Citat:
Ursprungligen postat av
norfinswe
Har du mer info om H*amoudi? Ett efternamnet eller liknande, lyssnar en del på honom men aldrig kunnat luska ut vem det är.. sorry för OT
har en bekant som hjälpt Yasin släppa musik på en plattform när d startade, trist om han ryker på life... ”hey Rinkeby” måste vara en av dom catchigaste låtarna blir alltid lika glad när jag hör den.
Jag minns tyvärr inte vad han heter i efternamn. Han är från Egypten, hans familj har företag inom livsmedel där, ganska stora.
Han har alltid skrivit texterna till 24k musiken, även när Acey var den som rappade.
Hey Rinkeby är riktigt catchig, jag håller med dig, man blir glad när man hör låten. Yasin är grym både på svenska och engelska, ”see me shine” är hur bra som helst, en talang som sätter låtarna både på engelska och svenska. Precis som alla andra här i tråden så undrar jag verkligen vad som hände natten till nyår, man knäpper inte sin vän bara sådär.
Nej det här är jävligt skumt måste jag säga. Ska försöka höra mig för med några och kolla om man får fram mer info.