2024-01-03, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brottslig
Hans sista video om Cluee var inte bra alls, majoriteten av videon är ju bara gammalt material som vi redan sett. Han har väl en poäng att Cluee gjort nyheter med andras barn, men den stora skillnaden är att Anjo använder videon på Cluees barn i ett negativt syfte mot barnet, sen trycker han upp en tröja, gör en TikTok-låt/meme, använder Cluees barn som profilbild och banner etc.

Det kändes som Anjo någonstans tog åt sig av det vi skrivit i den här tråden, för jag tycker inte han skämde ut Cluees familj den här gången.

Citat:
Samtidigt säger han i sin senaste video: "folks ord på internet betyder noll för mig", men han verkar ha blivit triggad av dina kommentarer på Flashback. Hur ska du ha det Anjo?

https://youtu.be/yDdlAEzxnao?feature=shared&t=2643
Jag känner samma sak, han sitter nog och kokar pga sin egna tråd som inte är upplyftande direkt...
Så uppfylld av sin egna förträfflighet
Oink🐽
Snart kommer han vara bortglömd och härsken i sin ensamhet
Citera
2024-01-03, 22:27
Medlem
Akacia2050s avatar
Anjos bild på Cluees son måste vara klockrent förtal? Jösses..
Citera
2024-01-03, 22:33
Medlem
Citat:
Hans sista video om Cluee var inte bra alls, majoriteten av videon är ju bara gammalt material som vi redan sett. Han har väl en poäng att Cluee gjort nyheter med andras barn, men den stora skillnaden är att Anjo använder videon på Cluees barn i ett negativt syfte mot barnet, sen trycker han upp en tröja, gör en TikTok-låt/meme, använder Cluees barn som profilbild och banner etc.

Det kändes som Anjo någonstans tog åt sig av det vi skrivit i den här tråden, för jag tycker inte han skämde ut Cluees familj den här gången.

Nej han skämde inte ut Cluee alls egentligen men däremot skämde han ut sig själv.

Han tar upp att Cluee publicerade videon på sin son, ja en pappa laddar upp en bild på sitt barn. Och det är inte orimligt att till och med sonen tyckte det var en rolig video då.
Anjo publicerar således samma video, en video på någon annans barn. Han har faktiskt lagt ner tid på att ladda ner och klippa/redigera denna och enbart med syftet att håna.
En vuxen man som måste trampa ner barn för att visa sig "häftig" 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
Citera
2024-01-03, 22:40
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag känner samma sak, han sitter nog och kokar pga sin egna tråd som inte är upplyftande direkt...
Så uppfylld av sin egna förträfflighet
Oink🐽
Snart kommer han vara bortglömd och härsken i sin ensamhet
Finns så människor som är så osäkra & buttheart som Anjo, han har ju en hel jävla kanal där han måste låta folk höra hans åsikter 🤣
Citera
2024-01-03, 22:44
Medlem
Telepatisks avatar
Mellanstadie-nivå på det där dramat. Bortsett från att en mellanstadie-elev nog är smartare än Anjo och definitivt smalare.

Anjo njuter av uppmärksamhet och han gör väl säkert allting för att hålla igång dramat.
Citera
2024-01-03, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nej han skämde inte ut Cluee alls egentligen men däremot skämde han ut sig själv.

Han tar upp att Cluee publicerade videon på sin son, ja en pappa laddar upp en bild på sitt barn. Och det är inte orimligt att till och med sonen tyckte det var en rolig video då.
Anjo publicerar således samma video, en video på någon annans barn. Han har faktiskt lagt ner tid på att ladda ner och klippa/redigera denna och enbart med syftet att håna.
En vuxen man som måste trampa ner barn för att visa sig "häftig" 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Det finns mycket som är så motsägelsefullt med Anjos video, i en sekvens tar han upp att Cluee gått hårt åt Tova trots att Cluee visste hur dåligt hon mådde. Det ska komma från samma Anjo som läckte ett privat samtal med Verz där han berättade hur dåligt han mådde, att han haft självmordstankar etc. Anjo lovade i samma samtal att han inte skulle spela in någonting, men väljer sedan att läcka samtalet ändå.

Anjo är en trebarnsfarsa som är 33 år, som gör narr av någons 9-årige son. Fattar Anjo inte själv hur det låter? Det är bara så patetiskt. Risken är överhängande att detta blir en snackis i skolan han går på. Kom ihåg att detta är samma Anjo som har varit så stolt över sin dokumentär om psykisk ohälsa, men sedan väljer att göra såhär mot en 9-åring. Jag tycker det är helt ofattbart att Ninetone och Stefan Hallgren kan välja att ställa sig bakom en kreatör som gör såhär mot en 9-åring.
Senast redigerad av Brottslig 2024-01-03 kl. 23:10.
Citera
2024-01-03, 23:16
Avslutad
Citat:
Det finns mycket som är så motsägelsefullt med Anjos video, i en sekvens tar han upp att Cluee gått hårt åt Tova trots att Cluee visste hur dåligt hon mådde. Det ska komma från samma Anjo som läckte ett privat samtal med Verz där han berättade hur dåligt han mådde, att han haft självmordstankar etc. Anjo lovade i samma samtal att han inte skulle spela in någonting, men väljer sedan att läcka samtalet ändå.

Anjo är en trebarnsfarsa som är 33 år, som gör narr av någons 9-årige son. Fattar Anjo inte själv hur det låter? Det är bara så patetiskt. Risken är överhängande att detta blir en snackis i skolan han går på. Kom ihåg att detta är samma Anjo som har varit så stolt över sin dokumentär om psykisk ohälsa, men sedan väljer att göra såhär mot en 9-åring. Jag tycker det är helt ofattbart att Ninetone och Stefan Hallgren kan välja att ställa sig bakom en kreatör som gör såhär mot en 9-åring.

Jag hoppas VERKLIGEN att Anjo läser det här, för det behöver bankas in i huvudet på honom hur sjutton han beter sig.

Det fungerar inte att använda varken cluee eller någon annan för att snygga till sig själv.
Han har smutsat ner sig så mycket i sin egen skit så det liknar ingenting.
Citera
2024-01-03, 23:40
Medlem
Anjo var extremt manipulativ i den här videon.
Man märker hur han är extra mild och inte visar upp nån kaxig attityd. Så visst har alla kommentarer om honom påverkat honom. Han vinner nog mycket respekt för denna videon hos många. Men alla som vet hur bra han är på att manipulera som den psykopat han egentligen är ser ju igenom detta…
Han spelar den goda samariten igen, men själva innehållet var inget saftigt nytt och så dramatiskt som hans trailer är.
Citera
2024-01-03, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lassemannen33
Han är så pinsam alla vet att han vill vara som jocke, så ingen tror på ögoninflammation 😅😅
Haha ja. Han zoomade till och med in brillorna vid ett tillfälle så man skulle se det var Ray Ban och inget billigt skit 😂
Citera
2024-01-03, 23:58
Medlem
Necropoliss avatar
Håller på kolla på hans hämnd nu, är det ett skämt? Han e ju dum i huvudet?
Hoppas verkligen han råkar ut för något allvarligt.

Hur många gånger nämner han jocke i filmen?
Kommer ju inget nytt i filmen alls?
Mer manipulativ människa finns nog inte.
Citera
2024-01-04, 00:08
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Samtidigt säger han i sin senaste video: "folks ord på internet betyder noll för mig", men han verkar ha blivit triggad av dina kommentarer på Flashback. Hur ska du ha det Anjo?

https://youtu.be/yDdlAEzxnao?feature=shared&t=2643

Haha verkligen. Kommenterade hans sista video o skrev bara : tycker detta är omoget, släpp och gå vidare
Komentaren togs bort direkt och jag blockerades på youtube. Konstigt?
Citera
2024-01-04, 00:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
HAHA fick ett pm, höll på garva ihjäl mig. Svarar här ”pontus”.. Dra åt helvete jag vill inte ha nån debatt med dig din fjolla. Gå å mobba nått barn istället.
Vad har du skrivit som gjort honom så arg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in