Igår, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOPspanaren
Du begår märkliga logiska snedsteg och försök att rädda upp din egna situation här.

Att jag nu inte i samma utsträckning kommenterar alla andra GM har inget med "måttstock" att göra.

Ska försöka förklara detta på ett enkelt sätt:
Jag anser att varken CP, SE eller CA är tillräckligt misstänka för att pekas ut som gärningsman
Jag anser vidare att varken att CP, SE eller CA har ett vattentätt alibi

Se nu själv på hur dina argument skiljer sig när det gäller dessa gärningsmän...

Här är dina säkra påståenden om CA och som alltså skiljer sig markant åt måttstocken från din GM.

Nu ljuger du igen tyvärr. Jag har ingen säker/fast gm. Erkänn att du har fel. Men antar att du har det eg. men du vill/vågar inte skriva det offentligt. Du har som sagt dubbla måttstockar. Om du är säker att t ex CA var gm, går det tydligen bra att skriva i SE-tråden att det saknas bevis m.m. Skit samma eg. vad du tycker, men eftersom du gick på mig personligen konstigt nog måste jag tyvärr tjata om detta.
Citera
Igår, 20:45
Medlem
MOPspanarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Tvärtom, bevisligen var han där. Och den enda rimliga teorin är också att det var han som sköt Palme. Men ta gärna det här i tråden om SE.

Bevisligen var han, enligt dig bara i närheten, ca. 2 minuter ifrån mordet. Väktarna och utstämplingen.
"och det enda rimliga" är sedan att han också är GM... utifrån ditt pusslande med media och tidningsuppgifter!
Precis... kör det i SE-tråden istället men blanda inte in mig i ditt trams!
Citera
Igår, 21:07
Medlem
MOPspanarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niklasgl87
Nu ljuger du igen tyvärr. Jag har ingen säker/fast gm. Erkänn att du har fel. Men antar att du har det eg. men du vill/vågar inte skriva det offentligt. Du har som sagt dubbla måttstockar.
Ja, tyvärr speglar inte dina inlägg något annat än det jag påstår.
Det är såklart ingen lögn från min sida, utan min uppfattning.

Men med tanke på hur mycket din gärningsman ljuger, så är det inte konstigt att du beskyller de flesta för lögner..

Citat:
Ursprungligen postat av Niklasgl87
Om du är säker att t ex CA var gm, går det tydligen bra att skriva i SE-tråden att det saknas bevis m.m. Skit samma eg. vad du tycker, men eftersom du gick på mig personligen konstigt nog måste jag tyvärr tjata om detta.

Nej, vem har påstått det? Inte jag. Det saknas bevis oavsett GM.
Det du fick höra var just att du så säkert kunde ge CA alibi medan du har en helt annan måttstock när det kommer till SE.
Du kanske glömt, men du är precis lika säker i CP-tråden på att Lisbeth aldrig såg ansiktet på GM.

Tänk om vi verkligen kunde veta det du vet...
Citera
Igår, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOPspanaren
Ja, tyvärr speglar inte dina inlägg något annat än det jag påstår.
Det är såklart ingen lögn från min sida, utan min uppfattning.

Men med tanke på hur mycket din gärningsman ljuger, så är det inte konstigt att du beskyller de flesta för lögner..

Nej, vem har påstått det? Inte jag. Det saknas bevis oavsett GM.
Det du fick höra var just att du så säkert kunde ge CA alibi medan du har en helt annan måttstock när det kommer till SE.
Du kanske glömt, men du är precis lika säker i CP-tråden på att Lisbeth aldrig såg ansiktet på GM.

Tänk om vi verkligen kunde veta det du vet...

Du ljuger tyvärr- jag har ingen säker/fast gm. Men antar att du har det fast du vågar inte erkänna det.

Frågan är om ni har bevis att CA ljög? Inte? Då är det mest sannolika att han var hemma på mordkvällen- han var sjuk och sov tiden för mordet. CA var ofta sjuk enligt hans bror K. I februari är fler också sjuk i förkylningar och influensa. SE och CP har andra diskussionstrådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in