Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Ingen betalvägg. Kompisarna på GP vill maxa reklamen för damerna.
När jag ser på bilderna är det påfallande hur livlös Mia är. Hennes blick är helt död. Att knulla henne måste verkligen vara som att knulla ett lik.
Öh den som kan finna hennes nuna attraktiv tangerar sodomit, diskrepansen upp till hennes attraktiva röst är så riks-omfattande hög att det är brottsligt..man försöker! man försöker, man vill hitta den dolda snyggheten i varje ny bild på henne som media publicerar.....men dom envisas med att alltid plåta i motljus, det kallas ju butterface, buttervoice...har hon (själv har jag ingen butter-röst)
Vad ska dom ut på turne å göra?, isåfall måste dom skaffa sig en regissör bortom dom själva, också måste dom skådespela fram trådarna & använda sig av rekvisita eller så behöver dom inte ens bemöda sig att försöka
Scrolla? det är väl slang för kvinnlig onani, jag gissar att Mia kommer att sitta framför en
PC-dator i showen, Jag gissar att det kommer bli mycket egenskrivna låtar & strupsång från Emma,
kanske får vi se Ina dansa? med två kokosnötter mellan ett snöre för dom ädlare delarna.
Sedan kommer dom ha en masa tråkiga gäster antar jag (vanliga människor/flashback-skribenter, Dekorima kommer säkert på öppet-hus kallelsen

(inte full-house)) vars röster vi inte vill höra talas om