Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Jag undrar i vilken omfattning Anjo förstår hur mycket fel han har om allt angående rättsfallet och domen mot Antonio och Robin?
Det tog ju lång tid innan han fattade att han inte bara kunde outa namnet hur som helst. Han satt och förklarade att om han inte hade trott att Antonio var oskyldig så hade han inte sagt namnet utan kallat henne målsägande. "Men nu är det ju inte så." säger han.
Och sen ljuger han ihop att namnet naturligtvis är onämnt i filmen. Jaha, men varför satt han och försvarade sitt uthängande av brottsoffret i typ en vecka då?
Sen satt han i går och erkände att han "fått detta i sitt knä" och att då Antonio var ett kändisbarn så utnyttjade "vi" Antonio för att det hela skulle bli mer uppmärksammat.
Sen har han ju förstås inte kommit på något själv, utan bara läst Annas noteringar och läst hennes understrykningar av någon idiotisk anledning inte orkat kolla något själv på två års tid.
Detta ska bli intressant. Om han lägger ut en version som inte försvarar Antonio särskilt mycket så kommer Anna att bli gaaalen.
Det där är jag sjukt nyfiken på. Om han fattar men mörkar, och liksom planerar hur han ska komma undan redan i förväg. Eller om han är helt clueless och ljuger på reflex alltid?
Det var någon i tråden som lyfte att det inte är säkert att Anna ballar ur beroende på hur hon själv porträtteras. Om det förefaller mest synd om henne bryr hon sig inte om hur Antonio framställs. Jag vet för lite om henne för att kunna bedöma, tänkte också att hon skulle bli rasande om han inte verkar tillräckligt oskyldig. Men folks narcissism har förvånat mig förr så jag håller det inte för osannolikt att hon nöjer sig med att gråta ut för så många som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Infinity1
Vart är vadärproblemet nu? Har han fattat att det börjar gå åt helvete och han hoppar av tåget först?
Haha har också tänkt på det, att det blev "förhandlingar" gällande rättigheter till hans humorgrej kom otroligt lägligt när det började blåsa som mest runt Anjo.
Hans senaste video där han reagerade på Lokal och satt och låtsasskrattade i en timme var jobbig att se. Han la knappt någon tid på motargument, bara krystade lulz. Så ja hans plan är nog att blekna bort. Tvek på att han vågar aktivt hoppa av, eller vad man ska säga. Lär nog inte direkt komma ett statement, men det hade varit nåt!
Slänger dock in en brasklapp om TikTok, han kanske är aktiv där, det vet jag ingenting om.