2021-06-18, 17:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Hela podden har ju haft onani och sexanspelningar från början. Det krävs lite mer för att rubba mina cirklar. 😅

Men varför kommentera att Evil honey pratar onani när det var du som var så edgy att du påstod det om henne?
Citera
2021-06-18, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men varför kommentera att Evil honey pratar onani när det var du som var så edgy att du påstod det om henne?
Det var en fråga, som Evilhoney inte besvarade. Jag hade förväntat mig lite mer power från en mod.

Men oavsett, hur ställer du dig i sakfrågan? Ska vi diskutera poddarnas partners och privatliv? Är det försvarbart? Det borde dessutom isf ligga under kändisskvaller.
Citera
2021-06-18, 17:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det var en fråga, som Evilhoney inte besvarade. Jag hade förväntat mig lite mer power från en mod.

Men oavsett, hur ställer du dig i sakfrågan? Ska vi diskutera poddarnas partners och privatliv? Är det försvarbart? Det borde dessutom isf ligga under kändisskvaller.

Bryr mig inte. Men så lever jag större delan av mitt liv utanför denna tråd. Kanske är värre för andra. Anmäl inlägg du tycker inte följer reglerna.
Citera
2021-06-19, 15:19
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Och du har sett allihop givetvis, kanske onanerat lite?
Varför är det intressant att titta på bilder på partners till några mediokra poddare? Har du inget liv?

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Här drar vi slutsater lite hur som helst märker jag. ^^
För det första tycker jag att de gör en jäkligt bra podd och för det andra visste jag vem Bubba var långt före nån av de andra pga musiken.
Sen är det klart att folk blir nyfikna när det är personen som nämns rätt ofta i podden och när det rör sig om en person med ett eget kändisskap som Ina även nämnt på andra plattformar som olika intervjuer och sociala medier, då är det ingen större grej att bekräfta det som redan är känt.

Jisses. Ta en kopp te och spänn av lite. Onanera till nåt du gillar kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Var det inte du som drog upp onani från början , little miss Edgy?

Citat:
Varför skriver du i en tråd om podden om du inte bryr dig? Även om det finns regler här så har jag rätt att tycka att poddarnas partners och privatliv, förutom det de själva avslöjar i podden, är irrelevant. Pöss 😘

Haha, en djup metadiskussion i en FB-tråd om en podd som handlar om FB. Inception-varning
Citera
2021-06-19, 15:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Haha, en djup metadiskussion i en FB-tråd om en podd som handlar om FB. Inception-varning
Han är olyckligt kär i bilden av Ina bara, lider av den där (d)effekten där man självifyller alla luckor med positiva antaganden varav hennes partnerval blir en konkurrerande fallhöjd, end of discusting! han får bli förvisad till Haveristerna tråden där allt handlar om poddarnas privatliv

Citat:
Jag vet inte om jag vill se deras partners helt ärligt.. fantasin är alltid bättre än verkligheten.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-06-19 kl. 15:52.
Citera
2021-06-20, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ja det blir lite meta ibland, men det är okej i brist på annat. 🙂 Din kommentar gjorde nu att det blev ännu mer meta.
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Han är olyckligt kär i bilden av Ina bara, lider av den där (d)effekten där man självifyller alla luckor med positiva antaganden varav hennes partnerval blir en konkurrerande fallhöjd, end of discusting! han får bli förvisad till Haveristerna tråden där allt handlar om poddarnas privatliv
Vad är detta för dösnack? Jag gillar hennes personlighet (oftast). Är man kär för det menar du? Har du autism? Går sådär med brudarna? 😅
Citera
2021-06-21, 08:06
Medlem
Nu ska damerna tydligen ut på turne med Flashback Forever!
https://www.sydsvenskan.se/2021-06-2...malmo-och-lund
Citera
2021-06-21, 08:28
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj

De skulle ju ha live-shower redan för över ett år sedan, men pandemin ställde till det. Jag hade köpt en biljett då faktiskt men den återbetalades.
Citera
2021-06-21, 08:51
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Inget bra framgångsrecept att köra ett helt avsnitt om en uppenbart tråkigt tråd...
Nytt blod krävs!

Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
De testar sig fram och förhoppningsvis blir det inte fler såna här avsnitt. Känns som trådrubriken skulle vara en vinnande tråd för podden, men de tog sig an den helt fel. De försökte göra humor av hur humorlös den var på något sätt. Enda gången jag skrattade var när de i slutet drog inlägget från han som satt på bussen med brudarna.

Och som ni säger.. ett helt avsnitt är svårt att bära upp om det inte är en riktigt jävla bra tråd.

Jag tror det är svårt att alltid få till det när de släpper ett avsnitt i veckan.

Senaste avsnittet verkade kanske som en bra ide, de började läsa och se tråden ur olika vinklar. De hoppades kunna få ut något roligt eftersom tråden borde vara rolig. Dagarna går och på torsdag kväll inser de att den fan inte är rolig hur man än gör, men nu är det för sent att byta spår.
De försöker göra det bästa av situationen och det blir sådär.

Sånt här får man ju räkna med när det bara är en vecka mellan avsnitten.
Tycker ändå det var ett roligt avsnitt, inte det bästa, men heller inte det sämsta.

McDonalds incidenten när han skrek att han också är människa var ju jäkligt kul.
Citera
2021-06-21, 10:08
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj

Synd att de inte kommer till Sthlm hade varit roligt att gå och lyssna. Samt se Scroll-Mia live för att se hur hon är på scen.
Citera
2021-06-21, 17:41
Medlem
RedRocs avatar
Kanske ligger bakom betalvägg men hos GP finns ett par korta intervjuklipp med tjejerna.

https://www.gp.se/kultur/kultur/flas...-ME-sRI8UNCnSw
Citera
2021-06-21, 18:08
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vilken jävla dyngturne, 3 st halvt utvecklingsstörda feminister som ska sitta o vara roliga på en scen..oj va skoj. Hoppas dom konkar o slutar som prostituerade i bagalore efter detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in