2020-01-01, 16:36
Medlem
Hur kommer det sluta i slutändan för dessa gubbar? Kommer alla dö? Kommer Y*sin dö också då han har så mycket ögon på sig nu?

Kommer headshot ligan (de äldre) börja klippa både DP och Shottaz?
Citera
2020-01-01, 16:39
Medlem
Kanske yasin får livstid, då är det bara ayye kvar och han ryker snart ändå. Shottaz och dp beter sig som sektmedlemmar som förlorat kontakten med verkligheten. De är usla kriminella och styr inte ett piss. Haha helt efterblivna killar.
Citera
2020-01-01, 16:40
Medlem
R.Bloodworths avatar
Det som är mest oroväckande med allt det här är att grabbarna i båda gängen gör exakt samma sak när de kommer ut ur finkan. De involverar sig i affärer och krig direkt och lever samma livsstil som de gjorde innan de åkte dit. Snacka om att inte ha något emot att sitta inne, leva i rädsla, se sina vänner bli mördade, stressen/pressen som följer med denna livsstil osv, allt för att kunna vistas i Versace kläder och kunna bära ett kejsarlänk för 200.000 kr?
Citera
2020-01-01, 16:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Kanske yasin får livstid, då är det bara ayye kvar och han ryker snart ändå. Shottaz och dp beter sig som sektmedlemmar som förlorat kontakten med verkligheten. De är usla kriminella och styr inte ett piss. Haha helt efterblivna killar.

Men då är det ju ändå somalier vi pratar om, de som kommer jobba för en stark svensk framtid...
Citera
2020-01-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123

De äldre skötte området mycket bättre än dessa skitungar, ibland saknar man de men alla har typ egen familj och är ute ur game:t nu
Citera
2020-01-01, 16:43
Medlem
olidolyckans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalalMuscle
De äldre skötte området mycket bättre än dessa skitungar, ibland saknar man de men alla har typ egen familj och är ute ur game:t nu
Vilka äldre tänkte du på?
Citera
2020-01-01, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Ja Franky torskade åkte in på en volta. Straffet var två år och fyra månaders fängelse.

Jaha i det målet var det ju någon som var dömd för våldtäkt innan.
Citera
2020-01-01, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Dom kommer att gå fria från mord, däremot kanske dom döms för förberedelse till rån eftersom rånarluvor låg i bilen, men även det är osäkert.

Det är alldeles för tidigt att säga. Med tanke på att två av dem greps i vad som verkar vara i anslutning till händelsen så är det troligt att de har tändsatspartiklar på sig ifrån samma laddning som BO har på sig. Då kommer det inte gå att snacka bort som något rånförsök. Synnerligen naivt att tro.

Sen är det högst osannolikt att alla åker på mord men det ser ju inte ut att vara någon form av riskfri sak som du får det att låta.
Citera
2020-01-01, 17:13
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Underskatta inte Yasin.

Jag och Ayye, vi skyttekungar
Nästa år, vi spelar allsvenskan
Jag och Poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas
Den här Yasin är han släkt med killen som blev kissad i ansiktet?
Citera
2020-01-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Underskatta inte Yasin.

Jag och Ayye, vi skyttekungar
Nästa år, vi spelar allsvenskan
Jag och Poy i mitt garage, pull up och vi gör kalas

Åh nej vad pajigt. Du hänvisar till en låttext och tror att det är verklighet eller att den som sjunger inte torr-runkar sig själv. Helt allvarligt, det blir tydligt att serietidningar är så du inhämtar uppgifter om din omvärld.
Citera
2020-01-01, 17:16
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag är tveksam, vad jag förstår så saknas mordvapnet, samtliga kommer att blåneka så jag tror tyvärr att dom inte kommer att fällas för mord eller dråp

Var har du läst att mord vapnet saknas? Länk?
Citera
2020-01-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Var har du läst att mord vapnet saknas? Länk?

Alla 5 greps inte samtidigt tyvärr, så inget vapen finns.

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Den här Yasin är han släkt med killen som blev kissad i ansiktet?

Nej inte släkt bara bra vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in