2020-05-27, 14:06
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Skippade den delen.
Dels pga längden, att jag har lite svårt med den typen av trådar, samt att jag klarar inte av Emma Knyckare och hennes random TONHÖJNINGAR.

Där emot blev jag glad över att få höra Ina läsa upp en av mina favorittrådar (FB) Beter ni er också som jävla spån med er partner?
Kul att höra att hon bidrog med lite egna spånerier.

Scroll-Mias ton skulle för övrigt passa perfekt för att läsa om Shakademus CV eller Nibblers kioskrån, eftersom hon verkar gilla när förolämpningarna tar vid. Och om jag minns rätt, så var de ganska burdusa ibland.

Shakademus CV hade jag glömt bort. Det är inte bara ett guldkorn utan en stor jävla klimp. Har för övrigt tipsat Knyckare om Nibblers kioskrån (samt böglyftet).
Citera
2020-05-27, 14:40
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Känns som om intresset svalnat betydligt från dödsknarkarnazisternas sida senaste två veckorna.
Hur går snacket på Fbook?

Hur länge håller det att basera en podd på Flashback utan att våga vara allvarlig?
Tror många tappade intresset när det kom fram att Pull-Mia redan är upptagen och att hon är en flata.
Citera
2020-05-27, 15:31
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Tror många tappade intresset när det kom fram att Pull-Mia redan är upptagen och att hon är en flata.

Vad skulle det spela för roll?
Citera
2020-05-27, 15:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Känns som om intresset svalnat betydligt från dödsknarkarnazisternas sida senaste två veckorna.

Hur länge håller det att basera en podd på Flashback utan att våga vara allvarlig?
Framför allt så är det en massa mer eller mindre lustiga länkar med tveksamma referenser till trådar som diskuteras. Ibland är det nån fellow NÄ-junkie som postar nån mer eller mindre rolig tråd och så fnittrar dom om det. Men att komma hit och diskutera verkar inte vara så intressant.

Det är nog svårt att vara allvarlig och samtidigt framstå som schön.

Edit: Idel kärleksförklaringar till Scroll-Mia också.
Citera
2020-05-27, 15:45
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Framför allt så är det en massa mer eller mindre lustiga länkar med tveksamma referenser till trådar som diskuteras. Ibland är det nån fellow NÄ-junkie som postar nån mer eller mindre rolig tråd och så fnittrar dom om det. Men att komma hit och diskutera verkar inte vara så intressant.

Du med ditt nazi-lingo. Vad är "fellow NÄ-junkie"?

Mvh,
Boomer town rats
Citera
2020-05-27, 15:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Du med ditt nazi-lingo. Vad är "fellow NÄ-junkie"?

Mvh,
Boomer town rats
NÄ = Nya Ämnen.
Citera
2020-05-27, 15:55
Medlem
Citat:

På facebook är det så jävla mycket liv, orkar inte med den gruppen. För mycket människor som tror att de är roliga.

Sen är det väl den mest aktiva tråden om poddar på flashback?
Den låg iaf på aktuella ämnen väldigt länge.
Citera
2020-05-27, 16:06
Medlem
DoggingDoriss avatar
VA! Är Klittrar-Mia lesbisk? Undrar om hon alltid har varit det eller om hon har blivit det efter att ha hängt för mycket på Flashback. (Det finns inlägg och trådar på det här forumet som skulle göra mig till bög om jag hade trott att de var skrivna av kvinnor).
Citera
2020-05-27, 16:27
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Vad skulle det spela för roll?
Hur troligt är det att man får henne om hon redan är ett i ett bögförhållande samt att man själv är hetero? Kan ju hoppas på att hon är bi, men det ändrar ju inte på att hon redan bor ihop med en annan, blir ju svårt att träffas hemma hos henne eller så typ då.

Citat:

NÄ?

Låter som att man inte missar något av att inte vara med i den kulten.
Citera
2020-05-27, 16:31
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoggingDoris
VA! Är Klittrar-Mia lesbisk? Undrar om hon alltid har varit det eller om hon har blivit det efter att ha hängt för mycket på Flashback. (Det finns inlägg och trådar på det här forumet som skulle göra mig till bög om jag hade trott att de var skrivna av kvinnor).
Ja, Mia https://www.ratsit.se/19850610-Anna_...xW4-oQlzthAWjw bor tillsammans med en annan kvinna Katarina https://www.ratsit.se/19860507-Katar...t8wOWAVMXY-Rug som både är 34 år gamla och delar efternamn. Känns ju som att de då bögar ihop.
Citera
2020-05-27, 16:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
NÄ?

Låter som att man inte missar något av att inte vara med i den kulten.
Nya Ämnen.

Som sagt, dom borde skänka delar av sina Patreon-pengar till forumet.
Citera
2020-05-27, 16:35
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Nya Ämnen.

Som sagt, dom borde skänka delar av sina Patreon-pengar till forumet.
Deras lojalitet ligger nog inte hos Flashback. Förutom Runk-Mia kanske, hon verkar mer genuin i att tycka om forumet. Hon har ju browsat Flashback i åratal, medan dom två andra bara läser så länge de kan kapitalisera på det och göra narr av oss i sin Facebook-grupp. Så jag tror inte det kommer komma några ören ur deras portmonnä.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in