Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Men nu har hon väl inga anmärkningar? om vi ska leva i nuet.
Vi vet ju inte vad Lisen har sagt till Anjo om hela dramat, det kan ingen veta.
Jag tycker Crille & Linna också har kastat mycket skit på Lisen, det var ju Crille som drog upp hennes skulder, Linnea pratade mycket om Lisen i sina lives på TikTok ett tag, alla i detta drama har ställt till med någonting.
Jag vet inte om några betalningsanmärkningar ligger kvar - eftersom jag, till skillnad från dem, inte är och grisar i andras ekonomi.
Jag vet att Anjo som gnäller på att Chrippa betalat för Linnea själv har haft en fru som gått hem och blivit försörjd eftersom hon inte kunde jobba för då hade hon varit tvungen att betala sina skulder.
Jag kallar det för att bedra/lura fodringsägarna. Så solid är hon ju inte oavsett.
Chrille tog upp hennes skulder därför att Anjo drog upp hans och låtsades att han och Lisen betalade för sig. Det gjorde de inte.
Nej, Linnea har du inte hört sitta och ösa över någon. Hon har vid något tillfälle besvarat all skit hon fått öst över sig - men det är det lilla och aldrig opåkallat.
Deras attacker på henne, hennes barndom, henne familj, hennes vandel, hennes sexualliv, hennes kärlek, hennes förhållande, hennes arbetsmoral osv osv har det aldrig funnits skäl till.
De har karaktärsmördat Linnea för att få Chrippa att lyda och för att hämnas på Chrippa - inte för något Linnea gjort.
Det är en packe svin som ackompanjerats av kvackande höns.