2023-12-21, 13:42
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Visst är det så.

Pontus påstår att han aldrig blev mobbad i skolan fast det har jag oerhört svårt att tro, med tanke på utseende och approache.
Förmodligen klassens största skvallerbytta, sen hem till mamma och äta bullar och choklad...
Skulle inte förvåna mig om han var sängvätare också

Kul när Pontus skulle mästra Olof, men fick svar på tal och blev mer och mer butthurt.
Tex dom 4 betalningskraven hos kronofogden, som Olof påpekade, som Anjo försökte göra sig lustig över att Olof skulle ha jobbat gratis åt Pontus, genom att kolla upp det och hjälpt till. För att sen försöka få det till att det inte alls var 4 fodringar, eftersom han betalade in dom samtidigt

[Än:djou] killen med koll👌🐽

Ja han påstod att han eller om det va så att han till och med skyllde på att Lisen missat betala hans räkningar..? Och det är den mänskliga faktorn att missa saker men har det gått till KF så är det inte EN betalning som är missad utan det är ju först inkasso osv osv... Han snackar bara skit Pappa-gris och Olof ägde honom men det kommer ALDRIG erkännas!
Sen är jag helt enig med att han är den största skvallerbyttan som finns! #GOLOF tröjan representerar honom själv!
Citera
2023-12-21, 13:54
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men att de har hundratusen följare av sina plattformar innebär ju inte att det är hundratusen fans som följer för att de gillar och tycker innehållet är bra så som de kanske tror. Gissar att en stor andel av dessa är personer som tittar för att det blir som en annan form av reality show och skadeglatt följer för att se när dessa sorgliga individer gör bort sig själva gång på gång. Det är lite som tittköer i trafiken, när folk av någon anledning ska kolla på en trafikolycka (vilket jag visserligen aldrig förstått varför folk vill göra - men att motsvarande kolla på dessa freakshows på youtube kan jag erkänna att jag gör)

Om Anaboladvärgen får 20k visningar och Pappa-gris får 20k så är det mer än nog för att dom ska infektera människor! Dessa mongolider skall bort från internet innan dom skadar fler.
Citera
2023-12-21, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Om Anaboladvärgen får 20k visningar och Pappa-gris får 20k så är det mer än nog för att dom ska infektera människor! Dessa mongolider skall bort från internet innan dom skadar fler.

Men då är det med största sannolikhet av de 20000 kanske 5000 som skrattar med dem (de där p12orna), 10000 som skrattar åt dem och sen 5000 som undrar vad sjutton de hamnat på.
Citera
2023-12-21, 15:11
Medlem
Fan vad nöjd fettot är nu när han gjort en vecka i sälen med idolen. Nu ligger han i soffan och små ler, detta kan fettot leva gott på.

Blev legot färdigt eller sket han i det tillslut?
Citera
2023-12-21, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KlanLedarN
Ja han påstod att han eller om det va så att han till och med skyllde på att Lisen missat betala hans räkningar..? Och det är den mänskliga faktorn att missa saker men har det gått till KF så är det inte EN betalning som är missad utan det är ju först inkasso osv osv... Han snackar bara skit Pappa-gris och Olof ägde honom men det kommer ALDRIG erkännas!
Sen är jag helt enig med att han är den största skvallerbyttan som finns! #GOLOF tröjan representerar honom själv!
Ja visst, det var en revisor som av någon anledning inte var bra, som satte dom i skiten...sen hade dom precis fått sin son och Lisen kunde inte/hade inte tid att sköta det där och han, Clownen Banjo, visste inte hur man gjorde, eftersom Lisen brukade sköta det..
Massa jidder blev slutsatsen att det var Lisens fel...
Så snackar och bröstar en man sina misstag...
Citera
2023-12-21, 16:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Men då är det med största sannolikhet av de 20000 kanske 5000 som skrattar med dem (de där p12orna), 10000 som skrattar åt dem och sen 5000 som undrar vad sjutton de hamnat på.
Jag tror många kollar på Anjos dokumentärer pga nyfikenhet/intresse för innehållet.
Så Anjo kan nog ha lite fler som skrattar med honom.
Chrippa däremot, där tror jag 85-90% skrattar åt honom/kollar på något man vet kommer gå åt helvete tids nog, och resten är P12.
Citera
2023-12-21, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror många kollar på Anjos dokumentärer pga nyfikenhet/intresse för innehållet.
Så Anjo kan nog ha lite fler som skrattar med honom.
Chrippa däremot, där tror jag 85-90% skrattar åt honom/kollar på något man vet kommer gå åt helvete tids nog, och resten är P12.

Jag tror inte många skrattar med Pontus och inte heller åt honom
Citera
2023-12-21, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror inte många skrattar med Pontus och inte heller åt honom
Han är snart passé.
Nu verkar det som att han gjort en till legovideo?! Vem bygger snabbast av honom och Jocke...eller så är det pusch för förra videon.
Pinsamt, gör någonting med barnen istället.
Citera
2023-12-22, 10:12
Medlem
KlanLedarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han är snart passé.
Nu verkar det som att han gjort en till legovideo?! Vem bygger snabbast av honom och Jocke...eller så är det pusch för förra videon.
Pinsamt, gör någonting med barnen istället.

Nej strunta i barnen! Dom är i vägen bara och stör lego byggandet med JOAKIM LUNDELL!!!!
Citera
2023-12-22, 12:00
Avslutad
Att inte Anjo har gjort en jag-mår-så-djävla-bra-nu video om Olle K?
Citera
2023-12-22, 20:24
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Att inte Anjo har gjort en jag-mår-så-djävla-bra-nu video om Olle K?

Vågar han de, nu när de visar sig att olof är typ den han sa. Anjo vågar aldrig gå på stora fiskar, när gjorde han en video om alex C ? Skulle han våga de ?. Nej anjo är en feg lort, bumbi och andra mentalt svaga är hans grej
Citera
2023-12-22, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Vågar han de, nu när de visar sig att olof är typ den han sa. Anjo vågar aldrig gå på stora fiskar, när gjorde han en video om alex C ? Skulle han våga de ?. Nej anjo är en feg lort, bumbi och andra mentalt svaga är hans grej

Den kom idag men jag pallar inte kolla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in