Citat:
Ursprungligen postat av
Soltorkadetomater
Detta är min rädsla! Att resultatet skall visa negativt på antikroppar.
Jag och familjen blev dåliga ungefär samtidigt i Mars. Hade 40 graders feber mm och sambon sjuk till o från i flera veckor medan jag bara hade 10-14 dagar.
Man vill så gärna redan ha haft det men det va säkert vanlig förkylning eller vanliga influensan :/
Nu i efterhand: ångrar du att du testade dig då det visade negativt?
kanske hellre levt vidare i ovetskapen om att du i ditt eget tänk redan va säker på att du haft det och var mindre orolig för att möta större folksamlingar. Nu lär ju oron bli 10 gg värre när du de fakto har på svart o vitt att du ej fått covid ännu men det komma skall
Men så här och där läser man om att dom som haft det kanske blir ännu sjukare på sväng två, hur känns det då när man fått papper på att man haft skiten? Det är bäst att bara skita i det och leva vidare. Ingen vet vad det här är i det långa loppet, kanske dör alla utan antikroppar i höst? Eller så kanske alla som fått det har det latent vilande i kroppen, för att sedan ta dig in i döden. Eller så är det världshistoriens antiklimax, det försvinner som om ingenting hade hänt och världen rullar vidare i augusti?
Vem fan vet. Jag mår nog ändå bäst av att inte veta.