2020-01-01, 20:54
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denhemlige2
Han nämns där och i Akram utredningen, samt är han misstänkt för en klippning i Helsingborg 2019 och skjutning på Maysems bostad 2017 innan alla bröderna blev mördade. Kolla upp dina källor är rätt så säker på mina.

Han nämns i Maysem utredningen som en anledning till allt eskalera som det gjorde. Vi vet A.M och flera andra är mördare men varför ska de ha så respekt för Ozzy att de gör jobb i hans namn.

Ozzy är en av det smartaste människor jag känner, Killens rutiner och försiktighet är inte att skoja med. Har en vän som jobbat åt honom tidigare och har aldrig åkt fast. Vet att Malmö polisen va ständigt på honom utan att få en dom. Idag bor han på Malmös exklusivaste trakt o driftar flera hundra kilo åt gången.

Han har aldrig betet sig som kriminell och just därför vet jag att alla rykten kring honom stämmer. Han ju trots allt lurat hela Sverige med hans musik och fått flera grammis nomineringar.
Så jävla smart kan han inte vara som omger sig med folk som lägger ut på nätet att han säljer hundratals kilo knark.
Grattis du leder tävlingen årets golare så här långt!
Citera
Medlem
RAGEDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Visst dom skulle nog bli förstörda av att sitta på typ saltvik eller nått så dom kan få behålla sina ungdomsgårdar men ge dom ett riktiga straff

Det är ju ett hån mot offrets föräldrar, nån av hans brorsor kommer ju knäppa den där shacki tex om dom inte ens känner att han fått ett riktigt straff.

15år gammal och mord 10 år
16 och mord 11
17 och mord 12

Eller nått sånt, dom har fortf goda möjligheter att styra upp sina liv när dom kommer ut, vissa gnäller ju alltid på att straffet ska vara rehabilitering. En nymuckad 25åring klarar det
Får dom möjlighet att studera så lär det ju vara större chans att lyckas där än i en stökig klass när dom är 15-16 år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Visst dom skulle nog bli förstörda av att sitta på typ saltvik eller nått så dom kan få behålla sina ungdomsgårdar men ge dom ett riktiga straff

15år gammal och mord 10 år
16 och mord 11
17 och mord 12

Eller nått sånt, dom har fortf goda möjligheter att styra upp sina liv när dom kommer ut, vissa gnäller ju alltid på att straffet ska vara rehabilitering. En nymuckad 25åring klarar det

Off topic men absolut. De borde ha egna avdelningar men på en riktig anstalt och sedan när de fyller 18 föras över till vuxenavdelning.
Citera
2020-01-01, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Så jävla smart kan han inte vara som omger sig med folk som lägger ut på nätet att han säljer hundratals kilo knark.
Grattis du leder tävlingen årets golare så här långt!
Golar man ned kriminellt negerskräp så ska man ha medalj.
Citera
2020-01-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfinswe
Har du mer info om H*amoudi? Ett efternamnet eller liknande, lyssnar en del på honom men aldrig kunnat luska ut vem det är.. sorry för OT

har en bekant som hjälpt Yasin släppa musik på en plattform när d startade, trist om han ryker på life... ”hey Rinkeby” måste vara en av dom catchigaste låtarna blir alltid lika glad när jag hör den.

Jag minns tyvärr inte vad han heter i efternamn. Han är från Egypten, hans familj har företag inom livsmedel där, ganska stora.
Han har alltid skrivit texterna till 24k musiken, även när Acey var den som rappade.

Hey Rinkeby är riktigt catchig, jag håller med dig, man blir glad när man hör låten. Yasin är grym både på svenska och engelska, ”see me shine” är hur bra som helst, en talang som sätter låtarna både på engelska och svenska. Precis som alla andra här i tråden så undrar jag verkligen vad som hände natten till nyår, man knäpper inte sin vän bara sådär.

Nej det här är jävligt skumt måste jag säga. Ska försöka höra mig för med några och kolla om man får fram mer info.
Citera
2020-01-01, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstrollett
Min kompis har stått på kö för ett organ i flera månader. Natten till tisdag ringde sjukhuset kl 23.20 och säger att hen ska komma in för organet finns.
På förmiddagen på nyårsafton påbörjas operationen. BO avled enl Aftonbladet av sina skador på tisdag fm Tror ni min kompis kan ha fått organet från BO? Eller är det från pojken som dog i en skoterolycka kl 23 måndag kväll?
Du tror de är dem enda som dött?
Citera
2020-01-01, 21:06
Medlem
Citat:
Min kompis har stått på kö för ett organ i flera månader. Natten till tisdag ringde sjukhuset kl 23.20 och säger att hen ska komma in för organet finns.
På förmiddagen på nyårsafton påbörjas operationen. BO avled enl Aftonbladet av sina skador på tisdag fm Tror ni min kompis kan ha fått organet från BO? Eller är det från pojken som dog i en skoterolycka kl 23 måndag kväll?

Gratulera din vän. Ja det är ju möjligt men det kan ju kommit från andra ställen med. Kanske inte så att de tar organ från en potentiell pundare primärt men fanns inget annat så kanske
Citera
2020-01-01, 21:07
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Jävlar , en ny tupac shit vilket beat😀😀

Hans rim-stil påminner om chocolate droppa
Citera
2020-01-01, 21:11
Medlem
Citat:

Om ni märker att din kompis börjar köra över folk så stämmer in på Bo om hen däremot får för sig att flytta till Abisko så är det skoterolyckan...
Citera
2020-01-01, 21:12
Medlem
Bushhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skjutglader
Många här verkar inte förstå nått av hur dom här snubbarna fungerar. Det har ingen betydelse att man är polare eller varit det länge. Man skjuter sin morsa om det behövs. Allt för att nå högre rang.
Att lägga ut bilder från Dubai eller vart fan som helst är inte ovanligt. Det är hur enkelt som helst att fejka bilder och lägga upp på sociala medier. Allt pekar på den där Y. Att dom är eller var polare spelar ingen roll. Det är många mord i dom kretsarna som begåtts av vänner till den skjutna.

Ungefär som kamphundar då, dödar först och viftar sen glatt på svansen som om inget har hänt.
Citera
2020-01-01, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillo
En till anhållen enligt expressen, yttligare en shottaz medlem?

Polisen har lamslagit dp och Shottaz självdestruerar. Ett ypperligt tillfälle för polisen och socialen att ta över. Nu borde de gå all-in. Gissa vad de kommer att göra. Ett internt sammanträde till?
Citera
2020-01-01, 21:21
Bannlyst
För en tid sedan så var jag på besök i vår kyrka för att visa den för vänner från Skåne. I kyrkan träffade vi en begravningsentreprenör som bl.a jobbar i västerort. Min uppfattning är att dessa människor som åker omkring och mördar borde låsas in for ever. Hon berättade om dessa begravningar av 18 åringar. Föräldrarna var helt förtvivlade och undrade, vem av dessa barn är nästa offer. Dom hade helt tappat kontrollen över sina barn och såg bara mörker. Barnen sålde knarka för stora pengar och såg ingen annan framtid.

Har inte ändrat åsikt,men föräldraransvaret är inte helt lätt !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in