2025-01-26, 17:51
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vad innebär det rent praktiskt att åka på en strike?
Kan inte ladda upp videos på en vecka.....

Du kan läsa om allt här: https://support.google.com/youtube/answer/2802032?hl=sv

Med tanke på hur länge Anjo haft Youtubekonto, då borde straffet vara mycket hårdare. Straffet hade passat bättre för en nybörjare på Youtube.
Citera
2025-01-26, 19:56
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu dundrar Axel på och skriver Banjo på näsan.
YouTube, Twitch eller Kick.
”skilleras”
Citera
2025-01-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Nu dundrar Axel på och skriver Banjo på näsan.
YouTube, Twitch eller Kick.
”skilleras”

Har han släppt nytt?
Citera
2025-01-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han kör live nu. Startade 19.00.
https://m.youtube.com/@amorrua1337

Wow!
Tusen gånger tack!

Det får man inte missa.

Hoppas att han fortsätter med detta.
Då drar Anjo ner sig själv i skiten ännu mer
Han är så lättkränkt så han är inte kapabel att sluta.
Citera
2025-01-26, 21:09
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Anjo hade en chans här.

Utbilda och peppa unga att bry sig om källkritik ( något lärare kämpar med ), skapa intresse för varför. Enligt Anjo är ju fakta allt.

Vad är fakta?

Men nä.

Jättebäbis köper mjukiskläder med nallebjörn på och fattar noll.

Absolut noll.
Anjo vill absolut inte att hans följare lär sig om källkritik, då kommer ju hans följare börja ifrågasätta all skit och alla lögner Anjo postar.
Citera
2025-01-26, 22:22
Medlem
Deimos01s avatar
Har Anjo bett om ursäkt för sin nazist video? Eller forsätter Anjo låtsas att det inte är något problem att låta nazister sprida propaganda och lögner på hans kanal?
Citera
2025-01-26, 22:23
Medlem
DonFoldits avatar
Vad tycker ni om detta?

Citat:
26 januari 2025
Influeraren Pontus ”Anjo” Björlund kommer ut som högerradikal
https://tobiashubinette.wordpress.com/2025/01/26/influeraren-pontus-anjo-bjorlund-kommer-ut-som-hogerradikal/

”Anjo” är m a o inte bara en nyfiken och naiv influerare som bjuder in ”spännande” gäster utan han känner så klart väl till var Peterson och Alinia står politiskt sett och jag kan därför inte tolka hans senaste avsnitt (d v s ”hämndavsnittet”) som att Sveriges tredje största influerare på Youtube nu kommer ut som högerradikal.

Som jag skrev så valde ju Anjo nazipropaganda för att exposa Hubinette och Öhman.
Vilket betyder att Anjo har kommit ut nu som högerextrem.
Senast redigerad av DonFoldit 2025-01-26 kl. 22:41.
Citera
2025-01-27, 03:23
Medlem
Anjo och hans fru kommer ut som psykopater. Det blir ganska uppenbart 33:00 in i följande klipp:
https://www.youtube.com/watch?v=Bi85KDuoqKw&t=1980s

Om man för en sekund bortser från att frun ena sekunden, ungefär första hälften av poddavsnittets längd, spelar nån charad där hon låtsas vara helt oinsatt och inte vet någonting om något för att senare prata som att hon vet exakt allt, så kan man göra en djupdykning i vad Anjo säger här:
Anjo:
Självklart är Linnea med på det här (red: det här = Chrippa och Linnea påstås ha hyrt en torped för att mörda Jocke och Anjo.). Om hon ser det här, jag vill att ni skickar det här till henne, jag vet att DU är j-vligt med på det här spåret! Så att om jag var hon så skulle jag försvinna för gott från sociala medier! För jag är riktigt förbannad alltså om jag ska vara ärlig ..
Vänta lite här nu .. han sitter och klart och tydligt hävdar att Linnea ska ha varit delaktig i att leja en torped att mörda Jocke och honom själv, och i nästa andetag hotar han henne att det hon bör göra nu är att "försvinna från sociala medier" ... alltså, va? Vadå försvinna från sociala medier? Någon lejer en torped för att mörda dig och det första du tänker är att personen ska "försvinna från sociala medier" ?

Det är inte normalt. Alls. Om någon lejer en mördare mot dig så kontaktar du polisen! Du går inte och lägger ut en dramatiserad clickbait-video på Youtube där han, och hans fru, svamlar om att personen ska "försvinna från sociala medier". Vad är fel i Anjos huvud egentligen? Inser han inte själv hur sjuka i huvudet han och hans fru framstår?

Nåväl, hur kan det inte vara en no-brainer för Linnea att kontakta Förtalsombudsmannen och be dem representera henne i att stämma Anjo för detta uppenbara förtal?

Det börjar likna mobbing och förtal som affärsidé - och påminner om Henkos podd Haveristerna där rena förtal är en stående punkt på agendan.
Senast redigerad av psykopathenko 2025-01-27 kl. 03:27.
Citera
2025-01-27, 11:09
Medlem
DonFoldits avatar
Det här är nog Anjos fall som vi bevittnar. Efter många år av förtalsdrev.

Nu har Anjo förtalat en religion först, och sen skulle Anjo hämnas på Hubinette och Öhman för att dom kritiserade religionshatet.... men Öhman och Hubinette jobbar också med förtal fast dom exposar clowner som nazister och Anjo.

Det blir minst sagt svårt om Anjos förtals-brottning möter Öhmans förtals-kungfu... eftersom Anjos förtal handlar ju om att vinkla och mixtra med sanningen , medans Öhmans förtal handlar mer om logik och sanning.

Anjo trodde inte detta skulle hända. Han trodde att han skulle förtala dom en gång sen skulle hans fans attackera Hubinette och Axel för att dom kritiserade nazism, men Hubinette skrev en artikel om Anjo, och Axel han gjorde många streams där Anjo var topic.

Anjo fick smaka på sin egna medicin.

Även Expressen var med på ett hörn och sparkade badbollen när han låg ner.
Citera
2025-01-27, 12:12
Medlem
Har massanmält alla hans videos, hoppas fler gör detsamma så vi slipper se tjockisen på Youtube
Citera
2025-01-27, 12:22
Medlem
GreenBatterys avatar
Missa INTE Axels senaste när han läser upp meddelanden han fått från Anjos soldat.
Hade jag varit Anjo hade jag skämts som fan!

”Anjo är så mycket bättre än dig! Han har så mycket fler följare! Ge dig på honom så förlorar du för du är ingenting och Anjo är bäst på hela YouTube!”

Som Axel sa: det enda viktiga är att jag är säker på att jag lever rent free i denna människas huvud i minst en vecka.
Citera
2025-01-27, 12:26
Medlem
DonFoldits avatar
Det blir nog svårt för Anjo utan sponsorer.
Men han ger inte upp så lätt.

Citat:
ANJO gör ungefär € 516 per månad.

ANJO gör ungefär € 1.08 per 1000 visningar.

Källa: https://se.youtubers.me/anjo/youtube-beraknade-intakter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in