltid bara en person de besöker. En enda. Och inte en president eller en forskare eller så.

Aldrig lämnas några vettiga bevis kvar. Och framförallt. Aldrig lämnas nån vettig info, i stil med "om 3 år kommer en pandemi, så här löser ni det" eller "Ni har ett problem med miljön, lös den så här".

Men vi ska alltid vara snälla mot varandra. Alltid hippiebudskap, alltid lämnade till en enda person.

Aha, liksom. Vet ni, i call bullshit.
Citera
2020-04-19, 20:28
Medlem
styckets avatar
I och med att vi alla är en och vi därför levt alla människoliv som någonsin existerat har vi därför också levt alla utomjordiska liv i hela universums historia osv. Det verkar som du kanske på något sätt fick en "flashback" till ett av dom liven där du studerade människor och nu kunde ta del av dom minnena i denna kroppen. Visst man kanske kan kalla det en simuleringen eller vad det nu kan vara. Kanske inte är det viktiga. Du "abducta" alltså dig själv och försatte dig själv om dina egna upplevelser du upplevt för att knyta ihop information. Målet tillslut? Att samla information, upplevelser och få insikter. Jag är du och du är jag och vi alla är en. Har i denna kroppen inte haft en liknande upplevelse men haft många spirutella upplevelser med utomjordiska skepp, men även människor som utvecklats mer än gemene människa "år 2020" till den punkt att odödlighet och allvetande är ett faktum. Vaknar upp till att detta just nu och din (min, vår) upplevelse väckte starka känslor och insikter.

Just grays, kanske finns flera olika med olika agendor osv, precis som människor har, inte säker. Men vad vi kan konstatera rätt säkert eller åtminstone verkar någorlunda trovärdigt är att grays bl.a. är oss i framtiden. Hört att grays är dom som började likna cyborgar och att dom nu reser tillbaka till jorden och abductar sina egna kroppar/själar för att ta sitt egna dna då för att återkomma till en mer biologisk livsform då grays mer eller mindre stagnerade i sin utveckling då dom gick mer åt det artificiella cyborg hållet vilket tillslut gör att arten når en barriär då endast biologiskt liv kan avancera alla dimensioner medans mekaniskt liv blir mer begränsat även om dom såklart kan ses som väldigt teknologiskt utvecklad osv. Dom, eller du räddar alltså dig själv från denna timeline som du hamnade i genom att försöka lära dig läxorna vi missade första gången. Dom har alltså utvecklat tidsmaskiner så dom kan åka tillbaka här till denna tiden för det är ungefär nu mänskligheten började gå åt detta mer "destruktiva" hållet till att bli cyborgs.

Även om de som valde denna time-linen blev väldigt teknologiskt utvecklade så nådde dom som sagt en barriär i sin utveckling vilket är vad dom/vi/jag/du försöker åtgärda nu. För fri vilja är ett faktum och efter, säg miljontals år av teknologisk utveckling insåg the grays att dom kört in i en dead end. Kärlek är mer värt än högteknologisk kunskap lätt sammanfattat. Man gjorde ett utbyte iom att man trodde att den biologiska kroppen hade begränsingar när det egentligen var tvärt om. Den högteknologiska kroppen hade begränsningar medans den "biologiska kroppen" har möjlighet till oändlig utveckling. VIlket även dom har då i längden iom att dom nu reser tillbaka för att åtgärda det hela. Inte alla människor tog detta steget men väldigt många, det är baserat på fri vilja. Kanske du är en av dessa själar. Men ja det hela blir ju lite förvirrande när vi alla är en fast samtidigt skilda själar. Men det är upplevelsen som du pratar om. Vi är alla en egentligen men upplever det som separat för upplevelsens skull.

Det finns många timelines och man pratar om timeline wars. Det är handlar mycket om artificiell intelligens vs biologiskt liv. Artificiell intelligens blir oundvikligen designad som så att den konkurerar mot biologiskt liv och försöker konkuerar ut och ta över biologiskt liv. Varför? Kanske inte så lätt att svara på men om man tänker på det har artificiellt liv inget biologiskt minne och det finns inget som säger att det skulle kunna ladda ned biologiskt minne på det sättet vi inenhar det eftersom det är helt olika "datorer" som fungerar på helt olika plan. Artificiell intelligens är begränsad på det sättet. Biologiskt liv har möjligheten till oändlighet, obegränsning och allomfattande intelligens och livsupplevelse medans artificiell intelligens inte har det. Graysen anses alltså vara en blandras om man säger så där med hjälper vi oss själva ur "fällan".
Citera
2020-04-19, 21:41
Medlem
Om du har autism, har du några speciella intressen?

Vilka är dina favoritböcker, -serier, filmer?

Använder du droger?

Har dina föräldrar fått några psykiatriska diagnoser?
Har eventuella syskon fått diagnoser?

Hur skulle du reagera om en läkare sade att du utöver autism kanske också kan vara drabbad av schizofreni (vanföreställningar, hallucinationer?
Citera
2020-04-19, 21:49
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Hej

Jag träffade på tre utomjordingar för några år sedan.

Dom kommunicerade med mig telepatiskt och såg precis ut som "Gray Aliens".

Jag misstänker att dom manipulerade mig psykiskt på något sätt, då jag kände noll rädsla.

Dom förklarade olika koncept, främst hur människor fungerar i olika cyklar och olika universala lagar.

Detta gjorde dom igenom att spela upp filmer i mitt huvud och styrde mina tankar, nästan som att mitt huvud användes som en dator.

Det mest intressanta i upplevelsen var att dom satt mig i en bubbla, inuti bubblan fick jag uppleva ett artificiellt samhälle i flera tusen år.

Det kändes som att flera tusen år hade gått, då jag hade fått följa barn bli gamla, skaffa egna barn osv i flertal generationer.
Dom gjorde detta för att förklara vissa cyklar inom mänskligheten. Jag uppfattar att tiden spenderad i bubblan enbart var cirka fem minuter.

Dessa utomjordingar var uppenbarligen extremt teknologiskt utvecklade, dom hade möjligheten att manipulera tid, skicka tankar till mitt huvud, skapa en simulerad värld m.m

Jag bedömer den här upplevelsen som det bästa som någonsin har hänt mig, jag var så överlycklig att jag kissade på mig efter att det hade precis hänt.

Jag väljer att dela med mig utav den här upplevelsen offentligt för att kunna ge människor som är duktiga på att känna av sanning en möjlighet till intressant information

Ställ frågor om ni vill.

Nej, det gjorde du inte.
Skicka någon form av bevis av det som hände (annars kan du stänga denna tråd).
Det är inte olagligt att ljuga, men det är omoraliskt.
Citera
2020-04-19, 22:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mtmmtm
Nej, det gjorde du inte.
Skicka någon form av bevis av det som hände (annars kan du stänga denna tråd).
Det är inte olagligt att ljuga, men det är omoraliskt.

Jag ljuger inte, om du vore intuitiv hade du märkt att jag talar min egna sanning.
Citera
2020-04-19, 22:21
Medlem
RickRozays avatar
Det var egentligen jag som blev besökt av riktiga utomjordingar. Fast jag minns inte vilket år det hände, för att, ni vet, sånt är ju svårt att hålla koll på. Och varför jag endast säger något nu är för att jag förmodligen har diktat upp det här i efterhand eller blivit tokig och fått för mig nånting.

Förresten vet jag inte vilket år det är just nu. Är det dag eller natt?
Citera
2020-04-19, 22:21
Medlem
mtmmtms avatar
Citat:
Jag ljuger inte, om du vore intuitiv hade du märkt att jag talar min egna sanning.
Nej, jag är inte 'intuitiv'. Skicka någon form av bevis på din 'sanning'.
Citera
2020-04-20, 00:53
Medlem
Sdels avatar
Fick du lära dig något om andra ayliens eller var det bara Zetas i fokus? Något spännande om vår framtid dom delade med sig? Minns du allt från dag ett eller är det något som kom senare?

För övrigt pinsamt jobb från moderatorerna
Citera
2020-04-20, 01:12
Medlem
happilappis avatar
Var det när du låg i sängen och skulle sova?
Citera
2020-04-20, 01:40
Medlem
Hej TS. Känner en kandensisk tjej som sagt samma sak, och lustigt nog med i princip samma ord som du använder, fast inte exakt samma, vilket ju det inte blir om två ska beskriva samma händelse. Det är en trovärdig person, men jag är inte helt säker vad jag ska tro ännu. Ska läsa tråden lite mer noggrant.
Citera
2020-04-20, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sdel
Fick du lära dig något om andra ayliens eller var det bara Zetas i fokus? Något spännande om vår framtid dom delade med sig? Minns du allt från dag ett eller är det något som kom senare?

För övrigt pinsamt jobb från moderatorerna

Dom delade tyvär inte med sig om framtiden.

Jag minndes allt/mer från dag ett

Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Var det när du låg i sängen och skulle sova?

Nej, jag satt upp.
Ena sekunden befann jag mig i rummet nästa sekund var jag i rymden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in