2025-02-13, 13:59
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Fick en annan bild av det när Lisen berättade om det så nej jag hade inte bestämt mig, nog för att jag tyckte att mycket faktiskt lutar åt de hållet.

Jag har följt Lisen ganska länge och hon har en pondus som många andra inte har, hon står på sig själv och vågar säga stopp när hon tycker att något är fel.
I det hushållet tror jag Lisen är den som bestämmer mest även fast Anjo visar en hård sida på YouTube.
Sen är hon en bra mamma och det är ju jäkligt viktigt i det stora hela och något man ska vara stolt över.
Sen har hon en bra humor också det gillar jag.

Dom hade en video för några månader sen, där dom ställde frågor till varandra och skulle vara 100% ärliga.
Lisen säger då att "ibland låtsas jag att jag inte hör barnen skrika på natten så du ska gå upp"
Anjos ögon, ( som inte är jämnt fördelade ) blir kolsvarta och stängde av filmandet.

Så nej, jag tror han är en tyrann och hon har inte ett skit att sägs till om.
Citera
2025-02-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon sket ju i att betala sina skulder så solid kan hon ju inte räknas som.
Jag är inte väldigt hård mot alla, jag är däremot hård mot människor som har hängt ut och gjort ner en ung kvinna för att framhäva sig själva. Det finns inget trevligt med människor som tar sig den rätten att förstöra en ung kvinnas liv för att det har lust med det. Lisen är lika stor lallare som resten när det gäller det. Skillnaden är att hon inte ens förmått tänka själv utan låtit Anjo tänka åt henne och sedan bara rapar med som ett menlöst mähä.
Att hon/de dessutom har döttrar gör det ännu mer klandervärt. Stackars dessa flickor som ska växa upp i det kvinnoförakt som florerar där.

Men nu har hon väl inga anmärkningar? om vi ska leva i nuet.
Vi vet ju inte vad Lisen har sagt till Anjo om hela dramat, det kan ingen veta.
Jag tycker Crille & Linna också har kastat mycket skit på Lisen, det var ju Crille som drog upp hennes skulder, Linnea pratade mycket om Lisen i sina lives på TikTok ett tag, alla i detta drama har ställt till med någonting.
Citera
2025-02-13, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Dom hade en video för några månader sen, där dom ställde frågor till varandra och skulle vara 100% ärliga.
Lisen säger då att "ibland låtsas jag att jag inte hör barnen skrika på natten så du ska gå upp"
Anjos ögon, ( som inte är jämnt fördelade ) blir kolsvarta och stängde av filmandet.

Så nej, jag tror han är en tyrann och hon har inte ett skit att sägs till om.

Men stängdes av gjorde det väl inte? har också sett den, jag tror faktiskt inte Anjo skulle lägga sin hand på Lisen eller psykiskt misshandla henne.
Bara en sån sak som att gå upp nästan varje natt till barnen skulle han nog inte göra om han var en tyrann mot Lisen då hade han tvingat henne att gå upp.
Citera
2025-02-13, 15:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men nu har hon väl inga anmärkningar? om vi ska leva i nuet.
Vi vet ju inte vad Lisen har sagt till Anjo om hela dramat, det kan ingen veta.
Jag tycker Crille & Linna också har kastat mycket skit på Lisen, det var ju Crille som drog upp hennes skulder, Linnea pratade mycket om Lisen i sina lives på TikTok ett tag, alla i detta drama har ställt till med någonting.
Jag vet inte om några betalningsanmärkningar ligger kvar - eftersom jag, till skillnad från dem, inte är och grisar i andras ekonomi.
Jag vet att Anjo som gnäller på att Chrippa betalat för Linnea själv har haft en fru som gått hem och blivit försörjd eftersom hon inte kunde jobba för då hade hon varit tvungen att betala sina skulder.
Jag kallar det för att bedra/lura fodringsägarna. Så solid är hon ju inte oavsett.

Chrille tog upp hennes skulder därför att Anjo drog upp hans och låtsades att han och Lisen betalade för sig. Det gjorde de inte.
Nej, Linnea har du inte hört sitta och ösa över någon. Hon har vid något tillfälle besvarat all skit hon fått öst över sig - men det är det lilla och aldrig opåkallat.
Deras attacker på henne, hennes barndom, henne familj, hennes vandel, hennes sexualliv, hennes kärlek, hennes förhållande, hennes arbetsmoral osv osv har det aldrig funnits skäl till.
De har karaktärsmördat Linnea för att få Chrippa att lyda och för att hämnas på Chrippa - inte för något Linnea gjort.

Det är en packe svin som ackompanjerats av kvackande höns.
Senast redigerad av micro113 2025-02-13 kl. 15:30.
Citera
2025-02-13, 15:36
Medlem
Citat:
Jag vet inte om några betalningsanmärkningar ligger kvar - eftersom jag, till skillnad från dem, inte är och grisar i andras ekonomi.
Jag vet att Anjo som gnäller på att Chrippa betalat för Linnea själv har haft en fru som gått hem och blivit försörjd eftersom hon inte kunde jobba för då hade hon varit tvungen att betala sina skulder.
Jag kallar det för att bedra/lura fodringsägarna. Så solid är hon ju inte oavsett.

Chrille tog upp hennes skulder därför att Anjo drog upp hans och låtsades att han och Lisen betalade för sig. Det gjorde de inte.
Nej, Linnea har du inte hört sitta och ösa över någon. Hon har vi något tillfälle besvarat all skit hon fått öst över sig - men det är det lilla och aldrig opåkallat.
Deras attacker på henne, hennes barndom, henne familj, hennes vandel, hennes sexualliv, hennes kärlek, hennes förhållande, hennes arbetsmoral osv osv har det aldrig funnits skäl till.
De har karaktärsmördat Linnea för att få Chrippa att lyda och för att hämnas på Chrippa - inte för något Linnea gjort.

Det är en packe svin som ackompanjerats av kvackande höns.

Varken Chrille eller Lisen har skött ekonomin men Lisen gör ju det nu och vem vet Chrille kanske också försöker göra det.
Men Linnea har pratat om Lisen i live när Chrille varit med i hennes lives.
Jag tycker väl att alla har varit fruktansvärda mot varandra i detta drama, det har hänt mycket under 1 år och alla har gjort saker mot varandra.
Citera
2025-02-13, 15:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Men stängdes av gjorde det väl inte? har också sett den, jag tror faktiskt inte Anjo skulle lägga sin hand på Lisen eller psykiskt misshandla henne.
Bara en sån sak som att gå upp nästan varje natt till barnen skulle han nog inte göra om han var en tyrann mot Lisen då hade han tvingat henne att gå upp.

Jo, det va sista som hände i videon. Han blev förbannad så ögonen blev kolsvarta.

Man kan vara en tyrann utan att lyfta handen. Han har väl även sagt att han inte äter frukost med sin familj. Utan han äter varje morgon på McDonalds om jag inte är snett på det.
Citera
2025-02-13, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jo, det va sista som hände i videon. Han blev förbannad så ögonen blev kolsvarta.

Man kan vara en tyrann utan att lyfta handen. Han har väl även sagt att han inte äter frukost med sin familj. Utan han äter varje morgon på McDonalds om jag inte är snett på det.

Jag var tvungen att kolla och han får inte svarta ögon, dock blev han lite upprörd vilket man kan förstå om man oftast får gå upp på natten, inte jättekul.
Tycker du överdriver denna händelse.

Dom har varit helt öppna med att dom äter olika maträtter sen om han bara äter frukost på donken vet jag inte, känns inte så viktigt för mig att veta.
Citera
2025-02-13, 15:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Varken Chrille eller Lisen har skött ekonomin men Lisen gör ju det nu och vem vet Chrille kanske också försöker göra det.
Men Linnea har pratat om Lisen i live när Chrille varit med i hennes lives.
Jag tycker väl att alla har varit fruktansvärda mot varandra i detta drama, det har hänt mycket under 1 år och alla har gjort saker mot varandra.
Lisen har inte betalat sina skulder. De är inte en bit bättre än Chrippa när det gäller det - faktiskt t o m uslare eftersom de har pengar och det enbart hänger på en ovilja att betala för sig.

Hon har nämnt Lisen, hon har inte pratat och ägnat sig åt skitsköljning som Lisen gjort mot henne - och hon har inte gjort det opåkallat utan som svar på det skit Lisen och Anjo spytt.

Jag anser inte att Linnea varit fruktansvärd mot någon, tvärtom, det de utsatt henne för är fruktansvärt och det är irreparabel skada de orsakat. De svinen gjort kommer hon tvingas leva med.
Citera
2025-02-13, 15:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hur lyckades du få "ibland" till "varje natt"?
Citera
2025-02-13, 15:59
Medlem
Citat:
Lisen har inte betalat sina skulder. De är inte en bit bättre än Chrippa när det gäller det - faktiskt t o m uslare eftersom de har pengar och det enbart hänger på en ovilja att betala för sig.

Hon har nämnt Lisen, hon har inte pratat och ägnat sig åt skitsköljning som Lisen gjort mot henne - och hon har inte gjort det opåkallat utan som svar på det skit Lisen och Anjo spytt.

Jag anser inte att Linnea varit fruktansvärd mot någon, tvärtom, det de utsatt henne för är fruktansvärt och det är irreparabel skada de orsakat. De svinen gjort kommer hon tvingas leva med.

Men Chrille säger ju att han har en massa pengar så han borde ju kunna göra rätt för sig han också.
Jag trodde Lisen hade betalat av sina skulder.

Vad har Lisen uttalat sig om Linnea? jag tycker mest att hon varit trött på skiten.

Jag tycker inte Linnea verkar bry sig så mycket om detta då hon pratar en del om det när hon har live på TikTok, det är där jag har sett henne, lyssnar inte på streamen,
Och hon har många följare, hon bryr sig inte om dom gamla gubbarna brukar hon säga.
Ibland tror jag följare tar saken hårdare en personerna själva.
Men sen funderar jag på om Linnea har anmält någon om hon känt sig trakasserad, vet du?
Citera
2025-02-13, 16:01
Medlem
Citat:
Hur lyckades du få "ibland" till "varje natt"?

Jag rättar mig till ibland då men har man 3 barn så ska gudarna veta att man kan få många vakna nätter på 1 vecka.
Citera
2025-02-13, 16:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men Chrille säger ju att han har en massa pengar så han borde ju kunna göra rätt för sig han också.
Han försökte göra rätt för sig, men fick inte eftersom han inte deklarerat pengarna.

Citat:
Jag trodde Lisen hade betalat av sina skulder.
Det gjorde hon inte. De såg till att hon höll sig undan tills de preskriberades.

Citat:
Vad har Lisen uttalat sig om Linnea? jag tycker mest att hon varit trött på skiten.
Ja var kan det vara någonstans, oj vad jag undrar.
Jag tror det är i micken på kanariefåglarnas konferens.

Hon har snackat en jävla massa skit och suttit med i studion och kommenterat och fläskat ur sig om Linnea

Citat:
Jag tycker inte Linnea verkar bry sig så mycket om detta då hon pratar en del om det när hon har live på TikTok, det är där jag har sett henne, lyssnar inte på streamen,
Och hon har många följare, hon bryr sig inte om dom gamla gubbarna brukar hon säga.
Ibland tror jag följare tar saken hårdare en personerna själva.
Men sen funderar jag på om Linnea har anmält någon om hon känt sig trakasserad, vet du?
Är du tolv år gammal?
Tror du det som grisarna förstört är om någon följare på TikTok rynkar på näsan?
Du kan inte se och förstå att det skit som de spridit har konsekvenser långt utanför ett par forum på nätet? Och kommer ha det under mycket lång tid framåt - kanske hela hennes liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in