2022-07-28, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Jag frskte lyssna igenom avsnitten men hittade inte. Det r iaf minst ett r sen. Det var om en kille som var Avis p att en kille frn en annan stad som lg med ica handlarns dotter och inte ens anvnde keps . Han lg med flera tjejer i byn och ts fattade inte varfr tjejer gillar killar de inte trffat innan

Det har den hr trden
(FB) En kille har flyttat till vran by och knullar vra tjejer! Vad ska vi gra?
Vrldsvana Danne som knullar byns tjejer, avsnitt 4, brjar efter ca 45 min.
Citera
2022-07-28, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Mia r ingen kndis eftersom hon inte skapat ngonting sjlv s d duger det inte att hon fr en egen skvallertrd, s d fr man ta sig friheten i denna trd istllet att stlla sig frgan huruvida Mia r mannen i frhllandet, precis som den ursprade Haveristerna trden som inte direkt handlar om podden heller

Mia har ingen fru, hon kan dremot ha en partner har jag bestmt
Det r inte du som avgr nr ngon annan r kndis lyckligtvis. Du svarar inte p frgan dessutom! Vad har hennes barn fr relevans i trden?

Hellre lejonunge n permbannad. Och hellre lejonunge n en rodfitta som du.

Senaste avsnittet var rtt kasst, Ina hade lite shine-through charm men Emma sg. Scrollan mste lra sig att kunna avvika frn manus bttre. Hon har haft ver hundra avsnitt p sig att komma ikapp och ven om hon gjort en berrmvrd resa s har hon mer kvar att ge. Dock inte till stalkers dom du, som fixerar sig p hennes efternamn och barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Inas prata var bst denna veckan, fnissade till lite d och d.
Absolut. Hon var bst denna gng.
Senast redigerad av TredjeDiket 2022-07-28 kl. 07:01. Anledning: Reply Foxan1977
Citera
2022-07-28, 08:19
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Vrldsvana Danne som knullar byns tjejer, avsnitt 4, brjar efter ca 45 min.

Tack !! Dr var den. En av de roligaste pratorna i poddens historia.

Fr vrigt tycker jag att senaste avsnittet vad minst ett par pinnhl hgre n vad de varit p ett tag. Nu ska de vila i ngra veckor s hoppas de hunnit Hitta ngot kul tills dess. Trist om podden ska brja d ut redan efter ngot r bara. 114 avsnitt (rknar inte julkalendern som ngot d det mest var trams.)

Alltid kul att hra om Kyrkbacken. nskar nstan sjlv att man hade en labil fru ibland
Citera
2022-07-29, 06:10
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
En grej bara. Man fr inte semester.
Citera
2022-07-29, 07:28
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
En grej bara. Man fr inte semester.
Sen var det en till grej. Att verdosera paracetamol (alvedon) r sjlvmord i stort sett.
https://giftinformation.se/lakemedel...r/paracetamol/

Man skall vara vldigt frsiktig med att bagatellisera det. Man kan naturligtvis skoja om det. Men folk dr av det i sjlvskadebeteende varje r.
Tnk p det
Citera
2022-07-29, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Trkigare konspiration och att prata om hur mnga genrer metal har r fan svenne standup deluxe. Mrten eller Sean hade kunnat ta den delen.
Inte ens Mrtn eller Tjan hade tatt i det segmentet. Vanligtvis gillar jag podden som fan men detta med metalen var bara fr mycket.

Halva pratan bestod av ordet "metal", andra halvan var msom hennes egna skratt och syrsljud. Fick fanimej krupp av att hra p det.
Citera
2022-07-29, 21:25
Medlem
Podden blir bara bttre och bttre. till skillnad frn andra poddar r detta vldigt uppstyrt och de har alltid saker att prata om. De gr ett genuint arbete med att hitta roliga trdar.

Men vad tycker ni borde de inte ge sig in p familjeliv igen? Personligen tyckte jag att det var vldigt roligt nr de var inne p familjeliv - som ibland r sjukare n flashback.
Citera
2022-07-31, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
Podden blir bara bttre och bttre. till skillnad frn andra poddar r detta vldigt uppstyrt och de har alltid saker att prata om. De gr ett genuint arbete med att hitta roliga trdar.

Men vad tycker ni borde de inte ge sig in p familjeliv igen? Personligen tyckte jag att det var vldigt roligt nr de var inne p familjeliv - som ibland r sjukare n flashback.
I s fall kan de byta namn p podden och sga hejd till ca 70% av lyssnarna. Ingen vill hra om pissiga urvattnade relationsproblem och bajstorkning.
Citera
2022-08-01, 19:52
Medlem
Ny lyssnare till podden, skrattade s jag grinade till Spelnoerdzors milf-jagande.
Vad r historien bakom storfitte-kajsa? O-te-roligt smeknamn minst sagt.
Citera
2022-08-01, 22:44
Medlem
Skadans avatar
Vem r lebensraum egentligen? Hur stavar man det?
Citera
2022-08-01, 23:05
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Vem r lebensraum egentligen? Hur stavar man det?
#Liebenstraum
Citera
2022-08-02, 16:21
Medlem
Var r dagens avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in