2024-01-03, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag kollade inte klart på slutet, om det ens va slutet.
Han återupprepar ju exakt samma tugg som han har gjort tusen ggr tidigare, det va inget nytt öht.

Cluee gillar inte honom, och jag förstår det.
Det är bara för Anjo att acceptera det och gå vidare.

Cluee driver sin kanal exakt på det sättet som han vill och vem sjutton är Anjo att rätta honom i det?

Anjo sitter i en tröja som är baserad på cluees son, hur osmakligt är inte det?

Cluee outade varför dem blev ovänner i september tror jag. Det tålde inte Anjo för Cluee visade vilken gris Anjo är
Citera
2024-01-03, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Cluee outade varför dem blev ovänner i september tror jag. Det tålde inte Anjo för Cluee visade vilken gris Anjo är
Anjo har ju helt klart blivit KRÄNKT 😭

Men vilka skvallertanter de är!

Den har sagt si och den andra berättade det, och efter ett tag sa den det och och och…
Citera
2024-01-03, 19:44
Avslutad
Borde han inte ha en bandana också?
Citera
2024-01-03, 20:09
Avslutad
Citat:
Jag kollade inte klart på slutet, om det ens va slutet.
Han återupprepar ju exakt samma tugg som han har gjort tusen ggr tidigare, det va inget nytt öht.

Cluee gillar inte honom, och jag förstår det.
Det är bara för Anjo att acceptera det och gå vidare.

Cluee driver sin kanal exakt på det sättet som han vill och vem sjutton är Anjo att rätta honom i det?

Anjo sitter i en tröja som är baserad på cluees son, hur osmakligt är inte det?

Citat:

Citat:
Anjo har ju helt klart blivit KRÄNKT 😭

Men vilka skvallertanter de är!

Den har sagt si och den andra berättade det, och efter ett tag sa den det och och och…
Det är otroligt larvigt.
Mobbare och skvallerkärringar som vill få chansen att leka med den coolaste killen..
Citera
2024-01-03, 20:57
Medlem
Undra hur många kommentarer den vidriga mobbaren sitter och raderar ikväll...han ser inte ut att ha släppt igenom många kritiska (och jag betvivlar att det skulle råda brist på sådana) 😂
Citera
2024-01-03, 21:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Undra hur många kommentarer den vidriga mobbaren sitter och raderar ikväll...han ser inte ut att ha släppt igenom många kritiska (och jag betvivlar att det skulle råda brist på sådana) 😂
Han besvarade en fråga:
-Kan du inte lägga lite fokus på Chrippa som är högaktuell just nu?
-Jag gör det offcam
Citera
2024-01-03, 21:34
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Borde han inte ha en bandana också?

Vuxenblöja är vad han skulle behöva
Citera
2024-01-03, 21:36
Medlem
Lassemannen33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
HAHA fick ett pm, höll på garva ihjäl mig. Svarar här ”pontus”.. Dra åt helvete jag vill inte ha nån debatt med dig din fjolla. Gå å mobba nått barn istället.

Hahahaha så lilla judepojen ska tjäna pengar på dig trodde han😅
Citera
2024-01-03, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han besvarade en fråga:
-Kan du inte lägga lite fokus på Chrippa som är högaktuell just nu?
-Jag gör det offcam
Han ville nog låta lite ’viktig’ med det svaret, som att: ’det här är något mellan oss i eliten’.
Citera
2024-01-03, 22:03
Avslutad
Hans sista video om Cluee var inte bra alls, majoriteten av videon är ju bara gammalt material som vi redan sett. Han har väl en poäng att Cluee gjort nyheter med andras barn, men den stora skillnaden är att Anjo använder videon på Cluees barn i ett negativt syfte mot barnet, sen trycker han upp en tröja, gör en TikTok-låt/meme, använder Cluees barn som profilbild och banner etc.

Det kändes som Anjo någonstans tog åt sig av det vi skrivit i den här tråden, för jag tycker inte han skämde ut Cluees familj den här gången.
Senast redigerad av Brottslig 2024-01-03 kl. 22:23.
Citera
2024-01-03, 22:20
Avslutad
Citat:
Han ville nog låta lite ’viktig’ med det svaret, som att: ’det här är något mellan oss i eliten’.
Precis🤣
Det känns lite som att Anjo riktar mycket av sin video mot det vi tagit upp i tråden på senare tid.
Fast han hänger ju inte på flashback😉
Citera
2024-01-03, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
HAHA fick ett pm, höll på garva ihjäl mig. Svarar här ”pontus”.. Dra åt helvete jag vill inte ha nån debatt med dig din fjolla. Gå å mobba nått barn istället.

Samtidigt säger han i sin senaste video: "folks ord på internet betyder noll för mig", men han verkar ha blivit triggad av dina kommentarer på Flashback. Hur ska du ha det Anjo?

https://youtu.be/yDdlAEzxnao?feature=shared&t=2643
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in