Citat:
Ursprungligen postat av
Silence-is-wild
Ja Emma är inte lika språkligt begåvad som Tage Danielsson, det är ett som är säkert. Vid ett antal tillfällen läste hon fel ord i sin lilla parafras, förmodligen för att hon inte vet vad det lite svårare ordet betyder.
Haha nej verkligen inte! Men ibland tror hon nog själv att hon är en ny Margareta Krook.😅
Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Dessa kvinnor är ju helt fixerade vid mäns runkande.
...
Handlar det om något slags feminism jag inte begriper mig på? De tar aldrig upp kvinnlig onani nämligen.
Faktiskt så
har de också skojat om slidor, snigelspår, skojmobbat pull-Mia, "fittan skakar" osv vilket jag personligen kan tycka är roligt. Lite självdistans är väl kul?
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Man kan göra lite skillnad i rösterna om nu särskilja är det man är ute efter. Det vore verkligen inte något problem, men man behöver inte överdriva. Vad Emma också ofta gör är att övertolka vad för användare som finns bakom inläggen. Inte sällan på ett mycket nedlåtande sätt. Det tycker jag är fult och det bidrar inte till mer humor heller.
Nej helt sant! Sen tror jag att de har radikalt olika personligheter, vilket ändå bidrar till dynamiken (det är så jag misstänker att de resonerat). Själva övertolkningen är nog tänkt att vara en del av humorn. Men ja. Knyckare har ett behov av att ÖVERDRIVA,
skrika och bete sig allmänt okvinnligt. Det kanske är det som DN menar är tredje vågens feminism? 😁
Citat:
Ursprungligen postat av
DemonDeath
Alltid tråkigt när de pratar om snoppar. De verkar väldigt fascinerade av snoppen. Minst sagt bisarrt.
Snoppar är väl kul? Men ja, det får ju finnas måttlighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Stor skillnad på hur Ina läser och ev. förändrar rösten mot hur Emma ofta väljer att göra det.
Absolut är det så. Men jag tror att det är en del av Knyckares överdrivna, extroverta och lite krystade "gränslösa" persona. Du var även inne på dynamik i något inlägg. Ja - det är nog inte bara att de ändrade ordning, utan också att Ina inte är fysiskt närvarande.
Ina på Coccilana hemma är det bästa som hänt podden imo.