2022-07-28, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Jag försökte lyssna igenom avsnitten men hittade inte. Det är iaf minst ett år sen. Det var om en kille som var Avis på att en kille från en annan stad som låg med ica handlarns dotter och inte ens använde keps . Han låg med flera tjejer i byn och ts fattade inte varför tjejer gillar killar de inte träffat innan

Det har den här tråden
(FB) En kille har flyttat till våran by och knullar våra tjejer! Vad ska vi göra?
Världsvana Danne som knullar byns tjejer, avsnitt 4, börjar efter ca 45 min.
Citera
2022-07-28, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Mia är ingen kändis eftersom hon inte skapat någonting själv så då duger det inte att hon får en egen skvallertråd, så då får man ta sig friheten i denna tråd istället att ställa sig frågan huruvida Mia är mannen i förhållandet, precis som den urspårade Haveristerna tråden som inte direkt handlar om podden heller

Mia har ingen fru, hon kan däremot ha en partner har jag bestämt
Det är inte du som avgör när någon annan är kändis lyckligtvis. Du svarar inte på frågan dessutom! Vad har hennes barn för relevans i tråden?

Hellre lejonunge än permbannad. Och hellre lejonunge än en rodfitta som du.

Senaste avsnittet var rätt kasst, Ina hade lite shine-through charm men Emma sög. Scrollan måste lära sig att kunna avvika från manus bättre. Hon har haft över hundra avsnitt på sig att komma ikapp och även om hon gjort en berrömvärd resa så har hon mer kvar att ge. Dock inte till stalkers dom du, som fixerar sig på hennes efternamn och barn.
Citat:
Ursprungligen postat av Foxan1977
Inas prata var bäst denna veckan, fnissade till lite då och då.
Absolut. Hon var bäst denna gång.
Senast redigerad av TredjeDiket 2022-07-28 kl. 07:01. Anledning: Reply Foxan1977
Citera
2022-07-28, 08:19
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Världsvana Danne som knullar byns tjejer, avsnitt 4, börjar efter ca 45 min.

Tack !! Där var den. En av de roligaste pratorna i poddens historia.

För övrigt tycker jag att senaste avsnittet vad minst ett par pinnhål högre än vad de varit på ett tag. Nu ska de vila i några veckor så hoppas de hunnit Hitta något kul tills dess. Trist om podden ska börja dö ut redan efter något år bara. 114 avsnitt (räknar inte julkalendern som något då det mest var trams.)

Alltid kul att höra om Kyrkbacken. Önskar nästan själv att man hade en labil fru ibland
Citera
2022-07-29, 06:10
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
En grej bara. Man får inte semester.
Citera
2022-07-29, 07:28
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
En grej bara. Man får inte semester.
Sen var det en till grej. Att överdosera paracetamol (alvedon) är självmord i stort sett.
https://giftinformation.se/lakemedel...r/paracetamol/

Man skall vara väldigt försiktig med att bagatellisera det. Man kan naturligtvis skoja om det. Men folk dör av det i självskadebeteende varje år.
Tänk på det
Citera
2022-07-29, 07:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av V-rock
Tråkigare konspiration och att prata om hur många genrer metal har är fan svenne standup deluxe. Mårten eller Sean hade kunnat ta den delen.
Inte ens Mårtän eller Tjan hade tatt i det segmentet. Vanligtvis gillar jag podden som fan men detta med metalen var bara för mycket.

Halva pratan bestod av ordet "metal", andra halvan var ömsom hennes egna skratt och syrsljud. Fick fanimej krupp av att höra på det.
Citera
2022-07-29, 21:25
Medlem
Podden blir bara bättre och bättre. till skillnad från andra poddar är detta väldigt uppstyrt och de har alltid saker att prata om. De gör ett genuint arbete med att hitta roliga trådar.

Men vad tycker ni borde de inte ge sig in på familjeliv igen? Personligen tyckte jag att det var väldigt roligt när de var inne på familjeliv - som ibland är sjukare än flashback.
Citera
2022-07-31, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zitt
Podden blir bara bättre och bättre. till skillnad från andra poddar är detta väldigt uppstyrt och de har alltid saker att prata om. De gör ett genuint arbete med att hitta roliga trådar.

Men vad tycker ni borde de inte ge sig in på familjeliv igen? Personligen tyckte jag att det var väldigt roligt när de var inne på familjeliv - som ibland är sjukare än flashback.
I så fall kan de byta namn på podden och säga hejdå till ca 70% av lyssnarna. Ingen vill höra om pissiga urvattnade relationsproblem och bajstorkning.
Citera
2022-08-01, 19:52
Medlem
Ny lyssnare till podden, skrattade så jag grinade till Spelnoerdzors milf-jagande.
Vad är historien bakom storfitte-kajsa? O-te-roligt smeknamn minst sagt.
Citera
2022-08-01, 22:44
Medlem
Skadans avatar
Vem är lebensraum egentligen? Hur stavar man det?
Citera
2022-08-01, 23:05
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Vem är lebensraum egentligen? Hur stavar man det?
#Liebenstraum
Citera
2022-08-02, 16:21
Medlem
Var är dagens avsnitt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in