2025-02-22, 14:16
Medlem
Tycker att det här bara blir värre ju mer Anjo pratar.

Ingen som har sett dokumentären och tycker att den är bra har själv läst FUPpen vilket då betyder att dom tycker att den är bra och korrekt enbart baserat på vad som framkommer i dokumentären. Vi kan ju anta att väldigt mycket är utelämnat med tanke på att den endast är 2 timmar lång. Är nog låga odds på att Anjo inte tagit med delar som är till Antonios nackdel.

Nu har det också framkommit att Anjo använt materialet han fått av Anna Book som dessutom innehåller Annas anteckningar och överstrykningar. Kom igen. Har han inte ens själv begärt ut handlingarna? Hur ska han kunna veta att han har fått allt?
Citera
2025-02-22, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddeeesson
Tycker att det här bara blir värre ju mer Anjo pratar.

Ingen som har sett dokumentären och tycker att den är bra har själv läst FUPpen vilket då betyder att dom tycker att den är bra och korrekt enbart baserat på vad som framkommer i dokumentären. Vi kan ju anta att väldigt mycket är utelämnat med tanke på att den endast är 2 timmar lång. Är nog låga odds på att Anjo inte tagit med delar som är till Antonios nackdel.

Nu har det också framkommit att Anjo använt materialet han fått av Anna Book som dessutom innehåller Annas anteckningar och överstrykningar. Kom igen. Har han inte ens själv begärt ut handlingarna? Hur ska han kunna veta att han har fått allt?

Det blir så här när man är både för fet och för lat för att ta reda på hur man gräver för att vara trovärdig.

Anjo gör bort sig själv mer och mer desto mer han säger.
Citera
2025-02-22, 14:25
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ingen som har sett dokumentären och tycker att den är bra har själv läst FUPpen vilket då betyder ...

Hur många och vilka är det som har sett dokumentären?
Hur vet du att ingen av dem har läst förundersökningsprotokollet?

När du har besvarat dessa två frågor på ett trovärdigt och övertygande sätt, med källhänvisningar, så ska jag bemöda mig att läsa resten av ditt inlägg jag citerade från.
Citera
2025-02-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toffeltjuven
Hur många och vilka är det som har sett dokumentären?
Hur vet du att ingen av dem har läst förundersökningsprotokollet?

När du har besvarat dessa två frågor på ett trovärdigt och övertygande sätt, med källhänvisningar, så ska jag bemöda mig att läsa resten av ditt inlägg jag citerade från.

Anjos kompisar på youtube har fått se dokumentären - Rask, Motvikt och Vad är problemet.

De har själva medgett i kommentarsfält tillhörande sina videos att de ej läst FUP.

Källa:
Dessa kreatörers videokanlar på youtube.
Citera
2025-02-22, 14:42
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjos kompisar på youtube har fått se dokumentären - Rask, Motvikt och Vad är problemet.

De har själva medgett i kommentarsfält tillhörande sina videos att de ej läst FUP.

Källa:

Inte övertygande. Freddeeesson skrev ingen, och för att kunna veta det måste man veta hur många och vilka som har sett dokumentären. Ditt svar gav ingen information om att de tre är de enda som har sett dokumentären, och inte heller något som styrkte att det bara är tre personer som har sett dokumentären. Jag trodde exempelvis att Anjo hade sett den?

Försök igen.
Citera
2025-02-22, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toffeltjuven
Inte övertygande. Freddeeesson skrev ingen, och för att kunna veta det måste man veta hur många och vilka som har sett dokumentären. Ditt svar gav ingen information om att de tre är de enda som har sett dokumentären, och inte heller något som styrkte att det bara är tre personer som har sett dokumentären. Jag trodde exempelvis att Anjo hade sett den?

Försök igen.

Nu får du väl ändå ge dig?

Det är väl självklart att Anjo sett sin egen dokumentär som han både filmat och klippt.
Citera
2025-02-22, 14:50
Medlem
Citat:

Det är väl självklart att Anjo sett sin egen dokumentär som han både filmat och klippt.

Oj ett sånt där kontroversiellt påstående måste du ju ha källhänvisning till

Seriöst. Se deras videor och gå in i kommentarsfält så ser man. Rask, Motvikt, vad är problemet, Dalbin. Ingen av dom har läst FUP. Till och med på den nivån att dom själva säger att dom inte visste något om fallet innan dom såg dokumentären. Och nej. Jag kommer inte att klippa ut klipp och publicera en peer-reviewad video på dessa påståenden.
Citera
2025-02-22, 14:56
Medlem
toffeltjuvens avatar
Citat:
Seriöst. Se deras videor och gå in i kommentarsfält så ser man. Rask, Motvikt, vad är problemet, Dalbin. Ingen av dom har läst FUP. Till och med på den nivån att dom själva säger att dom inte visste något om fallet innan dom såg dokumentären. Och nej. Jag kommer inte att klippa ut klipp och publicera en peer-reviewad video på dessa påståenden.

Kul vore, om dokumentären handlar om att följa Antonio i sin vardag, med mycket lite fokus på domen. Tråkigt dock för alla som har ylat om dokumentären i snart en månads tid, utan att sett den. Vilken ångest.
Citera
2025-02-22, 14:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Ja, självklart har han sett sin egen dokumentär. Det är väl mer tveksamt till om han läst Fup och Dom, och om han gjort det så tycks han inte förmå att tolka det han läst på ett korrekt sätt.
Citera
2025-02-22, 14:57
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han pratar om Lokal på sin IG och säger sedan att: "han har lyckats få med sig några nördar" tillsammans med en bild på Medvikt i vikingahjälm.

Medvikt har ju startat sin kanal för att belysa Rasks problematik. Han har väl inget med Lokal eller Anjo att göra?

Anjo fortsätter senare med att han ska ge dessa små kreatörer en jävla skjuts
Herregud vad patetiskt, han styrker ju endast Medvikts hypotes om att de står i en ring och runkar av varandra. Kan inte se Anjos storys men kan verkligen tänka mig hur han whinear
Citera
2025-02-22, 14:58
Medlem
moralhoras avatar
Vilka frustringar som kommer ut nu!

Veeem veeem har sett dokumentären - sorry, men Anjo har presenterat titeln, beskrivningen och pratat om den i flertalet intervjuer nu. Såvida det inte tar en riktig 180 så kommer detta bli en dokumentär om hur Antonio är oskyldig eftersom Anjo (en lågintelligent idiot) lyssnat på Anna Book.
Citera
2025-02-22, 15:01
Avslutad
Citat:

Källa:

Riks hade också fått se den inför intervjun med Anjo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in