2020-04-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlasmaGuden
Södra Sverige, längs Östersjö.

Ja, men jag menar. Knackade dom på dörren eller vad?
Citera
2020-04-18, 20:49
Medlem
Antar att du var ensam och förmodligen låg ner eller kanske körde bil ensam på natten.

Googla på sleep paralysis.

För träffade man inte aliens, utan demoner istället.
Citera
2020-04-18, 20:54
Medlem
Citat:
Berätta mer.

Såg dom ut som Gray Aliens?

Träffade du på dom fysiskt eller manipulerade dom ditt medvetande och drog det ur din kropp för att träffa dig på ett annat ställe?

Dom gjorde det sistnämnda på mig nämligen.
Ena sekunden satt jag på en stol, nästa sekund var jag på en helt annan plats med tre varelser framför mig.

Jag kände på mig att jag inte var själv. Som att det stod någon i rummet när jag skulle sova.
Försökte sova väldigt länge men känslan var så påtaglig.
När jag väl somnade så vaknade jag upp av att det stod två figurer vid sängen.
Det var som att jag blev tvingad tillbaks till sömnen.
Plötligt så var jag i en annan värld och kanske en annan tid. Det var väldigt färgglatt och den bästa känslan av harmoni. Har aldrig känt något liknande igen. Jag minns inte hur de såg ut men de var kortade än människor.
Jag fick vara med och ta del av deras högteknologiska civilisation som en jämnlike.

Häftigt att det hände i ett vaket tillstånd för dig.

Jag är själv spirituell och tror på flera liv.
Har du läst boken Livet mellan liven?
Citera
2020-04-18, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Ja, men jag menar. Knackade dom på dörren eller vad?

Nej, jag satt på en stol ena sekunden.
Nästa sekund svävade jag i rymden med dom tre utomjordingarna framför mig. Dom drog mitt medvetande ur kroppen på något sätt.

En detalj som jag minns extra väl är deras djupa svarta ögon, det var något speciellt med dom. Dom reflekterade även stjärnor.
Citera
2020-04-18, 20:58
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Dom förklarade massvis med spirituella koncept. Som jag har tagit nytta av.
Du kan ju dela med dig av dessa koncept?
Citera
2020-04-18, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elmacolife
Jag kände på mig att jag inte var själv. Som att det stod någon i rummet när jag skulle sova.
Försökte sova väldigt länge men känslan var så påtaglig.
När jag väl somnade så vaknade jag upp av att det stod två figurer vid sängen.
Det var som att jag blev tvingad tillbaks till sömnen.
Plötligt så var jag i en annan värld och kanske en annan tid. Det var väldigt färgglatt och den bästa känslan av harmoni. Har aldrig känt något liknande igen. Jag minns inte hur de såg ut men de var kortade än människor.
Jag fick vara med och ta del av deras högteknologiska civilisation som en jämnlike.

Häftigt att det hände i ett vaket tillstånd för dig.

Jag är själv spirituell och tror på flera liv.
Har du läst boken Livet mellan liven?

Wow. Det låter som en helt fantastisk upplevelse.
Tack för att du delar med dig.

Minns du någon specifik teknologi som dom använde? Kommunicerade dom telepatiskt även med dig?

Nej har inte läst den boken.
Men har läst mycket om post life regression hypnosis vilket jag misstänker att den handlar om. Ska kolla upp, tack för tipset. 😇👍
Citera
2020-04-18, 21:02
Medlem
Petermadsens avatar
Har du kontaktat media?
Citera
2020-04-18, 21:06
Medlem
Citat:
Wow. Det låter som en helt fantastisk upplevelse.
Tack för att du delar med dig.

Minns du någon specifik teknologi som dom använde? Kommunicerade dom telepatiskt även med dig?

Nej har inte läst den boken.
Men har läst mycket om post life regression hypnosis vilket jag misstänker att den handlar om. Ska kolla upp, tack för tipset. 😇👍

Boken är skriven av Michael Newton och heter själarnas resa. Ja det stämmer, helt fantastik bok.

Jag minns att det fanns som långa glasrör som det gick att transporteras i. Flygande farkoster runt om. Alla var i så gott mod och de ville visa mig allt detta för mig.

Det konstiga var att jag inte kände mig som en främling. Mer som att alla var goda vänner.
Citera
2020-04-18, 21:09
Medlem
Jag fattar inte varför det kommer utomjordingar hit och så snackar de med EN person och så hem igen! De torde bo rätt långt härifrån? Vet inte när de var här första gången men genom decennierna så har det varit en hel del besök efter vad som förtäljes. Alltid korta och märkliga visiter och VIPS är de borta igen. Förr så kunde man se suddiga bilder tagna med en usel instamatic av ngt ljusfenomen som KANSKE kunde vara ett tefat om man kisar och har god fantasi..... Kan vara en bild på grannens katt också. NU när varje människa går runt med en superkamera i fickan tror jag det kommer bli VÄLDIGT lite besök från yttre rymden...........men vad vet lilla jag
Citera
2020-04-18, 21:09
Medlem
Kobolds avatar
Har du några trevliga foton från ditt möte?
Citera
2020-04-18, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Antar att du var ensam och förmodligen låg ner eller kanske körde bil ensam på natten.

Googla på sleep paralysis.

För träffade man inte aliens, utan demoner istället.

Jag har haft sömnparalyser hela livet, detta var ingen sömnparalys.

Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Du kan ju dela med dig av dessa koncept?

Dom visade mig hur jag är alla människor på Jorden samtidigt, att du är jag och jag är du fast vi upplever alla separat.

Jag kan inte förklara hur dom gav mig den insikten, men när dom styrde mina tankebanor och förklarade saker för mig så lät allt så himla logiskt och jag blev blown away flera gånger.

Sen handlade ett koncept om att motsatser är samma sak, t.ex att hårt inte kan existera utan mjukt. Mjukt kan inte existera utan hårt.
Alltså är båda samma egenskap, densitet av materia. Hela Universum är balanserat där motsatser skapar varandra och allt blir lika med = 0 t.ex tillåter vakuum(avsaknaden av materia) materia med högre densitet på andra ställen
Citera
2020-04-18, 21:17
Medlem
HermaeusMoras avatar
Citat:
Jag har haft sömnparalyser hela livet, detta var ingen sömnparalys.

Dom visade mig hur jag är alla människor på Jorden samtidigt, att du är jag och jag är du fast vi upplever alla separat.

Jag kan inte förklara hur dom gav mig den insikten, men när dom styrde mina tankebanor och förklarade saker för mig så lät allt så himla logiskt och jag blev blown away flera gånger.

Sen handlade ett koncept om att motsatser är samma sak, t.ex att hårt inte kan existera utan mjukt. Mjukt kan inte existera utan hårt.
Alltså är båda samma egenskap, densitet av materia. Hela Universum är balanserat där motsatser skapar varandra och allt blir lika med = 0 t.ex tillåter vakuum(avsaknaden av materia) materia med högre densitet på andra ställen
Där ser man!
Har haft liknade upplevelser om hur allt hör ihop och hur universum fungerar men det var via Astral projection då.
Säker på att det inte va de du upplevde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in