2023-10-10, 22:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Han har hängt efter jocke som en svans i flera år. -Snälla Jocke, bli kompis med mig, jag behöver dig jadajadajada. När han gjorde dokumentären om snickaren så gick han på som värsta josefsson och klappade sig själv på axeln hela tiden. Jocke lämpar över skitjobbet på andra, typ Anjo, och går det åt helvete så är det inte hans fel. Det var väl det han höll på med när det gällde Lokal och Olof K också
Att han inte fattar att Jocke utnyttjar honom.

Han var den som gick hårdast på Joz, gjorde tom en en jävla rapdiss med tillhörande musikvideo
Citera
2023-10-11, 07:06
Avslutad
Han gjorde någon grej där han frågar Vad är en kvinna. När kommer uppföljaren om Vad är en man? Den kommer aldrig får då kommer han vakna upp och inse att han som utnämnt sig själv som värsta matchosnubben egentligen är ett creep och inte borde få bo under samma tak som kvinnor och barn
Citera
2023-10-11, 20:10
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=S-KIOuIrfhM&t=42s
Altså va? Lisen lägger ut en vlog, och Anjo tar mer eller mindre över. Avbryter typ hela tiden. Hon verkar snart vara uppe i matchvikt från 12.00 igen något som inte alls är konstigt om man ser till vilken kosthållning dem verkar ha. Kommer hem från skolan och får direkt pyjamas och ett berg av godis. Äter dom inte hemlagad kvällsmat i den familjen?
Kommer Anjo acceptera att hans prinsessor blir lika STOR som mamma?
Hon verkar inte må så bra kanske kan dem få familjerabatt hos psykiater
Senast redigerad av Goldentie 2023-10-11 kl. 20:13.
Citera
2023-10-11, 20:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Altså va? Lisen lägger ut en vlog, och Anjo tar mer eller mindre över. Avbryter typ hela tiden. Hon verkar snart vara uppe i matchvikt från 12.00 igen något som inte alls är konstigt om man ser till vilken kosthållning dem verkar ha. Kommer hem från skolan och får direkt pyjamas och ett berg av godis. Äter dom inte hemlagad kvällsmat i den familjen?
Inte konstigt att Anjo har chipstuttar. Dom åker liksom och köper typ 5kg godis lol. Vem gör det?
Citera
2023-10-11, 20:31
Medlem
JoakimFenixs avatar
Jag kommer aldrig förstå hur eller varför Anjo fortsätter med sin kanal; vad är ens poängen med hans content?

Jag kan tänka mig att hans videor är underhållande för 13-åringar, men att Anjo som nästan 40-åring aktivt skapar dessa videor än idag ger min nästan en känsla av uncanny valley. Varför? Varför inte skaffa ett riktigt jobb? Varför inte bidra till samhället istället? Hans videor saknar originalitet och verkar enligt fördom inte ha utvecklats sedan början av hans "karriär". Videorna handlar om drama, drama, och ännu mer drama.

Han verkar rätt bra på att locka olika publiker dock. Han har fått fram en rätt stor skara WT-tittare genom hans "debatt" emot transsexualism och videor om HBTQ (alt-right åsikter är något youtube bevisligen aktivt främjar, även om Anjos åsikter är relativt tama) och det här i kombination med alla p12or som kollar på hans videor om drama lär nog skapa en rätt lojal tittarskara. Så jag antar att han faktiskt, på något sätt, tjänar en förhållandevis okej månadslön på sin kanal?
Senast redigerad av JoakimFenix 2023-10-11 kl. 20:33.
Citera
2023-10-11, 20:39
Avslutad
Citat:
Praktiskt att sätta ungen i vagnen framför tvn...

Vart är Lisens del av kontoret?
Hon ursäktar sig själv hela tiden, Pontus kör över henne gång på gång. Blir ledsen av att se det.

Tjejerna ska få välja och plocka godis själva... dom går på sexårs, har barnen aldrig fått handla godis i butik??
Överbeskyddade och kontrollerade av narcissistpappa. Förstår att han är rädd över allt som barnen kommer exponeras för. Otroligt hämmade, undrar vad som sker när kameran släcks, eller hur mycket som redigeras bort?
Citera
2023-10-11, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Praktiskt att sätta ungen i vagnen framför tvn...

Vart är Lisens del av kontoret?
Hon ursäktar sig själv hela tiden, Pontus kör över henne gång på gång. Blir ledsen av att se det.

Tjejerna ska få välja och plocka godis själva... dom går på sexårs, har barnen aldrig fått handla godis i butik??
Överbeskyddade och kontrollerade av narcissistpappa. Förstår att han är rädd över allt som barnen kommer exponeras för. Otroligt hämmade, undrar vad som sker när kameran släcks, eller hur mycket som redigeras bort?

Lisen verkar ha nerverna på utsidan. Va fan lever dem av? Soc?
Citera
2023-10-11, 20:51
Avslutad
Citat:
Lisen verkar ha nerverna på utsidan. Va fan lever dem av? Soc?
Ja du, det är inte helt klart.
Jag antar att Pontus fått betalt av Jocke för sina "tjänster".
Lisen har varit mammaledig, nu ska hon "jobba" för Pontus igen. Vad hennes lön består av? äran att få leva med Pontus?
Barnen är väldigt sena i talet, beter sig kuvat, leendena når inte ögonen, ej heller hos Lisen.
Det är som om dom går på tå för att inte väcka draken...
Citera
2023-10-11, 21:03
Avslutad
Hela familjen är en bild av osunt leverne och tragedi. Jättestora går ner massor i BL, går sen upp igen för att dem glömt den livsstil dem fick lära sig i programmet. Då gör dem en gbp operation som om det skulle vara en quickfix. Man måste ändra hela sin livsstil när man gör en sån operation. Typ motionera, eller åtminstone låta bilen, som dem inte ens äger själv, och sluta med godis läsk och energidrycker. Jag ger dem 6 månader så kommer dem ligga på i runda slängar 300 kg tillsammans

Mest synd om Lisen. Hon har 4 barn att ta hand om är arbetslös och har dessutom en övervikt som ingen kan må bra av
Senast redigerad av Goldentie 2023-10-11 kl. 21:14.
Citera
2023-10-11, 21:58
Avslutad
Citat:
Hela familjen är en bild av osunt leverne och tragedi. Jättestora går ner massor i BL, går sen upp igen för att dem glömt den livsstil dem fick lära sig i programmet. Då gör dem en gbp operation som om det skulle vara en quickfix. Man måste ändra hela sin livsstil när man gör en sån operation. Typ motionera, eller åtminstone låta bilen, som dem inte ens äger själv, och sluta med godis läsk och energidrycker. Jag ger dem 6 månader så kommer dem ligga på i runda slängar 300 kg tillsammans

Mest synd om Lisen. Hon har 4 barn att ta hand om är arbetslös och har dessutom en övervikt som ingen kan må bra av
https://youtu.be/duNv2a_lKiU?si=-KL-ZPCuLcEleu2L
Hon har "jobbat" och roddat barnen och hemmet...
Pontus är den dom kan redigera, men han har så mycket jobb...
Jag undrar hur detta fungerar? Hon är skitstressad och får stå tillbaka för den stoora stjärnan...som inte heller mår bra , men han tänker inte ta ett vanligt jobb, eftersom han liksom rask och chrippa vill dela förstaplatsen på youtube med Jocke...
Citera
2023-10-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Jag kommer aldrig förstå hur eller varför Anjo fortsätter med sin kanal; vad är ens poängen med hans content?

Jag kan tänka mig att hans videor är underhållande för 13-åringar, men att Anjo som nästan 40-åring aktivt skapar dessa videor än idag ger min nästan en känsla av uncanny valley. Varför? Varför inte skaffa ett riktigt jobb? Varför inte bidra till samhället istället? Hans videor saknar originalitet och verkar enligt fördom inte ha utvecklats sedan början av hans "karriär". Videorna handlar om drama, drama, och ännu mer drama.

Han verkar rätt bra på att locka olika publiker dock. Han har fått fram en rätt stor skara WT-tittare genom hans "debatt" emot transsexualism och videor om HBTQ (alt-right åsikter är något youtube bevisligen aktivt främjar, även om Anjos åsikter är relativt tama) och det här i kombination med alla p12or som kollar på hans videor om drama lär nog skapa en rätt lojal tittarskara. Så jag antar att han faktiskt, på något sätt, tjänar en förhållandevis okej månadslön på sin kanal?

Det är ju därför ingen kan ta honom på allvar. För att skapa drama, snacka skit och bara sprida negativ energi är ju något mobbarna gör på skolgården eller på infekterade arbetsplatser. Vi behöver inte mer av dessa idioter som sprider skadligt skit. Speciellt inte på sociala medier där man når ut till i stort sätt alla människor.
Jag tror också att han tjänar rätt okej, men med tanke att han inte har några sponsorer som vill sponsra honom så är ju inte vinsten sådär jätte stor.
Jag tror att han tjänar en större hacka när han gör större grejer som "Den osynliga sjukdomen". Men dom pengarna spenderar han lika snabbt som han får in dom på att bygga studio mm som är totalt över hans budget egentligen. Lyxfällan Anjo är inget annat än ett stor skämt. Och snart kommer hans 5 minuter i rampljuset vara över
Citera
2023-10-12, 10:23
Avslutad
Men kollar ungar i yngre tonåren verkligen på gubbtube?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in