2020-05-23, 07:59
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför i PM? Det ligger väl i de flestas intresse att få veta vem hon är?
Hon är admin i deras egna Facebook-grupp med sitt egna namn "Mia G. Cr", och på Inas Facebook-profil (som också är admin i gruppen) så är Mia en av hennes vänner. Söker man på "Mia G* Cr*" på Ratsit så finns det bara en människa i Göteborg som matchar hennes åldersspann.
Citera
2020-05-23, 08:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Möjligt, men jag skiter väl i vad som ligger de flestas eller ditt intresse. Vet vem hon är men respekterar att hon vill vara någorlunda anonym.

Märkligt att du hänger på ett diskussionsforum då och inte vill att alla bara ska ta allt i PM.

Om det nu diskuteras vad det än vara må i podden och allt inte är allas intresse så hör det ändå hemma här i tråden. Det är fullt naturligt det som den är till för.
Citera
2020-05-23, 08:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Hon är admin i deras egna Facebook-grupp med sitt egna namn "Mia G. Cr", och på Inas Facebook-profil (som också är admin i gruppen) så är Mia en av hennes vänner. Söker man på "Mia G* Cr*" på Ratsit så finns det bara en människa i Göteborg som matchar hennes åldersspann.

Fast nu är det ju många som har förstånd nog att hålla sig borta från Facebook så att tro att alla enkelt vill vara detektiven allmänheten den vägen är att tänka fel på två sätt.
Citera
2020-05-23, 08:19
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Fast nu är det ju många som har förstånd nog att hålla sig borta från Facebook så att tro att alla enkelt vill vara detektiven allmänheten den vägen är att tänka fel på två sätt.
Använder knappt Facebook heller. Men man behöver inte vara medlem i gruppen för att se vem som är admin, och det är mer än 10 000 medlemmar i gruppen. Så det är ju varken svårt att ta reda på eller hemligt.
Citera
2020-05-23, 08:32
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Märkligt att du hänger på ett diskussionsforum då och inte vill att alla bara ska ta allt i PM.

Om det nu diskuteras vad det än vara må i podden och allt inte är allas intresse så hör det ändå hemma här i tråden. Det är fullt naturligt det som den är till för.

Finns det något som tyder på att jag bryr mig om dina teorier i ämnet?
Vi gör som vi vill.
Citera
2020-05-26, 14:00
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutGreger
Fan vilken äckligt ryggdunkande stämning det är i Facebook gruppen.

Det brukar bli så när man har gemensamma intressen. In och gör kaos vetja, var inte blyg.
Citera
2020-05-26, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Varför är Mia redan UPPTAGEN????? Hon bor redan med denna människa https://imgur.com/5N05KvL Varför är man inte mer tydlig i podden redan från början att man redan är upptagen?? Känns som att de bara försöker locka till sig lyssnare på detta uttänkta sättet... Påminner mig om OK BOOMER-tjejen som också redan hade en partner, och som förlorade en massa följare när hon avslöjade det: https://www.news.com.au/technology/o...9325417f565aa4 Är det därför de är så hemlighetsfulla i Flashback Forever om sina partners?? Flashback Forever-gruppen på Facebook har tydligen över 10 000 medlemmar, och när man tittar där står det att de fått mer än 1000 nya den senaste veckan. Tycker det är fel att de då mörkar sånt här. Tänk vad många lyssnare de har, som kanske inte redan vet. Nu är de uppe på 1607$ per avsnitt: https://www.patreon.com/FlashbackForever Det betyder ju att dom drar in 67 480 kr i MÅNADEN: https://www.wolframalpha.com/input/?...%29+usd+to+sek Snacka om rovkapitalister som utnyttjar sina lyssnare som kanske inte vet bättre.

jävlar vad du är tragisk.
Citera
2020-05-26, 14:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimmbo2
jävlar vad du är tragisk.

Ha d kommit ut nytt avsnitt än?
Citera
2020-05-26, 14:44
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Ha d kommit ut nytt avsnitt än?
Nej. Brukar släppas vid fyratiden har jag för mig.
Citera
2020-05-26, 14:49
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

Ok då e d bara att vänta antar ja hoppas det blir några aktuella trådar de tar upp ja brukar tappa intresse när de tar upp allt för gamla grejer man känner inte igen användarnamnen då mvh tupo
Citera
2020-05-26, 16:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher

Har du sufflerat Knyckare?
Citera
2020-05-26, 16:38
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har du sufflerat Knyckare?
Lite Jag upplever att vi klickar, men lova att inte berätta det för henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera