Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Nej, ingen av dom har någon empati.
Dom mår bättre av att sänka andra människor, då känner dom sig mindre värdelösa.
Snart kommer de stora kreatörernas korthus att rasa totalt, kommer bli intressant att beskåda😇
Narcissister båda två.
Jag gillar inte heller Rask. Rask är en stor pajas. Men Anjo är den som kan göra mest skada. Finns ingen själ i den blicken.
Jag tror innerst inne är Anjo en rädd liten pojke som hela tiden måste försöka övertyga andra om hur grym han är. Som föregående sa så känner han ett behov av att trycka ner alla andra för han är livrädd för att folk ska tycka han är svag.
Finns ingen ödmjukhet i killen, och man får intrycket av att han kan gå över lik för att få som han vill.
En narcissist som är duktig på att manipulera sina följare och samtidigt använder detta genom att mobba alla svaga individer på ett vidrigt sätt är någon man inte vill beblanda sig med.
Jag menar vad skickar det ut för signaler till alla ungdomar där ute?
Rask har ingen makt överhuvudtaget så nån större skada kan han inte göra. Han framstås bara som ett patetisk clown.
Att anjo blev tilldelad priset ”årets goda gärning” är så absurt så det finns inte