2020-05-07, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp frida ska ut nu
Ja vi kör ut Frida. Hade velat ta ut Skriket också men Frida stör mig mest. Men då måste vi ta ut Skriket under finalveckan! Hon ska inte gå in i finalen, då kommer Lennie vinna mycket röster.
2020-05-07, 16:28
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Även om Julia verkar rätt obrydd att hon fått lämna ”Big brother” så bryr hon sig desto mer av all kärlek❤️ som hon fått från tittarna efter uttåget.*
–*Det känns jättekul och annorlunda att läsa. Jag är så glad för de fina orden.*

https://www.aftonbladet.se/a/Xg1aKo
Jag är enormt glad att Julia är den som fått mest kärlek när hon kom ut! Det förtjänar hon verkligen.
2020-05-07, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag blir galen av att det pågår en kollektiv censur på sociala medier angående Mergims beteende inatt, inget konto har postat klipp på det och kommentarer om det raderas. En av 560 nackdelar med att det är just fjortisar som sköter dessa fankonton är ju att de alla är team bullygang.
Vad gjorde han egentligen inatt? Har läst att flera härinne skrivit att han gjort något mot Frida men har inte sett något om vad som faktiskt hände.
2020-05-07, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Såg att Sami hänger löst på måndag.

Jag kom att tänka på det gyllene liftkortet som han vann i och med staktävlingen mot Amilia. Kan det finnas en chans att han räddas den gången han sitter nominerad? Malin i studion sa att han skulle få det sinom tid.
Ja hoppas grisen åker ut!!!!
2020-05-07, 16:31
Medlem
Citat:
Jag är enormt glad att Julia är den som fått mest kärlek när hon kom ut! Det förtjänar hon verkligen.
Ja, verkligen! Kul att Victoria, Anty och Amilia klagat på näthatet. Kanske beror på att de har fittiga personligheter och inte kan se sitt egna dåliga beteende. Julia stod i alla fall för att hon stökade runt, bråkade på fylken och skrek och skränade.
2020-05-07, 16:31
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Så vem är bbpolisen då?

Hoppas iaf att Jasmine ryker på Måndag!
I mina ögon en obetydlig fjortisbrud, precis som förväntat.
2020-05-07, 16:32
Medlem
Det kommrr ej va något folk på finalen förutom 2 anhöriga till resp finalist dvs 6 personer samt alla x bb deltagare ca 18 personer men inga fler på finalen förutom dem och program ledarna
2020-05-07, 16:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vad gjorde han egentligen inatt? Har läst att flera härinne skrivit att han gjort något mot Frida men har inte sett något om vad som faktiskt hände.
Jo jag har gjort det! Pallar inte skiva om det men kolla mina inlägg tidigare idag.
Medlem
Det är något obehagligt av att se en fullvuxen man gå runt och mata fyra andra vuxna personer som samtidigt pratar om att maten är god mm.
Medlem
Citat:

Jag också! Hon är verkligen saknad i BB. Hoppas det kommer gå bra för henne i fortsättningen.
2020-05-07, 16:34
Medlem
Citat:

Ja verkligen är också glad för hennes skull. Fast tyckte inte hon var värd att lämna i
Måndags.
2020-05-07, 16:35
Medlem
Citat:
Jo jag har gjort det! Pallar inte skiva om det men kolla mina inlägg tidigare idag.
Tack, jag får leta lite. Jag har tappat lusten att både titta på programmet och följa tråden så har säkert missat det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in