2024-10-31, 17:26
Medlem
Chipstutten var jävligt snabb på att göra video med Tjockis-jullan när Chrippa blev gripen. Direkt så var en video ute.

De hade många videos på gång……..

Vad hände?

De hade förväntat sig att Chrippa skulle sitta frihetsverövad längre, och under den tiden spy ut massa videos

Gick sådär va?
Citera
2024-10-31, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Chipstutten var jävligt snabb på att göra video med Tjockis-jullan när Chrippa blev gripen. Direkt så var en video ute.

De hade många videos på gång……..

Vad hände?

De hade förväntat sig att Chrippa skulle sitta frihetsverövad längre, och under den tiden spy ut massa videos

Gick sådär va?

Julia fick lämna in sin telefon till polisen det är därför det inte har kommit någon ny video då allt finns på hennes telefon, men dom skulle försöka komma åt hennes icloud.
Citera
2024-11-04, 21:03
Medlem
vem ska berätta för anjo att det uttalas "jungz" och inte "CHUNKS"
Citera
2024-11-05, 03:05
Medlem
micro113s avatar
En fråga om "klädmärket" som tydligen Leonidas äger 60% av ...

Handlare inte det om just trycket på kläderna/märket?

För jag har inte sett att någon egentligen kommer med egen design på kläderna, utan de köper färdig designat och sätter sitt märke på det....

Eller är detta "märke" annorlunda?
Citera
2024-11-05, 06:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Måste vara jobbigt för chipstutten när en 20 årig brud sätter honom på plats.

Men man har inte höga förväntningar om en soon to be medelåldersman som fortfarande inte lärt sig hur mycket man behöver äta som människa.

Anjo för i helvete, bara din mat idag skulle kunna föda upp en mindre Afrikansk by.

Diabetes eller hjärt & kärlsjukdomar, vad tror ni han drabbas av härnäst?

Det är jobbigt för Anjo när en kvinna, oavsett ålder, sätter honom på plats
Citera
2024-11-05, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Det är jobbigt för Anjo att sätta sig själv på plats, då menar jag ordagrant att sätta sig i en fåtölj eller på en stol.

Att resa sig upp skall vi inte tala om hur jobbigt det är för han.
Citera
2024-11-05, 11:47
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Bra, det glädjer mig!

Mobbare ska alltid sättas på plats, tycker bara det är synd att ingen misshandlat honom ännu men det kommer väl får man hoppas.

Finns få grisar jag föraktar så mycket som det där äcklet.
Citera
2024-11-06, 10:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag har precis blivit informerad av en annan användare att Anjo missbrukar droger. Jag tyckte bevisen var tveksamma, men användaren garanterade mig att med såna bevis är det 100% säkert att man missbrukar.
Tråkigt, jag trodde inte det om Anjo
Är väl ingen skräll, han missbrukar ju allt annat, godis, mat, pepsi max, människor, uppmärksamhet, listan kan göras lång

Räcker att kolla på honom för att förstå att han är en extrem beroendeperson. Det är lite det jag har svårt för, att en människa som har så extremt mycket egna problem ska sitta och peka ut andras på internet, men det är väl förmodligen någon coping strategi.
Citera
2024-11-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är väl ingen skräll, han missbrukar ju allt annat, godis, mat, pepsi max, människor, uppmärksamhet, listan kan göras lång

Räcker att kolla på honom för att förstå att han är en extrem beroendeperson. Det är lite det jag har svårt för, att en människa som har så extremt mycket egna problem ska sitta och peka ut andras på internet, men det är väl förmodligen någon coping strategi.

Jag tror Dopy försöker göra en poäng av hur lätt lösa rykten och påståenden utan bevis blir till trådsanning.
Citera
2024-11-06, 21:46
Medlem
Citat:
Jag har precis blivit informerad av en annan användare att Anjo missbrukar droger. Jag tyckte bevisen var tveksamma, men användaren garanterade mig att med såna bevis är det 100% säkert att man missbrukar.
Tråkigt, jag trodde inte det om Anjo

Intressant, han också vilka flera motvikt, Rask, Jonna? Låter extremt märkligt, man undrar verkligen vilken källan är..?
Citera
2024-11-06, 22:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jag tror Dopy försöker göra en poäng av hur lätt lösa rykten och påståenden utan bevis blir till trådsanning.
Ja.
Min djupare poäng är att om en användare hatar Anjo och gillar Rask.
Och Anjo och Rask gör exakt samma sak som gör att man kan misstänka att dem brukat droger.
Då mot Anjo är det solklart 100% bevisat att han är en missbrukare.
Men när Rask gör exakt samma sak heter det "man kan inte bedöma om någon tagit droger baserat på det där"

Min kommentar var en pik emot alla användare som använder tvivelaktiga saker som "bevis" bara för att dem ogillar personen.
Citera
2024-11-07, 08:12
Medlem
Citat:
Ja.
Min djupare poäng är att om en användare hatar Anjo och gillar Rask.
Och Anjo och Rask gör exakt samma sak som gör att man kan misstänka att dem brukat droger.
Då mot Anjo är det solklart 100% bevisat att han är en missbrukare.
Men när Rask gör exakt samma sak heter det "man kan inte bedöma om någon tagit droger baserat på det där"

Min kommentar var en pik emot alla användare som använder tvivelaktiga saker som "bevis" bara för att dem ogillar personen.

Så det är ingen användare som har skrivit detta till dig? du hittade på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in