2023-05-07, 19:28
Medlem
[quote=Sanna544|84387090]
Citat:
Ursprungligen postat av Aquil1
Jag har kollat på livestreamsen på Youtube och i realtid på tiktok och jag är av en annan uppfattning.
Kisspöntatjejen började hota/utpressa om mordanklagelserna redan innan de började håna henne. Att det skulle varit därför de hånade henne från första början.
Oavsett vad, så "brast" det inte. Vad jag förstått det som var detta uppbyggt under en längre tid med hot om "outande".
Jag tycker synd om tjejen som blivit anklagad för mord och vad jag har sett så har hon inte varit pådrivande i hånen eller påhoppen mot Kisspöntatjejen. Varit med absolut, men ingenting så illa så att hon förtjänar

Mytomantjejen som blev anklagad ,är inte den de tror är tyvär. Det ligger mycket annat,kring detta . Och kisspönta tjejen ,va redan mobbad innan hon drog igång detta. Och att då hn har erkännt även för henne. Inte för 6 år sedan, det va för en månad sedan.

Okej, vad är "mytomantjejen" för människa då?
Och vad har du för personlig relation till henne?
Citera
2023-05-07, 22:30
Medlem
[quote=Aquil1|84388697]
Citat:
Ursprungligen postat av Sanna544

Okej, vad är "mytomantjejen" för människa då?
Och vad har du för personlig relation till henne?

Ingen
Citera
2023-05-07, 23:32
Medlem
Hugin86s avatar
Är mytoman bruden bumbi ?

Men vem är kissbruden

Inte hänt med på allt youtube drama på sista tiden.

Blir så less på folk som anjo och som får folk att följa han och få pepp på att han gör bra jobb. Men som jag säger folk är får, dom följer sen dom gillar utan ifråga sätta.

Sjukt de är så lilla
Citera
2023-05-09, 11:33
Medlem
Kaellkritiks avatar
Det är intressant att se hur denna trenden att spela in alla samtal man har nu renderar i att Coola gruppen inte är så cool längre.
Ett samtal på drygt 60 minuter avslöjar en hel del dumheter som kommer i kölvattnet av att gänget blev ”sedda” av Anjo i samband med förtalskampanjen mot Crazy.

För den nyfikne:

https://youtu.be/pGf9z9LFp3k

Anjos aktier sjunker ytterligare då han lyser med sin frånvaro så fort någon drabbas av nöd. Nu är allt oerhört komplicerat!

Anjo syntes senast i en live där man försökte reda ut konflikter sakligt men som slutade med någon slags catfight.

Ämnet? Någon hade avslutat någon annans konto utan att be om lov för att någon ansåg att någon annan liveade för mycket. ”Någon” i det här fallet var tre damer som ansåg att en fjärde dam med namnet ”Bananen” 🤭 spenderade för mycket tid online.
De tre var dock inte ense om exakt när de skulle skrida till verket varpå en av dem tog saken i egna händer och de är nu bittra fiender (även detta finns på kontot jag länkat till ovan).

Snacka om att verkligheten krymper när man sitter på TT dygnet runt och börjar känna att man kan styra andras liv.

Vad gjorde den store Anjo? Han backade långsamt ut då det inte blev masshysteri utan endast något enstaka lamt försök som pep ”upp med Anjo” - han har ju förklarat hur världen ser ut vid fler än ett tillfälle men nu var det minsann ingen ansats till sådan.
Citera
2023-05-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Det är intressant att se hur denna trenden att spela in alla samtal man har nu renderar i att Coola gruppen inte är så cool längre.
Ett samtal på drygt 60 minuter avslöjar en hel del dumheter som kommer i kölvattnet av att gänget blev ”sedda” av Anjo i samband med förtalskampanjen mot Crazy.

För den nyfikne:

https://youtu.be/pGf9z9LFp3k

Anjos aktier sjunker ytterligare då han lyser med sin frånvaro så fort någon drabbas av nöd. Nu är allt oerhört komplicerat!

Anjo syntes senast i en live där man försökte reda ut konflikter sakligt men som slutade med någon slags catfight.

Ämnet? Någon hade avslutat någon annans konto utan att be om lov för att någon ansåg att någon annan liveade för mycket. ”Någon” i det här fallet var tre damer som ansåg att en fjärde dam med namnet ”Bananen” 🤭 spenderade för mycket tid online.
De tre var dock inte ense om exakt när de skulle skrida till verket varpå en av dem tog saken i egna händer och de är nu bittra fiender (även detta finns på kontot jag länkat till ovan).

Snacka om att verkligheten krymper när man sitter på TT dygnet runt och börjar känna att man kan styra andras liv.

Vad gjorde den store Anjo? Han backade långsamt ut då det inte blev masshysteri utan endast något enstaka lamt försök som pep ”upp med Anjo” - han har ju förklarat hur världen ser ut vid fler än ett tillfälle men nu var det minsann ingen ansats till sådan.

Ja, Anjo håller sig lite i bakgrunden. Begriper han att Coola Gruppen inte är bra för karriären tro?
En som inte har förstått det är Simon, ikväll agerar han psykolog, beteendevetare och advokat i en TT-rättegång friskt påhejad av fröken E.W i kommentarerna.
Citera
2023-05-10, 12:43
Medlem
Kaellkritiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Ja, Anjo håller sig lite i bakgrunden. Begriper han att Coola Gruppen inte är bra för karriären tro?
En som inte har förstått det är Simon, ikväll agerar han psykolog, beteendevetare och advokat i en TT-rättegång friskt påhejad av fröken E.W i kommentarerna.

Kära nån… ja det låter som ett bekant scenario.

Medlemmarna i CG (inkl svans) är ju patologiskt beroende av bekräftelse och av att ha någon att hata, någon som ”ska bort från appen” (vet de hur stort TT är och vilka tror de att de själva egentligen är?).

Sedan simmar några i utkanten av det hela och anser sig vara ”neutrala”… oh my, vilken tur att man har ett jobb att gå till.
Citera
2023-05-15, 22:53
Medlem
Tog bort mitt TT-konto idag. Orkar inte med idiotin längre. Trodde aldrig att jag skulle hitta klokare människor här på FB. Men jag ber om ursäkt, jag hade fel! Den s.k coola gruppen är äckligt vidrig… Spyr på deras härskartekniker, dubbelmoral och äckligt beteende. Vuxna människor på en barn-app… Diagnoser hela bunten, gått livets hårda skolan och är förmodligen mellan två jobb eftersom de kan vara live 24/7… vad fan hände?
Citera
2023-05-16, 08:36
Medlem
Hugin86s avatar
Kan någon enkelt förklara vilka coola gruppen är, orkar inte läsa allt och försöka. Bara en kort liten samantaällning. Tack .

Sen såg en banjos nya video om olof. Satan vad han använde massa ord han sagt man inte ska använda och håna mobba, man ser hans maniska ögon. Nästan så jag tror han sitter med kuken i handen och drar
Citera
2023-05-16, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Kan någon enkelt förklara vilka coola gruppen är, orkar inte läsa allt och försöka. Bara en kort liten samantaällning. Tack .

Sen såg en banjos nya video om olof. Satan vad han använde massa ord han sagt man inte ska använda och håna mobba, man ser hans maniska ögon. Nästan så jag tror han sitter med kuken i handen och drar
Reagerade över samma sak. Riktigt hatisk och manisk.
Massor av förminskningar och dessutom klanka ner på Olles fruga..
Pinsamt att bevittna.
Vad är grejjen med att Banjo och Task ska sitta i bilen och ha deeptalks? Ser så muppigt ut.
Nu har inte Tasken möjligheten längre, men men
Citera
2023-05-16, 21:04
Medlem
Vart tog Handtrallan och Smålandssvansen vägen när det är dags att dementera sina falska såkallade dokumentärer 😳 fega contentk*ta missärmakare …..
Citera
2023-05-17, 19:45
Medlem
Kaellkritiks avatar
Anjo sågs i mindre smickrande sammanhang - han blev avsnäst av Vendela då han i hennes live försökte göra PR för sin Voyd-kanal (?) nu i afton.
Jag bjuder på en bild som visar populariteten (antal gåvor = 0):

https://file.io/jS4IL5W2KjLo

I liven syns även Simon (”Vad är problemet”). Hans popularitet har ökat igen. Hans sociala spexande går hem hos folk.

Anjo är nog stekt ett bra tag framöver på TT. Han avlägsnade sig då han inte fick uppmärksamhet för tjejerna pratade om psykisk ohälsa, självskada, mediciner osv. Det är ju inget han egentligen är genuint intresserad av uppenbarligen då han satt tyst länge och sedan droppade av. Den offentliga versionen brukar vara att han ”måste jobba” för att han ”har så mycket att göra”. Högkvalitativa intervjuer och sånt 🙄

Som någon nämnde skulle en generell tråd för avarter på TikTok behövas för desss subkulturer är vansinnigt intressanta att beskåda, om man klarar av att hålla distansen. En fullfjädrad studie i grupp-psykologi and beyond.
Citera
2023-05-18, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaellkritik
Anjo sågs i mindre smickrande sammanhang - han blev avsnäst av Vendela då han i hennes live försökte göra PR för sin Voyd-kanal (?) nu i afton.
Jag bjuder på en bild som visar populariteten (antal gåvor = 0):

https://file.io/jS4IL5W2KjLo

I liven syns även Simon (”Vad är problemet”). Hans popularitet har ökat igen. Hans sociala spexande går hem hos folk.

Anjo är nog stekt ett bra tag framöver på TT. Han avlägsnade sig då han inte fick uppmärksamhet för tjejerna pratade om psykisk ohälsa, självskada, mediciner osv. Det är ju inget han egentligen är genuint intresserad av uppenbarligen då han satt tyst länge och sedan droppade av. Den offentliga versionen brukar vara att han ”måste jobba” för att han ”har så mycket att göra”. Högkvalitativa intervjuer och sånt 🙄

Som någon nämnde skulle en generell tråd för avarter på TikTok behövas för desss subkulturer är vansinnigt intressanta att beskåda, om man klarar av att hålla distansen. En fullfjädrad studie i grupp-psykologi and beyond.

Vendela är i sin egna bubbla, hon verkar ha någon slags moralisk kompass faktiskt till skillnad från övriga Cola gänget. Ung och dåligt omdöme har väl gjort att hon hamnat i dåligt sällskap på TT. Tror inte hon kommer vilja hänga med dom när hon växer upp lite, hon verkar inte gå igång på att trycka ner andra människor.
Är inte ett dugg förvånad över att hon snäste av Anjo. En del skin på näsan för sin unga ålder, inte sadistiskt lagd och hyfsat bra moralisk kompass.
Hon har nog sett igenom Anjo. Vendela hittar nog bättre sällskap än Cola gruppen med tiden. Cred till en så ung tjej att bara skicka honom lite snyggt och kallt. Kan hon bara lämna det övriga skitgänget så kan hon nog bygga något vettigt i branschen med tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in