2020-05-09, 17:13
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Precis som kristna i Sverige alltså.

Det stämmer.
2020-05-09, 17:17
Medlem
Citat:
Blir tight att hinna med både Instagramutmaning, Fångarna på fortet-quiz och fest.

Eller hur! Är instagrejen inställd tro?
2020-05-09, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det stämmer.
Fast nu är inte Sverige kristet. Stat och kyrka separerad sedan många år. Jag känner ingen svensk som är rent troende. Men många muslimer. Och alla får göra vad de vill. Jag är inte troende. Det är helt ok. Och man får ljuga, som Mergim gör. Om mycket. Sin vänskapliga kärlek, ett exempel. Dökär.
2020-05-09, 17:20
Medlem
Är det inte sjukt hur Amilia väljer att hänga ut alex då han snackade om att mergim kan ha sagt n ordet och blackface. Men amilia anklagade ju martin för att ha sagt ond som en jude, hon kalla honom för sexist och nu anklagar honom för att ha mordhotat honom.
2020-05-09, 17:23
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Precis som kristna i Sverige alltså.
Sällan nä aldrig har jag hört jag är kristen så jag kan inte göra det eller det när det inte passar. Hur många gånger jag hört muslimer säga samma sak är oräkneliga.
2020-05-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Är det inte sjukt hur Amilia väljer att hänga ut alex då han snackade om att mergim kan ha sagt n ordet och blackface. Men amilia anklagade ju martin för att ha sagt ond som en jude, hon kalla honom för sexist och nu anklagar honom för att ha mordhotat honom.
Orkar inte bry mig om blåvalen. Hon får hålla på. Följer du henne? Sluta är mitt heta tips. Totalt ointressant människa.
2020-05-09, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Orkar inte bry mig om blåvalen. Hon får hålla på. Följer du henne? Sluta är mitt heta tips. Totalt ointressant människa.
Kollade bara igneom på hennes insta lite för att se hur hon är efter huset. Hon verkar ju inte ha förändrats alls.
2020-05-09, 17:25
Medlem
Eagle35s avatar
Jag säger ju det Jasmine är fake och skådespelare hon förtjänar inte vara kvar heldre Frida än henne!!! Frida är iallafall sig själv till skillnad från Jassa riktigt jävla äcklig falsk skådespelare!! Jag sa till er om vi inte tar ut henne när vi har chansen kommer hon komma långt och kanske även vinna hela skiten!! Hon är på väg att ta hem det tro mig om vi inte röstar ut henne!! Frida kommer aldrig vinna endå!! Ni kommer göra samma misstag som ni gjorde när ni röstade ut Amilia när ni kunde fått ut skådespelaren istället, Amilia hade åkt ut när som helst efter den veckan endå men en skyll er själva gör samma misstag igen och ha kvar henne Jasmine är starkare nu än tidigare hon har tjejgrupper bakom sig speciellt när hennes syster var med i studion så har alla feminister gått ihop och det är jävligt många kan jag säga!
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 17:28.
2020-05-09, 17:26
Medlem
Sedan kan någon förklara vad martin gjorde så fel när han sa att Amilia tvingade på honom en puss på fyllan? Varför är det så fel att säga? Visst han kanske också har eget ansvar i vissa fall. Men hon tvingade dock på honom en puss då han var full och säkert inte hann reagera sedan stod jasmine bakom och amilia kollade på henne för att inte bli caught. Så fult. Hur är det fel av Martin att säga att hon tvingade på honom en puss hon drag till sig hans huvud till hennes läppar, när man är full kanske man inte hinner reagera.
2020-05-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Fast nu är inte Sverige kristet. Stat och kyrka separerad sedan många år. Jag känner ingen svensk som är rent troende. Men många muslimer. Och alla får göra vad de vill. Jag är inte troende. Det är helt ok. Och man får ljuga, som Mergim gör. Om mycket. Sin vänskapliga kärlek, ett exempel. Dökär.

Jag känner många muslimer som inte är praktiserande men troende. Förstår inte varför det är så konstigt. Inte konstigare än döpta, konfirmerade och gifta kristna svenskar som firar kristna högtider men aldrig skulle våga erkänna någon tro för att det är mossigt att vara troende.

OnT: Tror produktionen gått på helg.
2020-05-09, 17:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jag säger ju det Jasmine är fake och skådespelare hon förtjänar inte vara kvar heldre Frida än henne!!! Frida är iallafall sig själv till skillnad från Jassa riktigt jävla äcklig falsk skådespelare!! Jag sa till er om vi inte tar ut henne när vi har chansen kommer hon komma långt och kanske även vinna hela skiten!! Hon är på väg att ta hem det tro mig om vi inte röstar ut henne!! Frida kommer aldrig vinna endå!! Ni kommer göra samma misstag som ni gjorde när ni röstade ut Amilia när ni kunde fått ut skådespelaren istället, Amilia hade åkt ut när som helst efter dem veckan endå men en skyll er själva gör samma misstag igen och ha kvar henne Jasmine är starkare nu än tidigare hon har tjejgrupper bakom sig speciellt när hennes syster var med i studion så har alla feminister gått ihop och det är jävligt många kan jag säga!
Sluta nu, Frida ska ut!!!!!!!!
2020-05-09, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Kollade bara igneom på hennes insta lite för att se hur hon är efter huset. Hon verkar ju inte ha förändrats alls.
Nä, exakt. Därför åkte hon ut. Bojkott mot idioter. Hon och Anty mobbade. Jassa är likadan. Sorgligt att det är just tjejer som håller på+Mergim (halvbrud? Näe nu var jag elak...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in