2025-01-25, 22:52
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0olt
Det var nog det mest pinsammaste jag någonsin hört! Vilken normal människa hade lagt ut det dära? Tror han på riktigt att han är så ”tung” som han ska försöka få sig att låta? 🤣 jag slutar aldrig förvånas över denna sjuka människa? Hur fan kan folk inte se igenom denna psykopaten? Och hur kan hans kanal sedan länge inte redan vara cancelad? 🤦🏼‍♀️

Vadå pinsamt lol, Anjo är ju en gangster med ortenslang i sin stämma men bara när han rappar.

Det pinsammaste är väl Anjos diss mot Öhman, och även dissen mot företag som inte vill göra samarbeten med Anjo efter hans nazipropaganda-video. Klart att inte ens Youtube vill ha med Anjo att göra när det blir så pass viktigt för Anjo att attackera företag med anklagelser om att dom kämpar mot yttrandefrihet om dom inte vill förknippas med terrorism och nazister.
Citera
2025-01-26, 00:17
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0olt
Det var nog det mest pinsammaste jag någonsin hört! Vilken normal människa hade lagt ut det dära? Tror han på riktigt att han är så ”tung” som han ska försöka få sig att låta? 🤣 jag slutar aldrig förvånas över denna sjuka människa? Hur fan kan folk inte se igenom denna psykopaten? Och hur kan hans kanal sedan länge inte redan vara cancelad? 🤦🏼‍♀️
Mannen, han har chips på nattduksbordet klart han är tung!
Citera
2025-01-26, 00:51
Medlem
DonFoldits avatar
Här har jag grävt fram en till banger räp/cringe-hop-låt av Anjo mot kritiker:

"ANJO ft. Clueless Swede (Cluee News) - RIP HATARE disstrack musikvideo" REUPLOAD https://youtu.be/_aihcRCmbpQ?si=zczNuobK_DGfrXb-

Jag har även hittat en äldre video där det nämns att Anjo hade en serie som hette Content Cleaner, och som exposade Rask som polisanmälde Anjo då: https://youtu.be/9cccibuG8eQ?si=pg2ty4GKJ8V_jk0d

Men jag kan inte hitta Content Cleaner avsnittet om Rask, nån som vet vart jag kan kolla på det?
Förväntar mig förtal på en så hög nivå att till och med Anjo och förtalsmannen Rask blev chockerade.
Citera
2025-01-26, 03:26
Medlem
Jag hatar Anjo av hela mitt hjärta.

Men nazist videon var bra, och viktiga punkter togs upp!
Citera
2025-01-26, 10:04
Medlem
Cluee har fått igenom en video som varit gulmarkerad. Anjo ser så dum ut.
😁

En liten bit in på videon:

https://youtu.be/5GVDUrs08GA?si=OKCgmEjYvBNjJAos
Citera
2025-01-26, 10:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Cluee har fått igenom en video som varit gulmarkerad. Anjo ser så dum ut.
😁

En liten bit in på videon:

https://youtu.be/5GVDUrs08GA?si=OKCgmEjYvBNjJAos
Vad innebär det rent praktiskt att åka på en strike?
Citera
2025-01-26, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad innebär det rent praktiskt att åka på en strike?

Så som jag har förstått det så ryker kanalen om då åker på tre strikes inom en viss tid.
Citera
2025-01-26, 12:45
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit

Är Öhman terrorist och våldsbrottsling? Jag hittar inga bevis för det ännu.

Nä, men är det där med domarna också fel? Var det nazisters fel att han är dömts för saker han sagt?

Sen att Anjo är nazist är nog umgefär lika fel som ditt påstående om att Axel är våldsbrottsling.
Citera
2025-01-26, 12:53
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elin1488
Nä, men är det där med domarna också fel? Var det nazisters fel att han är dömts för saker han sagt?

Sen att Anjo är nazist är nog umgefär lika fel som ditt påstående om att Axel är våldsbrottsling.

Jag hörde ju 15-åringen som var nazist som skrattade åt "hoten" från Axel, men sen gick nazistungen till polis och anmälde olaga hot fast Axel pratar ju sådär när han vill slita armarna av nån nazistunge som skrattar.

Anjo är ju nazist ser man ju nu. Han sa nyss att det inte är något fel att snacka om vilka som äger bankerna.
Det Anjo menar är att judarna äger bankerna. Så han har inte gett upp sina nazivärderingar. Dom har bara förstärkts.

Att tidningarna som skrev om han skulle ha samma ägare vet vi ju också vad han försöker förmedla.
Judarna äger tidningar som skriver om Anjo på oönskat sätt.

Han kan hävda att han inte är nazist, men han kan inte dölja det om han fortsätter hävda att han vet vilka som styr banker och tidningar.
Citera
2025-01-26, 13:01
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
Jag hörde ju 15-åringen som var nazist som skrattade åt "hoten" från Axel, men sen gick nazistungen till polis och anmälde olaga hot fast Axel pratar ju sådär när han vill slita armarna av nån nazistunge som skrattar.

Anjo är ju nazist ser man ju nu. Han sa nyss att det inte är något fel att snacka om vilka som äger bankerna.
Det Anjo menar är att judarna äger bankerna. Så han har inte gett upp sina nazivärderingar. Dom har bara förstärkts.

Att tidningarna som skrev om han skulle ha samma ägare vet vi ju också vad han försöker förmedla.
Judarna äger tidningar som skriver om Anjo på oönskat sätt.

Han kan hävda att han inte är nazist, men han kan inte dölja det om han fortsätter hävda att han vet vilka som styr banker och tidningar.

Hur ska jag tolka det att du inte alls bemötte det som står överst i mitt inlägg?

Dvs, var det där med domarna också fel? Var det nazisters fel at Axel dömts för saker han sagt?
Citera
2025-01-26, 13:16
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elin1488
Hur ska jag tolka det att du inte alls bemötte det som står överst i mitt inlägg?

Dvs, var det där med domarna också fel? Var det nazisters fel at Axel dömts för saker han sagt?

15-åringen skrattade och är/var nazist så han var inte rädd och vet att det inte var ett riktigt hot.
Domstolen dömde utifrån sagda ord men inte utifrån hotens äktehet och 15-åringens säkerhet.

Ja det är uppenbart att nazister är ganska ruttna och omoraliska, som kan anmäla olaga hot och sitta i domstol och hävda att dom är rädda och att hoten var riktiga hot om våld fast det är så Axel verkar snacka när han blir tjurig.

Inte så logiskt heller att hävda att man tror att Axel ska slita armarna av nån eller dra in en mejsel i nåns tinning.
Det blir ganska svårt att dra av armarna på nån 15-årig nazist.
Citera
2025-01-26, 13:29
Medlem
elin1488s avatar
Citat:
15-åringen skrattade och är/var nazist så han var inte rädd och vet att det inte var ett riktigt hot.
Domstolen dömde utifrån sagda ord men inte utifrån hotens äktehet och 15-åringens säkerhet.

Ja det är uppenbart att nazister är ganska ruttna och omoraliska, som kan anmäla olaga hot och sitta i domstol och hävda att dom är rädda och att hoten var riktiga hot om våld fast det är så Axel verkar snacka när han blir tjurig.

Inte så logiskt heller att hävda att man tror att Axel ska slita armarna av nån eller dra in en mejsel i nåns tinning.
Det blir ganska svårt att dra av armarna på nån 15-årig nazist.

Nu tror jag du rör du ihop saker, och det är främst det som är problemet med de så kallade nazisternas reportage, de vill gärna koka ihop en story som är "lite" överdriven så de klipper och klistrar ihop saker från olika händelser.

Du får googla brottsrubriceringen och den dömdes namn så klarnar det.

Det är ju det också som är poängen, Anjo vill inte få kanalen avstängd, och då är det ju dumt att att ha med någon som säger saker som leder till domar.
Senast redigerad av elin1488 2025-01-26 kl. 13:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in