Idag, 17:15
Medlem
Anonymfs avatar
Gör er ej besväret att försöka föra diskussion med Niklasgl87. Han sitter som en ”manic street preacher” och ältar samma saker… tycks helt sakna förmåga att ingå i konstruktiva samtal.
Citera
Idag, 17:38
Medlem
MOPspanarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymf
Gör er ej besväret att försöka föra diskussion med Niklasgl87. Han sitter som en ”manic street preacher” och ältar samma saker… tycks helt sakna förmåga att ingå i konstruktiva samtal.

Det är jag som bråkar, det utifrån att han begår precis samma misstag som alla andra som är fast i sina gärningsmän. Finns en och annan här inne också, men desto fler i hans hemma-forum.
Svårigheter att ta till sig kritiken och särskilt svårt att acceptera att den egna teorin ifrågasätts.
Citera
Idag, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOPspanaren
Det är jag som bråkar, det utifrån att han begår precis samma misstag som alla andra som är fast i sina gärningsmän. Finns en och annan här inne också, men desto fler i hans hemma-forum.
Svårigheter att ta till sig kritiken och särskilt svårt att acceptera att den egna teorin ifrågasätts.

Då är frågan varför du inte bråkar med andra i t ex CA-tråden som hänger ut, misstänker CA och spekulerar om honom som gm? Varför diskuterar du inte i sak när det gäller CA? Vart står det att jag är fast i en gm? Det är bara dina spekulationer och skitsnack som vanligt.

(FB) Mordet på Olof Palme Här har du några Palmemordstrådar. Skriv och klaga i alla dem varför de spekulerar och misstänker sina spår/teorier/uppslag när det gäller Palmemordet.
Senast redigerad av Niklasgl87 Idag kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in