2020-05-26, 16:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Lite Jag upplever att vi klickar, men lova att inte berätta det för henne

Var finns tråden om han som är kär i handläggaren?
Citera
2020-05-26, 17:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Var finns tråden om han som är kär i handläggaren?
(FB) Min nya handläggare på ams..VÄRLDENS MILF !!

Den vore helt klart något för podden.
Citera
2020-05-26, 17:16
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Den tas upp idag, i 40 minuter. Psilo har tydligen coachat Knyckare i ämnet.
40 min är för långt, avsnittet är två timmar.
Citera
2020-05-26, 17:40
Medlem
activateds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Varför är Mia redan UPPTAGEN????? Hon bor redan med denna människa https://imgur.com/5N05KvL Varför är man inte mer tydlig i podden redan från början att man redan är upptagen?? Känns som att de bara försöker locka till sig lyssnare på detta uttänkta sättet... Påminner mig om OK BOOMER-tjejen som också redan hade en partner, och som förlorade en massa följare när hon avslöjade det: https://www.news.com.au/technology/o...9325417f565aa4 Är det därför de är så hemlighetsfulla i Flashback Forever om sina partners?? Flashback Forever-gruppen på Facebook har tydligen över 10 000 medlemmar, och när man tittar där står det att de fått mer än 1000 nya den senaste veckan. Tycker det är fel att de då mörkar sånt här. Tänk vad många lyssnare de har, som kanske inte redan vet. Nu är de uppe på 1607$ per avsnitt: https://www.patreon.com/FlashbackForever Det betyder ju att dom drar in 67 480 kr i MÅNADEN: https://www.wolframalpha.com/input/?...%29+usd+to+sek Snacka om rovkapitalister som utnyttjar sina lyssnare som kanske inte vet bättre.

Alla tre har ju nämnt under poddens gång att dom har partners.. Varför det nu skulle ha någon betydelse..? Ditt inlägg får dig att framstå allmänt creepy.
Senast redigerad av activated 2020-05-26 kl. 17:42.
Citera
2020-05-26, 20:03
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Citat:
Skippade den delen.
Dels pga längden, att jag har lite svårt med den typen av trådar, samt att jag klarar inte av Emma Knyckare och hennes random TONHÖJNINGAR.

Där emot blev jag glad över att få höra Ina läsa upp en av mina favorittrådar (FB) Beter ni er också som jävla spån med er partner?
Kul att höra att hon bidrog med lite egna spånerier.

Scroll-Mias ton skulle för övrigt passa perfekt för att läsa om Shakademus CV eller Nibblers kioskrån, eftersom hon verkar gilla när förolämpningarna tar vid. Och om jag minns rätt, så var de ganska burdusa ibland.
Citera
2020-05-26, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Nibblers kioskrån
Var det den när TS hade planer för en rejält avancerad operation med nattkikare och skit för ett simpelt godiskioskrån?
Citera
2020-05-26, 20:51
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Var det den när TS hade planer för en rejält avancerad operation med nattkikare och skit för ett simpelt godiskioskrån?
Hypotetiska planer bör man nog säga, med tanke på att han gång på gång kände sig tvungen att tillägga. -OBS jag ska inte göra detta
Citera
2020-05-26, 22:47
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
jävlar vad du är tragisk.
Vad vill du säga med det?

Citat:
Ursprungligen postat av activated
Alla tre har ju nämnt under poddens gång att dom har partners.. Varför det nu skulle ha någon betydelse..? Ditt inlägg får dig att framstå allmänt creepy.
Nej, det har de inte. Om de har, så var det inte tydligt. Sedan har de gjort många avsnitt och man glömmer lätt. De borde upprepa det ofta, om det nu är som du säger.
Jag tycker att jag redan förklarade exceptionellt tydligt varför det är av betydelse. Läs igen.

Citat:
Du mãste inte lyssna på allt på en och samma gång. Det var bra och utmanande med ett så långt avsnitt som jag avnjöt i ett sjok. Men orkar man inte så kan man ta pauser, om man saknar uthålligheten att lyssna på allt i ett nafs. Det är bra med mycket innehåll, för då kan man teoretiskt dela upp sina lyssnings-sessioner, och därmed få ut mer utav podden under veckan. Nu måste man annars likt mig vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Hade man sparat lite så skulle man kunna ha portionerat ut det under veckan, och därmed kunnat uppnå högre total njutning. Alltså finns det ingen nackdel per se med långa avsnitt. Skulle man inte hinna lyssna på allt, mot all förmodan, så kan man också skippa och stänga av istället. Men det ger samtidigt möjligheten för oss maraton-lyssnare att lyssna på mer när vi känner för det. För nybörjar-poddare så kanske man är nöjd tidigare och behöver inte lika mycket stimuli, medan vi veteraner uppskattar mer content. Har man mycket tid om dagarna som man kan fylla med poddlyssnande, så är det en fördel med långa avsnitt. Då slipper man att byta och köa nya avsnitt hela tiden, och man kan istället fortsätta lyssna på samma avsnitt under en längre tid under dygnets timmar. Sedan så är vi många som uppskattar Flashback Forever, och suger gärna åt oss så mycket som möjligt. Finns säker fler än mig som tackar och tar emot när vi blir välsignade med två ljuva timmar av FlashBack Forever. 40 minuter för att leva in sig i en tråds historia är inte så pjåkigt, utan en väldigt präktig upplevelse i min välmening. Som sagt så kan du skippa om det är för mycket för dig, eller annars kan man också öka hastigheten på uppspelningen i många podcast-appar. Men det bestämmer du själv hur du vill göra när du konsumerar dina avsnitt av Flashback Forever.
Citera
2020-05-26, 23:05
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Vad vill du säga med det?

Nej, det har de inte. Om de har, så var det inte tydligt. Sedan har de gjort många avsnitt och man glömmer lätt. De borde upprepa det ofta, om det nu är som du säger.
Jag tycker att jag redan förklarade exceptionellt tydligt varför det är av betydelse. Läs igen.

Du mãste inte lyssna på allt på en och samma gång. Det var bra och utmanande med ett så långt avsnitt som jag avnjöt i ett sjok. Men orkar man inte så kan man ta pauser, om man saknar uthålligheten att lyssna på allt i ett nafs. Det är bra med mycket innehåll, för då kan man teoretiskt dela upp sina lyssnings-sessioner, och därmed få ut mer utav podden under veckan. Nu måste man annars likt mig vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Hade man sparat lite så skulle man kunna ha portionerat ut det under veckan, och därmed kunnat uppnå högre total njutning. Alltså finns det ingen nackdel per se med långa avsnitt. Skulle man inte hinna lyssna på allt, mot all förmodan, så kan man också skippa och stänga av istället. Men det ger samtidigt möjligheten för oss maraton-lyssnare att lyssna på mer när vi känner för det. För nybörjar-poddare så kanske man är nöjd tidigare och behöver inte lika mycket stimuli, medan vi veteraner uppskattar mer content. Har man mycket tid om dagarna som man kan fylla med poddlyssnande, så är det en fördel med långa avsnitt. Då slipper man att byta och köa nya avsnitt hela tiden, och man kan istället fortsätta lyssna på samma avsnitt under en längre tid under dygnets timmar. Sedan så är vi många som uppskattar Flashback Forever, och suger gärna åt oss så mycket som möjligt. Finns säker fler än mig som tackar och tar emot när vi blir välsignade med två ljuva timmar av FlashBack Forever. 40 minuter för att leva in sig i en tråds historia är inte så pjåkigt, utan en väldigt präktig upplevelse i min välmening. Som sagt så kan du skippa om det är för mycket för dig, eller annars kan man också öka hastigheten på uppspelningen i många podcast-appar. Men det bestämmer du själv hur du vill göra när du konsumerar dina avsnitt av Flashback Forever.

Avverkade Knyckare och Ina på 40 minuter. Sen orkade jag inte lyssna mer.
Citera
2020-05-27, 02:18
Medlem
Citat:

Du mãste inte lyssna på allt på en och samma gång. Det var bra och utmanande med ett så långt avsnitt som jag avnjöt i ett sjok.
Man behöver väl inte läsa ditt inlägg på en och samma gång heller?

Citat:
Men orkar man inte så kan man ta pauser, om man saknar uthålligheten att lyssna på allt i ett nafs. Det är bra med mycket innehåll, för då kan man teoretiskt dela upp sina lyssnings-sessioner, och därmed få ut mer utav podden under veckan. Nu måste man annars likt mig vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Hade man sparat lite så skulle man kunna ha portionerat ut det under veckan, och därmed kunnat uppnå högre total njutning. Alltså finns det ingen nackdel per se med långa avsnitt. Skulle man inte hinna lyssna på allt, mot all förmodan, så kan man också skippa och stänga av istället. Men det ger samtidigt möjligheten för oss maraton-lyssnare att lyssna på mer när vi känner för det. För nybörjar-poddare så kanske man är nöjd tidigare och behöver inte lika mycket stimuli, medan vi veteraner uppskattar mer content. Har man mycket tid om dagarna som man kan fylla med poddlyssnande, så är det en fördel med långa avsnitt. Då slipper man att byta och köa nya avsnitt hela tiden, och man kan istället fortsätta lyssna på samma avsnitt under en längre tid under dygnets timmar. Sedan så är vi många som uppskattar Flashback Forever, och suger gärna åt oss så mycket som möjligt. Finns säker fler än mig som tackar och tar emot när vi blir välsignade med två ljuva timmar av FlashBack Forever. 40 minuter för att leva in sig i en tråds historia är inte så pjåkigt, utan en väldigt präktig upplevelse i min välmening. Som sagt så kan du skippa om det är för mycket för dig, eller annars kan man också öka hastigheten på uppspelningen i många podcast-appar. Men det bestämmer du själv hur du vill göra när du konsumerar dina avsnitt av Flashback Forever.
Citera
2020-05-27, 11:05
Medlem
Hivmannnens avatar
Längden på senaste avsnittet var mycket bra! riktigt trevligt med ett långt avsnitt att sjunka sig in i när man är på jobbet.
Citera
2020-05-27, 13:52
Medlem
Dofternas avatar
Känns som om intresset svalnat betydligt från dödsknarkarnazisternas sida senaste två veckorna.
Hur går snacket på Fbook?

Hur länge håller det att basera en podd på Flashback utan att våga vara allvarlig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in