2023-05-04, 22:30
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Undrar om det ens stämmer att en anmälan om mord lämnats in? Allt är en enda röra och det hotas hit o dit. De är säkra på vem som gjort socanmälan också, trots att den var anonym.

Har tänkt samma. Man hoppas ju att det inte stämmer men varför skulle någon hitta på en så galen sak? För att dölja något annat möjligen.

Jag backar ut ur denna galenskap.
Man blir mörkrädd.
Citera
2023-05-05, 07:30
Medlem
TheFinals avatar
Anmäla mord går det ens? Lär skrivas om kraftigt i anmälan på rubricering, typ misstanke om dråp eller vållandebrott.

Rent formellt kan man ju stöldanmäla aliens att ha tagit sin cykel, men det rubriceras därefter.
Citera
2023-05-05, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Efter att de under lång tid hånat pöntatjejen så brast hon och uttalande sig idiotiskt ang det dödsfallet. CG vet dessutom att hon inte är den skarpaste kniven i lådan, det har de suttit i timmar varje dag o diskuterat. Hon är hjärndöd, hon har 10 i IQ, hon har talfel, hon har inga vänner, hennes man borde ta hennes telefon osv .
Poängen är att det här pågår året runt, det är alltid nån som ska upp på skampålen.
De drar in hur mycket folk som helst och inbjuder olika sorters karaktärsvittnen. Igår tex var det nån gammal kompis mamma som skulle berätta sanningen om kisspöntatjejen. När hon hade lagt sitt vittnesmål haglade lovorden och rosorna över henne ”Du är så klok” ”Du är så stark” ”Tack för att du berättar sanningen” osv. Jag fattar att man kan irritera sig o rent av avsky vissa personer o deras beteende, men ska man ha Tiktokrättegångar?
Om man anser att folk på Tiktok gör kriminella handlingar så går man till polisen.

Jag har kollat på livestreamsen på Youtube och i realtid på tiktok och jag är av en annan uppfattning.
Kisspöntatjejen började hota/utpressa om mordanklagelserna redan innan de började håna henne. Att det skulle varit därför de hånade henne från första början.
Oavsett vad, så "brast" det inte. Vad jag förstått det som var detta uppbyggt under en längre tid med hot om "outande".
Jag tycker synd om tjejen som blivit anklagad för mord och vad jag har sett så har hon inte varit pådrivande i hånen eller påhoppen mot Kisspöntatjejen. Varit med absolut, men ingenting så illa så att hon förtjänar denna behandling.
Citera
2023-05-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Finns värre, Rask t ex är typ 3ggr vidrigare.

Nej jag tycker Anjo är värre! Han är obehagligare för han kan göra större skada än vad Rask kan.

Alltså lyssnar ni inte på Anjos videor där han trash talkar folk?
Citera
2023-05-06, 21:04
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Nej jag tycker Anjo är värre! Han är obehagligare för han kan göra större skada än vad Rask kan.

Håller med.

Sen så har Rask empati vilket inte Anjo har. Anjo är en ganska klockren narcissist som tror att allting alltid kretsar kring honom. Så löjliga attempts till att försöka visa sig känslig dessutom. Han kommer att fortsätta utnyttja personer som mår dåligt in till och efter deras död. År 2022s största hycklare.

Väldigt oroväckande att så många verkar gå på Anjos manipulation.

EDIT: Han beter sig som ett svin mot sin flickvän/fru dessutom???
Senast redigerad av Telepatisk 2023-05-06 kl. 21:07.
Citera
2023-05-07, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Håller med.

Sen så har Rask empati vilket inte Anjo har. Anjo är en ganska klockren narcissist som tror att allting alltid kretsar kring honom. Så löjliga attempts till att försöka visa sig känslig dessutom. Han kommer att fortsätta utnyttja personer som mår dåligt in till och efter deras död. År 2022s största hycklare.

Jag håller med. Finns inga känslor bakom Anjos döda blick. Bara obearbetat hat och en massa hyckleri
Citera
2023-05-07, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Håller med.

Nej, ingen av dom har någon empati.
Dom mår bättre av att sänka andra människor, då känner dom sig mindre värdelösa.
Snart kommer de stora kreatörernas korthus att rasa totalt, kommer bli intressant att beskåda😇

Narcissister båda två.
Citera
2023-05-07, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, ingen av dom har någon empati.
Dom mår bättre av att sänka andra människor, då känner dom sig mindre värdelösa.
Snart kommer de stora kreatörernas korthus att rasa totalt, kommer bli intressant att beskåda😇

Narcissister båda två.

Jag gillar inte heller Rask. Rask är en stor pajas. Men Anjo är den som kan göra mest skada. Finns ingen själ i den blicken.

Jag tror innerst inne är Anjo en rädd liten pojke som hela tiden måste försöka övertyga andra om hur grym han är. Som föregående sa så känner han ett behov av att trycka ner alla andra för han är livrädd för att folk ska tycka han är svag.

Finns ingen ödmjukhet i killen, och man får intrycket av att han kan gå över lik för att få som han vill.
En narcissist som är duktig på att manipulera sina följare och samtidigt använder detta genom att mobba alla svaga individer på ett vidrigt sätt är någon man inte vill beblanda sig med.
Jag menar vad skickar det ut för signaler till alla ungdomar där ute?
Rask har ingen makt överhuvudtaget så nån större skada kan han inte göra. Han framstås bara som ett patetisk clown.

Att anjo blev tilldelad priset ”årets goda gärning” är så absurt så det finns inte
Senast redigerad av Rebelson 2023-05-07 kl. 11:50.
Citera
2023-05-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson

Jag tycker också att Anjo är trash. Men jag tycker Rask är värre, pga allt han gjort sen han börjat med yt. Hängt ut sin pappa, lurat psykisk sjuk person att betala skadestånd, förtalat massor med människor, hängt ut Lennart Bladh osv.
Citera
2023-05-07, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Jag tycker också att Anjo är trash. Men jag tycker Rask är värre, pga allt han gjort sen han börjat med yt. Hängt ut sin pappa, lurat psykisk sjuk person att betala skadestånd, förtalat massor med människor, hängt ut Lennart Bladh osv.

Ja om man går tillbaka till början när Rask poppade upp ur lådan så var han enormt vidrig. Det håller jag med dig om
Citera
2023-05-07, 16:42
Medlem
[quote=Aquil1|84368608]Jag har kollat på livestreamsen på Youtube och i realtid på tiktok och jag är av en annan uppfattning.
Kisspöntatjejen började hota/utpressa om mordanklagelserna redan innan de började håna henne. Att det skulle varit därför de hånade henne från första början.
Oavsett vad, så "brast" det inte. Vad jag förstått det som var detta uppbyggt under en längre tid med hot om "outande".
Jag tycker synd om tjejen som blivit anklagad för mord och vad jag har sett så har hon inte varit pådrivande i hånen eller påhoppen mot Kisspöntatjejen. Varit med absolut, men ingenting så illa så att hon förtjänar

Mytomantjejen som blev anklagad ,är inte den de tror är tyvär. Det ligger mycket annat,kring detta . Och kisspönta tjejen ,va redan mobbad innan hon drog igång detta. Och att då hn har erkännt även för henne. Inte för 6 år sedan, det va för en månad sedan.
Citera
2023-05-07, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Anledningen till att de hoppar på kisspöntakvinnan är tydligen för att hon ska ha spridit att en annan tjej (som hon enligt henne känner väldigt väl) ska ha mördat sin mamma när tjejen i själva verket gav sin mamma palliativ-vård. Tjejen i fråga ska ha gett sin mamma smärtstillande när hon låg cancersjuk och inför döden (enligt tjejen) och kisspöntakvinnan hävdar då att de är mord. Oavsett vad man tycker om CG så är de riktigt sjuk sak att sprida. Vad jag förstod de som hade tjejen inte heller gått ut med att hennes mamma var död, så de känns väldigt personligt att berätta de på internet.

Hon har visst gått ut med detta. Även hennes vänner på Tiktok . Kolla igenom YT ,klippen igen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in