2021-06-21, 18:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vilken jävla dyngturne, 3 st halvt utvecklingsstörda feminister som ska sitta o vara roliga på en scen..oj va skoj. Hoppas dom konkar o slutar som prostituerade i bagalore efter detta.

Ja projektet Flashback Forever har ju gått ekonomiskt jättedåligt för dem hittills...
Citera
2021-06-21, 19:51
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja projektet Flashback Forever har ju gått ekonomiskt jättedåligt för dem hittills...
Absolut inte men vinden vänder fort med allt mer öppnande av konserter, resor, nöjen. Att då sitta o swisha en meningslös pod lär vara så pase. Dra fulla hus live är ingen risk dom gör.
Citera
2021-06-21, 20:30
Medlem
Känner skepticism angående deras turné jag också.. Risken är rätt stor att det kommer floppa totalt, att publiken går ut alternativt somnar.
Citera
2021-06-21, 20:32
Medlem
st33rs avatar
Undrar om de kommer få slut på material med tiden och behöva gräva mer och mer typ i andra källor typ familjeliv ?
Citera
2021-06-21, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Kanske ligger bakom betalvägg men hos GP finns ett par korta intervjuklipp med tjejerna.

https://www.gp.se/kultur/kultur/flas...-ME-sRI8UNCnSw

Ingen betalvägg. Kompisarna på GP vill maxa reklamen för damerna.

När jag ser på bilderna är det påfallande hur livlös Mia är. Hennes blick är helt död. Att knulla henne måste verkligen vara som att knulla ett lik.
Citera
2021-06-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Känner skepticism angående deras turné jag också.. Risken är rätt stor att det kommer floppa totalt, att publiken går ut alternativt somnar.

Det beror nog på var de väljer att lägga showerna. Jag skulle väl säga att den skulle nog passa bättre som krogshow med en viss promille innanför västen. Sedan vad det gäller turnerandet i Skåne, så tror jag nog den kommer göra succe i Lund som nog ligger lite i linje med studenthumorn. Däremot tvivlar jag på att den kommer fungera i Malmö.
Citera
2021-06-22, 11:38
Medlem
53....so whats avatar
Försöker beta av avsnitten lite då och då när tid finnes. Antar att jag tycker deras pladder är underhållande då jag återkommer för att få mera news från forumet, som man annars inte skulle upptäcka.
.....men är tveksam till att titta live eller i efterhand för en visuell upplevelse, det vete faan. Vissa saker bör vara som det är, och när man skapat en bild i huvudet rubbar man detta, även om bilden är totalt fel i förhållande till verkligheten.
Mycke möjligt att jag har fel, men sån e jag.
Citera
2021-06-22, 12:40
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ingen betalvägg. Kompisarna på GP vill maxa reklamen för damerna.

När jag ser på bilderna är det påfallande hur livlös Mia är. Hennes blick är helt död. Att knulla henne måste verkligen vara som att knulla ett lik.
Öh den som kan finna hennes nuna attraktiv tangerar sodomit, diskrepansen upp till hennes attraktiva röst är så riks-omfattande hög att det är brottsligt..man försöker! man försöker, man vill hitta den dolda snyggheten i varje ny bild på henne som media publicerar.....men dom envisas med att alltid plåta i motljus, det kallas ju butterface, buttervoice...har hon (själv har jag ingen butter-röst)

Vad ska dom ut på turne å göra?, isåfall måste dom skaffa sig en regissör bortom dom själva, också måste dom skådespela fram trådarna & använda sig av rekvisita eller så behöver dom inte ens bemöda sig att försöka

Scrolla? det är väl slang för kvinnlig onani, jag gissar att Mia kommer att sitta framför en
PC-dator i showen, Jag gissar att det kommer bli mycket egenskrivna låtar & strupsång från Emma,
kanske får vi se Ina dansa? med två kokosnötter mellan ett snöre för dom ädlare delarna.

Sedan kommer dom ha en masa tråkiga gäster antar jag (vanliga människor/flashback-skribenter, Dekorima kommer säkert på öppet-hus kallelsen (inte full-house)) vars röster vi inte vill höra talas om
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-22 kl. 13:40.
Citera
2021-06-22, 16:10
Moderator
Carlboms avatar
I podden låter det nu som turnén ska vara nåt helt nytt och speciellt. Undrar vad de tänkte sig för ett år sedan då när man kunde boka upp sig på live-podd? Finns nog en risk att de tar i för mycket och det blir buskis av det hela. Less is more tror jag är en devis om de ska lyckas med det här. Blir det allsång och sketcher tror jag det blir pannkaka av allt. Kan iofs bli en sån pannkaka att det blir roligt som fan av bara den anledningen.

De är ute på hal is. Det blir vinna eller försvinna.
Citera
2021-06-22, 16:49
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
I podden låter det nu som turnén ska vara nåt helt nytt och speciellt. Undrar vad de tänkte sig för ett år sedan då när man kunde boka upp sig på live-podd? Finns nog en risk att de tar i för mycket och det blir buskis av det hela. Less is more tror jag är en devis om de ska lyckas med det här. Blir det allsång och sketcher tror jag det blir pannkaka av allt. Kan iofs bli en sån pannkaka att det blir roligt som fan av bara den anledningen.

De är ute på hal is. Det blir vinna eller försvinna.
Hellre hal is än att klamra sig fast i sargen! Må det bära eller brista! Jag signar upp mig.
Senast redigerad av Enterprise 2021-06-22 kl. 16:56.
Citera
2021-06-22, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Nu ska damerna tydligen ut på turne med Flashback Forever!
https://www.sydsvenskan.se/2021-06-2...malmo-och-lund
Svulten på live-evenemang som man är hade jag nog gått om någon bjöd med mig, dock ser jag inte hur konceptet skulle bli bättre som show än som podd.

Undrar hur många riktigt gedigna Flashbackare som kommer dyka upp, vore kul att se kulturkrocken mellan ovårdade dödsknarkare, helyllenazister, slemgubbar, psykfall och de välstylade kvinnorna man ser desperat skrika efter biljetter på Facebook. Tror ni "tjackisar" är lika roliga IRL som i Inas skämt?
Citera
2021-06-22, 16:51
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Synd att de inte kommer till Sthlm hade varit roligt att gå och lyssna. Samt se Scroll-Mia live för att se hur hon är på scen.
De kommer till Sthlm också, men det kanske du hörde i dagens avsnitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in