Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Det som är utmärkande för er agnostiker/pålästa (t.ex. Gunnar Wall, Lars-Olov Lampers, Lennart Guné, Lebel och du själv) verkar vara att ni inte är särskilt benägna att se samband mellan (och koppla ihop) olika saker. Och ni verkar dessutom mena att eftersom ni inte själva har lyckats få någon riktig bild av händelseförloppet så kan ingen annan heller ha fått det. Men har du någonsin funderat över möjligheten att ert problem kan bero på att ni själva kan ha missat något väsentligt i det här omfattande materialet, eller att du/ni kanske inte är så bra på att "lägga pussel"?
Vad du försöker.... Du är duktig på att "koppla ihop saker", ja.
Svaret på din fråga är såklart att jag funderat, men att varken du eller någon annan kunnat komma med något nytt, avgörande eller för den delen något som skulle öka misstankarna mot din GM.
Fram med dessa pusselbitar!
Dina sk. pusselbitar förstör teorin mer än det tillför dock.
Du helt tar bort uppgiften som knyter SE till mordplatsen... din käpphäst som du försöker tramsa med mig om i någon sorts besatthet. Av den eller av mig vet jag inte.
Du ska ha med bekännelsebrev hit och dit.
O.s.v.
Om du tror att detta är pusselbitar som verkligen hör till pusslet, så missar du rätt mycket väsentligt att förklara. Om du nu mot förmodan förstår vad jag skriver.