2020-05-09, 17:30
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sluta nu, Frida ska ut!!!!!!!!

Du ser ju inte sanningen men blunda som du gjorde när du röstade ut Amilia när du kunde röstat ut Jasmine!! Amelia hade åkt ut när som helst men inte Jasmine som du ser hon är kvar fotfarande, Och hon var även den som fick Julia att åka ut
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 17:33.
2020-05-09, 17:32
Medlem
Och Frida är kär i Lennie. Nu ska vi kolla på då hon sover i hans famn typ fleeera timmar.🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
2020-05-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Nä, exakt. Därför åkte hon ut. Bojkott mot idioter. Hon och Anty mobbade. Jassa är likadan. Sorgligt att det är just tjejer som håller på+Mergim (halvbrud? Näe nu var jag elak...)
Anty försöker fortfarande inte smutskasta deltagare nu när hon har åkt ut. Känns som om hon har en fasad och hennes riktiga jag var inne i huset.
2020-05-09, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Ja, det måste jag säga.
Många här kan var mina barn. Men det hindrar inte mig för att kliva in här på ålderns höst i corona tider och säga vad jag tycker och tänker.

Jag visste inte vem Sami var när han klev in.
MEN det finns ingen annan vinnare.

Tönten Lennie borde åkt ut lika fort som han sökte.

De flesta här hade jag kunnat vara mormor/ farmor till
Men tittar gärna på dokusåpor då samspelet mellan människor intresserar mig rent psykologiskt.
Jag visste inte heller vem Sami var, inte heller Anty ( så ung i sinnet är jag inte så jag läser meningslösa ytliga influencers bloggar och instagram m m) .
Jag tycker ingen förtjänar att vinna hur man nu ska tolka det, men ja Sami är väl den som jag ogillar minst och då kan han betala tillbaks sina skulder till staten. En Win Win situation för alla !!
2020-05-09, 17:41
Medlem
Jag som inte är så PK men varför var det så hemskt när folk spekulera kring lennies och mergims läggning? Och deras relation? Jag menar dom verkar ju fan gay. Inga killar håller på sådär om man är straight.
2020-05-09, 17:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Precis som kristna i Sverige alltså.
Kristendomen är vår kulturidentitet sedan nästan ett millennium. När man skall bo och leva i Sverige anser jag att man bör ta seden dit man kommer. Mergim har väl nästan gjort det, han verkar inte alls följa islam förutom när det passar. Antagligen gör han det för sin familj liksom hans homosexualitet.

Sekularisering betyder nödvändigtvis inte att man inte är troende utan man skiljer stat och religion. Det gör man sällan i utomeuropeiska muslimska länder. Kosovoalbaner är påtvingade islam sedan många hundra år.
Albanien är exempelvis endast 60% muslimskt, medan Kosovo är 95% muslimskt. Den europeiska islamismen skiljer sig nämnvärt från den icke europeiska.

Mergim kommer säkert i takt med sin ålder bli "mindre" muslimsk, det är i alla fall den erfarenheten jag har av mina vänner som kommer från traditionellt muslimska familjer.
2020-05-09, 17:43
Medlem
Hur kan Big brother tillåta att de sover nu? Måste ju pågått en timme minst? Är iofs inte förvånad med tanke på vilken genomrutten säsong detta varit, men HALLÅ PRODUKTIONEN det är inte sommarlov för er än! Vakna för i helvete
2020-05-09, 17:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du ser ju inte sanningen men blunda som du gjorde när du röstade ut Amilia när du kunde röstat ut Jasmine!! Amelia hade åkt ut när som helst men inte Jasmine som du ser hon är kvar fotfarande, Och hon var även den som fick Julia att åka ut
Jass blir trea alt fyra. Vad är problemet för dig?
2020-05-09, 17:50
Medlem
Produktionen har försökt få till eller bort den där lila bloben med textremsa i typ 30 min...
2020-05-09, 17:50
Medlem
Amilia är en typisk rasist som anklagar invandrare att vara våldsamma, våldtäktsmän (hon kalla alex för sexist och att han hatar kvinnor) nu att han har mordhotat henne i huset. Undrar hur anty kan vara vän med en sådan såsom hon är värsta antirasisten.
2020-05-09, 17:52
Medlem
Hydraulslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jag gillar iaf verkligen när han sjunger 👍 tycker det låter riktigt bra
Intressant, du är alltså både ton och hjärndöd. 🤔

Du kanske kan kolla på den vidriga kvinnohatande bögalbanens idol "succé" på repeat, så vi normala människor slipper dina fullständigt hjärndöda kommentarer 🤮 på detta forum ditt jävla störda familjelivstroll!

Snabb fråga till alla riktiga flashbackare, säkert att vi ska lägga våra röster på ÄckelFrida på måndag?
Vore det inte bättre att ta ut Jasmine egentligen, är hon inte ett större hot mot Sami i finalen än den helt meningslösa perversa swingern?
2020-05-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Oklart om man dör av att få en stol kastad på sig. Får det var väl det hotet bestod i?
Men om han verkligen mordhota henne så skulle han ha blivit utskickad eller minst iaf fått en stark varning. Sedan så tror jag knappt ens att han sa att han skulle kasta en stol på henne. Men fan vad löjligt att tro att mordhit är att få en stol på sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in