Igår, 12:31
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Usch, tack för varningen!

Varsågod!
Citera
Igår, 12:48
Medlem
Krakatoas avatar
Jämförelse mellan Cluees video och vad Anjo påstår.
Det är gjort med AI så det finns risk för fel.

https://limewire.com/d/umtfy#FqGw1qkKfS

Samlad bedömning

När Cluees original läses först och Anjos reaktion därefter förändras balansen ganska mycket jämfört
med att bara se Anjos version.

Cluee har tydligt en vinkel. Han väljer mycket negativt material om Joakim, ger små kritiska konton stort utrymme och avslutar med ett egentligen irrelevant Musse-klipp. Han är heller inte helt övertygande när gamla originaldatum används som svar på ett påstående som åtminstone delvis kan handla om senare repostningar.

Men Anjo förvränger Cluees video på flera mer konkreta sätt. Den största är att Cluee aldrig hävdar
att inga Royne-memes gjordes efter dödsfallet. Tvärtom visar han själv Kosta-memet och säger
uttryckligen att det kom efter Anjos video.

Den näst största gäller tidslinjen. Anjos stora “gotcha” verkar bygga på att han blandar ihop den
första Anjo-videon som inspirerade Kosta-memet med den senare Anjo-videon där Joakim gästar.
Den tredje är att Anjo återkommande gör Cluees ifrågasättande av datum och attribution till ett
moraliskt försvar av memesen, trots att Cluee uttryckligen kallar dem osmakliga och i vissa fall
vidriga.

På Kristallen gör Anjo också en halmgubbe av Cluees korrigering: Cluee säger inte att Joakim ljuger
om att ha åtta Kristaller. Han säger tvärtom att Joakim tror att han har åtta och rättar sedan siffran.
Om frågan är vem som förvränger den andres argument mest i just de här två videorna lutar
materialet därför ganska tydligt åt Anjo. Han har några relevanta sakinvändningar, framför allt
skapandedatum kontra repostdatum, men flera av hans stora angrepp riktas mot ståndpunkter som
Cluee faktiskt inte framför.

Ironiskt nog är den punkt Anjo själv framställer som ett av sina tydligaste bevis på att Cluee ljuger om
tidslinjen den punkt där Anjos egen läsning av Cluees tidslinje verkar vara fel.
Citera
Igår, 17:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Säkert har stressen varit påtaglig det senaste året, med all rätt, men jag tror aldrig att han har gått ner 100 kg utan kontinuerligt intag av GLP-1-läkemedel. Det vi sett tidigare är att stress och dåligt mående lett till ett massivt intag av skräpmat och chips och det är också därför han blev utvald att medverka i Biggest loser, där dom tjockaste tjockisarna tävlar om att gå ner i vikt.

Att gå från att ha en öppen chipspåse vid nattduksbordet och det sista han gör innan han somnar och det första han gör när han slår upp ögonen på morgonen är att ta en näve chips till att svälta sig själv 100 kg och ändå fungera OK som människa låter helt osannolikt i mina öron.

Ska också säga att jag inte är nån motståndare till dessa läkemedel, tvärtom är det bra att det finns och att överviktiga kan få den hjälpen. Om jag var Anjo hade jag sprutat i mig det där så fort det kom ut på marknaden.

Såklart han tagit medicinsk hjälp, fattar inte varför han skäms för att erkänna det. Som att han inte gjort värre saker.
Citera
Igår, 17:24
Medlem
Svenska jotupps ”Janne Josefsson” kan förvånande lite om att gräva, gräver man så gräver man och då gräver man rejält. Han kan inte begripa hur Cluee avslöjat honom med halva torson i kakburken. Hur hittade han ens bilden och hur kunde Joakim ljuga för honom?

Paniken infinner sig, hur vänder han det här? Ilskan mot Joakim håller på att ta över, men den välprogrammerade sektorchen kan inte, får inte tänka att Joakim är skurken. Vad gör han då? Han tar till en näve stake på burk och kukar ur, vräker ur sig allt det mörka och kladdiga inom honom, projicerar allt Joakim gjort mot honom på en seriös nyhetsförmedlare. Sektledaren ler i mjugg.

Svenska jotupps Perez Hilton blir mer lik sin namne för var dag. Vanföreställningar, karriären är på dekis och han psykar han ur på internet. Nu har Perez Björlund botoxat också för att dom ofrånkomliga spåren det inneboende självföraktet och hatiskheten har satt i hans ansikte ska försvinna.

Svenska jotupps Perez Hilton. Skämmes.
Senast redigerad av Pallal Igår kl. 17:30.
Citera
Igår, 17:38
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Hahaha, ja jävlar, nu är arga Anjo tillbaka med buller och bång! Helt olidiligt att lyssna på men jag klickade mig igenom videon lite hastigt. Han verkar frusta i impotent vrede konstant i nästan två timmar.

Han måste ju va tjackad och/eller flöddrad? I kombination med Ozempic och långvarig näringsbrist kan det nog bli riktigt farligt för nervvrakets hälsa

Exakt, stackars Cluee som haft fräckheten att rikta fullt befogad kritik mot Ozempic-Anjos heligaste idol, Jockiboi, som tydligen måste försvaras till varje pris. Jävla rövslickar-fetto.

Personligen gör jag mig själv en tjänst och tittar inte på grisfeta Anjos senaste fjäskvideo. Varje klick ger fetröven bara fler visningar och uppmuntrar den osympatiska grisen att fortsätta med sitt pinsamma rövslickeri. Dessutom har jag svårt att se Anjos videos utan att bli illamående av att se en "vuxen" trebarnspappa med grisliknande utseende förnedra sig själv framför kameran.
Citera
Igår, 19:37
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Exakt, stackars Cluee som haft fräckheten att rikta fullt befogad kritik mot Ozempic-Anjos heligaste idol, Jockiboi, som tydligen måste försvaras till varje pris. Jävla rövslickar-fetto.

Personligen gör jag mig själv en tjänst och tittar inte på grisfeta Anjos senaste fjäskvideo. Varje klick ger fetröven bara fler visningar och uppmuntrar den osympatiska grisen att fortsätta med sitt pinsamma rövslickeri. Dessutom har jag svårt att se Anjos videos utan att bli illamående av att se en "vuxen" trebarnspappa med grisliknande utseende förnedra sig själv framför kameran.
Tryckte på något random ställe i bruntungans senaste klipp och det ser ju ut som han går på något?
https://youtu.be/PfjdX5zKDic?t=4567

Eller om han är i ett maniskt tillstånd igen och inte sover

Det är väl påfrestande för hälsan att slicka så mycket röv som han gör!

EDIT: Är fortfarande förvånad över att ingen har misshandlat honom? Eller vågar han aldrig gå utanför hemmet? Han är så jävla vidrig asså! Så fort han öppnar käften så (OBS, ingen uppmaning till hot eller våld för att vara tydlig)
Senast redigerad av Telepatisk Igår kl. 19:41.
Citera
Igår, 20:12
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danshaku-no-Akumu
tror den kommer efter dokumentären om Danjal rättvisan blir orättvis igen!
Är det 100 att det är Danjal?

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Rodrigo - Jag är inte någon annan!”
Tror du Lisen ställer upp och berättar om hans drömmar om fotbollsspelare?
Citera
Igår, 20:34
Medlem
micro113s avatar
Kan Anjos ilska och fäktande handla om att han förstått att det inte finns fyra bestmän, utan då är man marskalk ?
Nu fäktar han för sin överlevnad i Jockibois innersta krets.
Citera
Idag, 17:07
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tryckte på något random ställe i bruntungans senaste klipp och det ser ju ut som han går på något?
https://youtu.be/PfjdX5zKDic?t=4567

Eller om han är i ett maniskt tillstånd igen och inte sover

Det är väl påfrestande för hälsan att slicka så mycket röv som han gör!

EDIT: Är fortfarande förvånad över att ingen har misshandlat honom? Eller vågar han aldrig gå utanför hemmet? Han är så jävla vidrig asså! Så fort han öppnar käften så (OBS, ingen uppmaning till hot eller våld för att vara tydlig)

Jag är nästan imponerad över att Ozempic-Anjo vågar gå utanför dörren, förutsatt att fetröven faktiskt gör det. Efter åratal av mobbning, lögner och fjäsk för Jockiboi lär den osympatiska grisen knappast samlat på sig en fanclub.

Och det grisliknande utseendet är ju inte riktigt till Anjos fördel heller. Det där överlägsna flinet, fakeskrattet som tillkommer så fort Jockiboi säger något "roligt" och det eviga snörvlandet gör att fetröven känns specialkonstruerat för att väcka vrede hos folk.

Man får nästan hoppas att Ozempic-Anjo håller hemma, där den osympatiska grisen kan vara stöddig på behörigt avstånd, på sin jävla YouTube.
Senast redigerad av Damien- Idag kl. 17:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in