2024-01-04, 00:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
HAHA fick ett pm, höll på garva ihjäl mig. Svarar här ”pontus”.. Dra åt helvete jag vill inte ha nån debatt med dig din fjolla. Gå å mobba nått barn istället.
En grej, han krävde ju 25 000 kr för att delta i en debatt emot lokal.
Om du behöver pengar kan du väl säga att du ställer upp, men då ska du ha 50 000 eller liknande
Citera
2024-01-04, 00:27
Medlem
Hugin86s avatar
Var de allt gan hade i videon?? Vart var den stora avslöjandet vsrt var förnedringen.

Hade förväntat mig otrohets video, eller video att cluee gillar små tjejer eller han dlpr sin bra och sina barn eller bög video eller video dör ganska hatar judar eftersom han är musse.

Vad kom han ut med video där ungen får grädde i ansiktet, hans fru sitter i hans företag han sa att han skulle sänka anjos familj. Wow Anjo du visa vilken duktig dokumentär filmare och grävande jurrnalist du är. Du ska va stålt över vad du åsta kommit, 24 bästa video utan tvekan slår du denna så kommer du bli störst i Sverige
Citera
2024-01-04, 00:32
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag känner samma sak, han sitter nog och kokar pga sin egna tråd som inte är upplyftande direkt...
Så uppfylld av sin egna förträfflighet
Oink🐽
Snart kommer han vara bortglömd och härsken i sin ensamhet

Jag tror inte att man får ha en videobild där man har huggit huvudet av en annan youtuber eftersom youtube ska vara barnvänligt, så tex. när Gokunaru gjorde exposevideo om h3 podcast så togs den bort av youtube då videon visade en pistol och hur gokunaro skjöt h3 fast symboliskt såklart genom logik i videon.
Sen klistrade nån en vattenpistol över pistolen och då fick videon vara kvar.

Det är känsligt med mord och sånt nu.
Fast nu har ju Anjo visat barn vilkeh halshuggande tuffing till far dom har.

Hoppas youtube tar ner hela hans kanal och att luffarn skaffar sig nån sysselsättning som inte går ut på att jävlas med andra eller skrämma barn.. då han borde tänka på att folk är psyk där ute så tuffing och rutten är inget man ska låtsas vara online då vissa kan bli triggade och leta upp hans offentliga hemadress för att visa sig tuffare än youtubegangstern Anjo.

Barnens säkerhet går väl före tuffhet på nätet där folk har snoppmätartävlingar som när Anjo och Olof mätte.
Citera
2024-01-04, 00:47
Avslutad
Nu har Anjo klämmt ur sig en 50 minuter lång Chrippavideo, "premiär" nu...
Citera
2024-01-04, 01:46
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
En grej, han krävde ju 25 000 kr för att delta i en debatt emot lokal.
Om du behöver pengar kan du väl säga att du ställer upp, men då ska du ha 50 000 eller liknande

Haha ja! Ska svara något i den stilen, om det är anjo vet man ju inte till 100% men inget användarnamn som varit aktivt i gruppen iaf

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu har Anjo klämmt ur sig en 50 minuter lång Chrippavideo, "premiär" nu...

https://ibb.co/tYdsgGF
Här är en liten print ur filmen😅 med konversationer mellan chrippa o linnea..
ja titta själva så ser ni vad han glömt blurra😅
Citera
2024-01-04, 01:51
Avslutad
Jag kollade på Anjos video om Chrippa nu och jag blev minst sagt berörd.

Den där Linnea verkar ju vara som jag har misstänkt, vilket va sorgligt att ta del utav.

Jag tycker att Anjo sammanfattade det hela väldigt bra, det vill jag ge honom.

Vad det här betyder för utredningen eller för alla runtomkring vågar jag inte yttra mig om, men usch vilken tragisk historia det här är.
Citera
2024-01-04, 03:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag kollade på Anjos video om Chrippa nu och jag blev minst sagt berörd.

Den där Linnea verkar ju vara som jag har misstänkt, vilket va sorgligt att ta del utav.

Jag tycker att Anjo sammanfattade det hela väldigt bra, det vill jag ge honom.

Vad det här betyder för utredningen eller för alla runtomkring vågar jag inte yttra mig om, men usch vilken tragisk historia det här är.
Det betyder ingenting för utredningen eftersom det inte ursäktar grov misshandel.
Det enda som spelar roll för utredningen är hur Linnea fick skadorna av Chrippa. Att Chrippa är med största sannolikhet inblandad i hennes skador styrks av att polisen grep honom, och att han fortsätter sitta häktad.
Men var det självförsvar? olycka? eller misshandlade han henne?

Chrippas familj och vänner borde fokusera mer på att bevisa att det var en olycka eller självförsvar om dem vill skydda chrippa från att dömmas för misshandel. Istället ägnar dem sig åt förtal så dem själva får besöka domstolen i framtiden
Citera
2024-01-04, 04:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det betyder ingenting för utredningen eftersom det inte ursäktar grov misshandel.
Det enda som spelar roll för utredningen är hur Linnea fick skadorna av Chrippa. Att Chrippa är med största sannolikhet inblandad i hennes skador styrks av att polisen grep honom, och att han fortsätter sitta häktad.
Men var det självförsvar? olycka? eller misshandlade han henne?

Chrippas familj och vänner borde fokusera mer på att bevisa att det var en olycka eller självförsvar om dem vill skydda chrippa från att dömmas för misshandel. Istället ägnar dem sig åt förtal så dem själva får besöka domstolen i framtiden
Inte grov misshandel, läste du inte hela protokollet?
Citera
2024-01-04, 04:25
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Haha ja! Ska svara något i den stilen, om det är anjo vet man ju inte till 100% men inget användarnamn som varit aktivt i gruppen iaf

Hoppsan. Sånt händer när det gäller avhumaniserade människor som man får snacka illa om och hänga ut för deras klandervärdhet.
Man kan ju inte bry sig om deras nummer läcks.. det kan jämföras med om ett djurs nummer läcks det bryr sig ingen om.
Människor behandlas dom knappast som efter att dom hängs ut av förtalsligan.
Citera
2024-01-04, 04:59
Avslutad
Det är ingen som tänker att Linnea levt ett helvete med tre medelålders fullblodsmobbare i flera månader. Har hon varit instabil redan från början så har dem här fan inte gjort tillvaron bättre för henne i alla fall. Man skall visa upp en snygg fasad och samtidigt psyka ner någon som redan mår dåligt. Anjo är proffs på mobbing och Jocke och Chrippa psykar gärna allt och alla för att det är kul. Hur har Jonna och Lisen det? Ja att Lisen är nertryckt i skorna det vet vi redan. Hon går med nerverna på utsidan och vem vet vem som står på tur. Att Jonna också mår skit det har Jocke hängt ut hur många gånger som helst. Då är det fan inte fråga om att någon bara vill vara i fred. Nu sänker Fb Linnea och folk skriver att hon var värd att få stryk. Hur låter det? Anjo käkar Jockebajs tre gånger om dan och Chrippa har simmat i skiten sen barnsben. Det är sjukt hur folk böjer sig för någon som aldrig själv skulle våga fronta problemen
Varför är Anjo inblandad i Lokal och Olof K Gustafsson och Joz mm Har dem gjort honom nått?
Kommer ni ihåg fejkbruden Jocke filmade och Anjo frågade ut för att sätta dit Lokal? Dem här snubbarna ljuger så in i helvete och folk bara äter det
Citera
2024-01-04, 08:06
Avstängd
KungPungPats avatar
Fan vad häftig Anjo var när han släppte disslåten mot Cluee News igår.
Jag ba wow Sveriges Tupac. Sååå hård och äkta.
Anjo får man skylla sig själv om man jävlas med.
Cluee News gömde sig när han hörde vilket eldkastare som Anjos mun blir när det är dags att vara tuff.
Citera
2024-01-04, 08:09
Medlem
Citat:

Min fundering är då varför numret ens står där...om det är mellan Chrippa och Linnea borde väl numret ändå vara sparat under ett namn och att det är namnet som står? Men jag har inte iphone så kanske är så det ser ut?
Klantigt av honom var det ju dock definitivt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in