Citat:
Ursprungligen postat av
slimmbo2
jävlar vad du är tragisk.
Vad vill du säga med det?
Citat:
Ursprungligen postat av
activated
Alla tre har ju nämnt under poddens gång att dom har partners.. Varför det nu skulle ha någon betydelse..? Ditt inlägg får dig att framstå allmänt creepy.

Nej, det har de inte. Om de har, så var det inte tydligt. Sedan har de gjort många avsnitt och man glömmer lätt. De borde upprepa det ofta, om det nu är som du säger.
Jag tycker att jag redan förklarade exceptionellt tydligt varför det är av betydelse. Läs igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Den tas upp idag, i 40 minuter. Psilo har tydligen coachat Knyckare i ämnet.
40 min är för långt, avsnittet är två timmar.
Du mãste inte lyssna på allt på en och samma gång. Det var bra och utmanande med ett så långt avsnitt som jag avnjöt i ett sjok. Men orkar man inte så
kan man ta pauser, om man saknar uthålligheten att lyssna på allt i ett nafs. Det är bra med mycket innehåll, för då kan man teoretiskt dela upp sina lyssnings-sessioner, och därmed få ut mer utav podden under veckan. Nu måste man annars likt mig vänta en
hel vecka till nästa avsnitt. Hade man sparat lite så skulle man kunna ha portionerat ut det under veckan, och därmed kunnat uppnå högre total njutning. Alltså finns det ingen nackdel per se med långa avsnitt. Skulle man inte hinna lyssna på allt, mot all förmodan, så kan man också skippa och stänga av istället. Men det ger samtidigt möjligheten för oss maraton-lyssnare att lyssna på mer när vi känner för det. För nybörjar-poddare så kanske man är nöjd tidigare och behöver inte lika mycket stimuli, medan vi veteraner uppskattar mer content. Har man mycket tid om dagarna som man kan fylla med poddlyssnande, så är det en fördel med långa avsnitt. Då slipper man att byta och köa nya avsnitt hela tiden, och man kan istället fortsätta lyssna på samma avsnitt under en längre tid under dygnets timmar. Sedan så är vi många som uppskattar Flashback Forever, och suger gärna åt oss så mycket som möjligt. Finns säker fler än mig som tackar och tar emot när vi blir välsignade med två ljuva timmar av FlashBack Forever. 40 minuter för att leva in sig i en tråds historia är inte så pjåkigt, utan en väldigt präktig upplevelse i min välmening. Som sagt så kan du skippa om det är för mycket för dig, eller annars kan man också öka hastigheten på uppspelningen i många podcast-appar. Men det bestämmer du själv hur du vill göra när du konsumerar dina avsnitt av Flashback Forever.