2025-02-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toffeltjuven
Kul vore, om dokumentären handlar om att följa Antonio i sin vardag, med mycket lite fokus på domen. Tråkigt dock för alla som har ylat om dokumentären i snart en månads tid, utan att sett den. Vilken ångest.

Det räcker att höra att Anjo gjort en dokumentär så fattar man att det är total skit.

Varför skall man ens titta på hans skit innan man ger det negativ kritik? Även om den nya dokumentären hade varit släppt för ett år sedan hade man inte behövt se den för att dämma ut den totalt.
Citera
2025-02-22, 15:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vilka frustringar som kommer ut nu!

Veeem veeem har sett dokumentären - sorry, men Anjo har presenterat titeln, beskrivningen och pratat om den i flertalet intervjuer nu. Såvida det inte tar en riktig 180 så kommer detta bli en dokumentär om hur Antonio är oskyldig eftersom Anjo (en lågintelligent idiot) lyssnat på Anna Book.

Det är ju detta som gör Anjos case så jääävla svagt. Nä endast ett fåtal har kollat på den, men ALLA har ju sett vilket anslag den här. ALLA har hört hur du försvarar och förklarar intervjuen. Om alla då gör en felaktig tolkning är det endast ett kvitto på hur dåligt Anjo är att pitcha sitt 2h långa youtubeklipp.
Citera
2025-02-22, 15:27
Avstängd
vichy6s avatar
Vad ska Anjo göra ikväll nu när Lokal skjuter upp intervjun?

Rask och Anjo sitter nog som fågelholkar nu.

Ooooh…..
Citera
2025-02-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Vilka frustringar som kommer ut nu!

Veeem veeem har sett dokumentären - sorry, men Anjo har presenterat titeln, beskrivningen och pratat om den i flertalet intervjuer nu. Såvida det inte tar en riktig 180 så kommer detta bli en dokumentär om hur Antonio är oskyldig eftersom Anjo (en lågintelligent idiot) lyssnat på Anna Book.

Vad syftar du på? Länka gärna. Det senaste jag har sett var VadÄrProblemets reaktionsvideo på att Lokal satt och sa "Anjo svarar inte på kritik, jag har inte sett dokumentären, jag behöver inte se dokumentären för jag vet vad den innehåller, varför låter inte Anjo mig se hans dokumentär, Anjo svarar inte på kritik mot dokumentären, jag har inte sett hans dokumentär ,.. " i en loop i över en timme.

Lokal hade dessutom en nickedocka bredvid sig - som mestadels var fokuserad på att hålla en pose som framhävde hennes bröst. VadÄrProblemet reagerade inte på den detaljen. Synd.

VadÄrProblemets reaktionsvideo är väl en vecka gammal nu? Menar du att det är någon annan utöver Lokal (+ VadÄrProblemets reaktion) som nyligen frustar om saken?
Senast redigerad av jdon 2025-02-22 kl. 15:44.
Citera
2025-02-22, 15:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vad ska Anjo göra ikväll nu när Lokal skjuter upp intervjun?

Rask och Anjo sitter nog som fågelholkar nu.

Ooooh…..

Han vågar inte...
Det kommer vara deras mantra... kom ihåg vem som skrev det först....
Citera
2025-02-22, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Riks hade också fått se den inför intervjun med Anjo

Så slutsatsen måste alltså enligt Lokal-logik vara att Riks är barnvåldtäkt-förespråkare?

Man undrar ju var och hur dokumentär-kritikerna, som inte har sett dokumentären, lyckas hamna så ofantligt snett i sitt sätt att tänka. Det skulle vara spännande att få ta del av ett mer utvecklat resonemang om saken. Då hade popcornen åkt fram - som det alltid gör när man tittar på komedi.

Förr i tiden tog man kidsen till cirkus, numera räcker det att de tittar på Anjo-kritikerna på Youtube för att få se exotiska djur.

Märklig slump att alla Anjo-kritiker på Youtube verkar vara lobotomerade. Förutom Axel. Man hoppas ju att Medvikt kan lägga upp kritik mot Anjo, för han verkar vara smartare än cirkus-apan Lokal.
Senast redigerad av jdon 2025-02-22 kl. 16:02.
Citera
2025-02-22, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Så slutsatsen måste alltså enligt Lokal-logik vara att Riks är barnvåldtäkt-förespråkare?

Man undrar ju var och hur dokumentär-kritikerna, som inte har sett dokumentären, lyckas hamna så ofantligt snett i sitt sätt att tänka. Det skulle vara spännande att få ta del av ett mer utvecklat resonemang om saken. Då hade popcornen åkt fram - som det alltid gör när man tittar på komedi.
Kollade lite snabbt, såg bara negativa kommentarer på Riks-intervjun

Sen vad den där Lokal säger orkar jag inte riktigt bry mig om

Edit: ok, kollade lite mer, en del är positiva också. Men är 366 kommentarer så det säger lite mer än 5-10 användare på flashback tänker jag hur det kommer tas emot
Senast redigerad av PigChampion 2025-02-22 kl. 16:01.
Citera
2025-02-22, 16:01
Medlem
Citat:

Titta på intervjun som Riks gjorde med Anjo och återkom sedan.

Dina briljanta tolkningar är inte mycket värda så länge du inte har satt dig in i ämnet du diskuterar.
Citera
2025-02-22, 16:05
Medlem
Citat:
Vad syftar du på? Länka gärna. Det senaste jag har sett var VadÄrProblemets reaktionsvideo på att Lokal satt och sa "Anjo svarar inte på kritik, jag har inte sett dokumentären, jag behöver inte se dokumentären för jag vet vad den innehåller, varför låter inte Anjo mig se hans dokumentär, Anjo svarar inte på kritik mot dokumentären, jag har inte sett hans dokumentär ,.. " i en loop i över en timme.

Lokal hade dessutom en nickedocka bredvid sig - som mestadels var fokuserad på att hålla en pose som framhävde hennes bröst. VadÄrProblemet reagerade inte på den detaljen. Synd.

VadÄrProblemets reaktionsvideo är väl en vecka gammal nu? Menar du att det är någon annan utöver Lokal (+ VadÄrProblemets reaktion) som nyligen frustar om saken?
Riks har sett dokumentären och hade trots det frågor om partiskheten och lämpligheten i att visa brottsoffrets namn. Säger inte det nånting?
Citera
2025-02-22, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Kollade lite snabbt, såg bara negativa kommentarer på Riks-intervjun

Sen vad den där Lokal säger orkar jag inte riktigt bry mig om

Edit: ok, kollade lite mer, en del är positiva också. Men är 366 kommentarer så det säger lite mer än 5-10 användare på flashback tänker jag hur det kommer tas emot

Jag räknar inte kommentarer och delar in dem i positiva och negativa. Det känns som ett fruktansvärt slöseri med tid, men tur för alla som är intresserade (inte jag) att du gör det.
Citera
2025-02-22, 16:08
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Förr i tiden tog man kidsen till cirkus, numera räcker det att de tittar på Anjo-kritikerna på Youtube för att få se exotiska djur.

Märklig slump att alla Anjo-kritiker på Youtube verkar vara lobotomerade. Förutom Axel. Man hoppas ju att Medvikt kan lägga upp kritik mot Anjo, för han verkar vara smartare än cirkus-apan Lokal.

Visst det är så det är! Släpp dokumentären! Då kommer ni vinna mot alla "lobotomerade" kritiker!

Jag älskar energin här.
Citera
2025-02-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Jag var in idag, kanske runt 13-tiden och såg att det rensats från drygt 365 till 316. Kollade nu o jag ser 313 kommentarer, så rensning pågår men allt är inte borta.

Vilken applikation för du anteckningar i när du följer trender i antal kommentarer Anjo har på sina inlägg? Jag är inte nyfiken för att jag är intresserad av att göra något liknande själv - jag bara tycker det är intressant att få reda på fler detaljer i udda människors konstiga fritidsintressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in