2020-04-22, 13:16
Medlem
Sa dem ifall dem kommer tillbaka? Eller om dem kommer visa sig för oss inom snar framtid eller ifall det är längre fram?

Hur skulle jag kunna få kontakt med dem? Jag har själv aldrig haft kontakt med några men jag är väll troende när det kommer till utvecklat utomjordiskt liv! Jag väntar bara tills dem tar kontakten för jag är redo!
Citera
2020-04-22, 13:51
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillJalentine
Men det är intressant ändå eftersom folk beskriver liknande saker och väldigt detaljerat. Tänk om det faktiskt är så att man öppnar en port till universum och en högre intelligens/livsform. Universum kanske är som en levande organism där allt hänger ihop. Har man kommit längre i utvecklingen kanske man kan vistas i flera dimensioner och tider samtidigt.

En naturlig förklaring är väl att klichébilden av utomjordingar, kontakt med dem och diverse astrala fenonen är rätt etablerad i populärkulturen sedan kanske 70 år tillbaka. Lägg till det eventuella allmänmänskliga upplevelser - att man svävar o.dyl. - så är det inte så konstigt att upplevelserna uppvisar likheter.
Citera
2020-04-22, 15:25
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmacolife
Jag kände på mig att jag inte var själv. Som att det stod någon i rummet när jag skulle sova.
Försökte sova väldigt länge men känslan var så påtaglig.
När jag väl somnade så vaknade jag upp av att det stod två figurer vid sängen.
Det var som att jag blev tvingad tillbaks till sömnen.
Plötligt så var jag i en annan värld och kanske en annan tid. Det var väldigt färgglatt och den bästa känslan av harmoni. Har aldrig känt något liknande igen. Jag minns inte hur de såg ut men de var kortade än människor.
Jag fick vara med och ta del av deras högteknologiska civilisation som en jämnlike.

Häftigt att det hände i ett vaket tillstånd för dig.

Jag är själv spirituell och tror på flera liv.
Har du läst boken Livet mellan liven?

Har du kontaktat nån myndighet/ teoretiker/ nörd / journalist / insatt i fenomenet?
Varför "delar" du detta med fjantiga flashbackare i fösta hand
Senast redigerad av StigHelmutt 2020-04-22 kl. 15:30.
Citera
2020-04-22, 22:57
Medlem
qups avatar
Hur vet du att detta hände?
Citera
2020-04-23, 00:59
Medlem
Gr0lschs avatar
Visade de dig någon alien-porr?
Citera
2020-04-25, 17:54
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latinfirelove
Sa dem ifall dem kommer tillbaka? Eller om dem kommer visa sig för oss inom snar framtid eller ifall det är längre fram?

Hur skulle jag kunna få kontakt med dem? Jag har själv aldrig haft kontakt med några men jag är väll troende när det kommer till utvecklat utomjordiskt liv! Jag väntar bara tills dem tar kontakten för jag är redo!

Måste det vara de som tar konrakt? Kan inte du ta kontakt med dem istället? De kanske är lika "redo" som du... 😁
Citera
2020-04-27, 17:11
Medlem
JordTraditionArvs avatar
Intressant upplevelse, hur kom det sig att de valde ut just dig?
Citera
2020-04-29, 12:45
Medlem
PabloPs avatar
Kommunikation sker oftast på två vis. Autentiska sädesmönster där stråna inte är knäckta samt telepati. En del sädesmönster fungerar som initieringsplatser för telepati. Kommunikation brukar ske då den kontaktade har ett intresse för andra civilisationer, utvecklar sina inre färdigheter och/eller har ett intresse för att hjälpa till med långsiktig överlevnad.

Huvudområden är olika, där ibland medicin, vatten, odling, energiteknik, bostäder som stödjer kroppens fraktala energiflöde samt kommande globala hjälpcentra. De senare är tänkta att finnas på olika kontinenter. För att kunna sättas in vid tex. naturkatastrofer. På sikt ska vi själva kunna sörja för olika slags transporter via ultrasnabba flygande tefat.
Citera
2020-04-29, 15:41
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Nu har TS inte svarat i tråden på 9 dagar.

Kan hen på nytt vara på ett möte med UFO:n?

Eller har hen inte fått några relevanta frågor?

(Ps: Jag läser inte tråden då det är så mycket dravel men läser gärna TS:s svar)
Citera
2020-05-01, 09:02
Medlem
Vilken nitlott för utomjordingarna. De valde en av få jordingar som kan observera tusentals år av utveckling utan att lära sig ett skit.
Citera
2020-05-01, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vilken nitlott för utomjordingarna. De valde en av få jordingar som kan observera tusentals år av utveckling utan att lära sig ett skit.

Det kanske var ett medvetet drag, de kanske experimenterar med olika folkgrupper och IQ-nivåer för att sedan kunna dra några slutsatser. Rätt tidseffektivt också då TS uppenbarligen inte behövt offra så värst lång tid för att kunna observera tusentals år av utveckling.

Vi ska inte underskatta deras tillvägagångssätt.
Citera
2020-06-18, 16:02
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Antar att du var ensam och förmodligen låg ner eller kanske körde bil ensam på natten.

Googla på sleep paralysis.

För träffade man inte aliens, utan demoner istället.

Förr träffade man de små under jorden, leprechauns, féer, tomtar mm.

Det finns många exempel på småväxta figurer med magiska (eller högteknologiska) förmågor som folk säger sig ha mött genom historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in