2020-05-08, 17:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jag är orolig för att Amilia kommer få mer TV-tid. De kommer garanterat göra ett försök och låta fake-människan med uppenbar narcissistisk personlighetsstörning, som lever ett fake-liv i en lägenhet hon inte äger men låtsas äga, få prova på TV-karriären. Tyvärr!

Amilia kommer säkert under en kort period då lite C-kändis ljus påklistrat. Det har tidigare varit så i alla BB.
Jag tror inte det blir mer än så vilket är skönt för allas skull.
2020-05-08, 17:13
Medlem
Helt obegripligt att ett program som fått så mycket kritik hela tiden ändå bara blir sämre och sämre.
Dag för dag och timme efter timme.

VARFÖR tar dom inte till sig kritiken och steppar upp några 100 stepp nu på slutet?

Detta är KATASTROF!!!
2020-05-08, 17:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag tänkte bli full ikväll. Är det röj på deras fester nu för tiden? Fattar inte varför Frida och Lennie inte bara kör lite fyllefisting. Det hade varit bra tv.
2020-05-08, 17:19
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag tänkte bli full ikväll. Är det röj på deras fester nu för tiden? Fattar inte varför Frida och Lennie inte bara kör lite fyllefisting. Det hade varit bra tv.
Ja det hade varit något det. Synd att Lennie inte är attraherad av Frida på något plan, eller aldrig är full nog för att bli det, som med Amilia.
Senast redigerad av herpesvårta 2020-05-08 kl. 17:22.
2020-05-08, 17:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Ja det hade varit något det. Synd att Lennie inte är attraherad av Frida på något plan, eller aldrig är full nog för att bli det, som med Amilia.
Jag vet, men man får väl drömma...

Nä, det blir väl antagligen inget kul alls ikväll. Huset har blivit så jävla tråkigt. Jag väntar bara på att Sami ska få sina pengar.
2020-05-08, 17:34
Medlem
DjPuttes avatar
Sett lite sporadiskt 10sek max per dag sedan Julia vart utröstad BB2020 dog där och då för min del, Just nu händer INGET av mervärde för programmet för 5 sketna ören ens och då är det under all kritik!

Sedan läste jag ngt om Amilia och live etc etc och ylade Pinkroom Utd tja har man så pass lite göra på utsidan av huset att man håller på med dyl då bevisar det bara nivån hon hade, Bitter sedan Anty bitter på kuppen sedan hänger väl ngr Facebook grupper på så är väl inte förvånad om hoppetossan Lennie vinner på slutet!
2020-05-08, 17:43
Medlem
1c9r5s avatar
Alltsåååå, jag tror det finns en chans att Jassa vinner.
2020-05-08, 17:43
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
BBPolisen la ner sitt konto för att slippa bli uthängd fick vi i pm från kontot på Instagram.

Vi skickade ett ultimatum, vi var trötta på hatet mot de gamla deltagarna och hybrisen där kontot trodde att makten var totalt för att 500 ish röstade på varje inlägg till 60/40 fördel varje gång.

Då slipper du bli utgängd med namn, adress och telefonnummer BBpolisen. Använd du ditt andra lilla konto, ingen bryr sig

Förstår inte detta inlägget. Vad händer?
2020-05-08, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Förstår inte detta inlägget. Vad händer?

läs igen, förstår du inte så är nog inte infon ämnad till dig.
2020-05-08, 17:52
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
läs igen, förstår du inte så är nog inte infon ämnad till dig.

Meningen: "BBPolisen la ner sitt konto för att slippa bli uthängd fick vi i pm från kontot på Instagram."
Fick ni den meningen i pm? Vem skulle bli uthängd? De bakom kontot? Varför skulle någon hänga ut dem? Vad har de gjort för fel?

"kontot trodde att makten var totalt för att 500 ish röstade på varje inlägg till 60/40 fördel varje gång."
Makten över vad?

"Då slipper du bli utgängd med namn, adress och telefonnummer BBpolisen"
Varför skulle någon hängas ut? Varför är man så töntig att man hotar med nånting sånt? xD
2020-05-08, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men det handlar inte om att smutskasta utan om våra egna bedömningar kring deltagarnas beteende och agerande utifrån vad vi ser och hör. Men Sami sticker ju inte under stolen med att han känner av tristess eller att han tycker det är en massa oljud. Han ger inte sken av att allt är guld som glimmar.
Differensen mellan Sami och Lennie t.ex är ju som natt och dag. Lennie har ju inga dåliga dagar, han har ju inga problem ö.ht i huset, därför får jag känslan att han spelar över för det känns inte genuint, han slätar över precis allt. Jag vill att vinnaren av BB ska var äkta och ingen låtsas Sci Fi figur som hoppar runt och överdriver allt, eller ja allt positivt för nåt negativt finns inte. Funkar inte för mig

Jag tänker i samma banor, det handlar inte om smutskastning när vi bara berättar om vad vi tycker om personerna i BB. Jag upplever också att Lennie spelar en roll i stället för att vara sig själv. Jag misstänker att han är en kappvändare, en som läser bra andra och sedan spelar den rollen som de andra förväntar sig. En som har inget eget, som bara försöker vara alla till lags. Mergim är kär i honom och Lennie spelar kärleksfull för att motsvara hans önskningar. Får se hur bra han lyckas spela de röstande TV tittarnas förväntningar på honom. Han försöker leverera en värdig vinnare i stället för att vara sig själv. Man kommer att förstå hans rollspel om man ser honom i en annan grupp än BB folket för då kan han framstå som en helt annan person eftersom gruppen har andra förväntningar.
2020-05-08, 18:01
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Ja den er jävla ful. Men kanske den er väldig snäl. Hvem vet.
Jag tycker faktiskt att hunden är skitsöt. Men så är jag en fertil kvinna med barn. Jag tror att det hjälper till. Våra hormoner gör allt så jävla pluttinuttigt hela tiden. Svante får 10 av 10 från mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in