2020-01-01, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
P0y har gått över till DP sakta men säkert, snack om att han som styrt DP affärer när stora grabbarna varit borta och inte springisar. P0y är känd för att vara brutal och köra över folk.

Franky som var ledare för Shottaz skydda inte Yasin utan Franky hängde med Yasin för att vara säker. Folk underskattar Yasin, han är också brutal, så fort Yasin åkte in så börja saker ändra sig.

Nu när Yasin är fri så ska han rensa igen, P0y ska inte få styra DP busniess och P0y ska inte lämna Shottaz och snitcha på hela teamet utan att bli klippt tycker Yasin.
Franky var Yasins manager och skyddade honom, yasin skyddade inte Franky. Yasin e skitz han också, han vevade en kille och åkte på stryk. Då drog han fram en Glock och skottade killen i båda benen (enligt väldigt säkra källor, har hört från 4-5 olika personer från Västerort)
Citera
2020-01-01, 17:20
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filip1990
Underskatta inte Yasin.

Jag klipper hellre tunga, jag kommer aldrig gola
Två keys i ryggsäcken, morsan tror jag går till skolan (Shh)
Det klart att vi kör över dig så akta dig från vägen
Jag spottar som en kalle och det går inte tömma magen (Drrr)
GSS, vi köpte hela basketlaget, nya skor
Som i filmen när Frank Lucas dela ut kalkon (Haa)
Jag minns hur dessa guzzar ducka mig förut (Jag minns)
Hatarna de pratar men de pumpar mig i smyg
Jag opererar varje dag som en fucking doktor
Om jag var du jag skulle hata mig också

Hoppas du skämtar? Jag kan skriva vilken text som helst, styr jag nått för det?
Citera
2020-01-01, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Jag är tveksam, vad jag förstår så saknas mordvapnet, samtliga kommer att blåneka så jag tror tyvärr att dom inte kommer att fällas för mord eller dråp

Mordvapnet är inte säkert att det behövs. Två av dem är ju gripna så nära att de troligen inte hunnit göra annat än att springa en bit. Då har de garanterat spår på sig ifrån skjutningen. Det kan de dömas på. Inte garanterat dom men finns det spår på dem så behövs inte vapnet.
Citera
2020-01-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Varför skulle K27 gå till DP??
K27 är inte DP? Dock e han nära vän med Shacki som sköt Shottaz medlem i Rinkeby Pizzeria. Han gjorde det åt DP då han var deras springis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Hoppas du skämtar? Jag kan skriva vilken text som helst, styr jag nått för det?

Det är ett troll bara. Strunta i det. Att bara skriva låttexter här kommer ju ge avstängning snart så det är inget att bry sig om.
Citera
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
Franky var Yasins manager och skyddade honom, yasin skyddade inte Franky. Yasin e skitz han också, han vevade en kille och åkte på stryk. Då drog han fram en Glock och skottade killen i båda benen (enligt väldigt säkra källor, har hört från 4-5 olika personer från Västerort)

Tufft, startar bråk sen när han får stryk så drar han fram picka.

Detr definitionen av en fjant
Citera
2020-01-01, 17:26
Medlem
shponglads avatar
Citat:
K27 är inte DP? Dock e han nära vän med Shacki som sköt Shottaz medlem i Rinkeby Pizzeria. Han gjorde det åt DP då han var deras springis.

Vad fick shacki för straff? Har för mig att han fick skitlöjligt typ 4 år ungdomsvård?

Minns jag fel?
Citera
2020-01-01, 17:28
Medlem
Citat:
Vad fick shacki för straff? Har för mig att han fick skitlöjligt typ 4 år ungdomsvård?

Minns jag fel?
Du minns lite fel, han fick t.o.m bara 3 år
Citera
2020-01-01, 17:28
Medlem
Citat:

När skulle den skjutningen ägt rum? Det låter som något en sån person gärna säger och att alla andra lägger till. Skott i båda benen kan ligga gärna varit att han kastade sin lilla bögväska på honom i det verkliga scenariot.

Det är så många av de här individerna som lever på sin påhittade mytbildning märker man.

När sköts personen i benen? Dina 4-5 källor kan ju ange en tidsram för när det skulle skett.
Citera
2020-01-01, 17:31
Medlem
Citat:

Minns jag fel?

Fyra års ungdomsvård är maxstraff vid ungdomsvård så det är ju inte jämförbart med annat.
Citera
2020-01-01, 17:31
Medlem
shponglads avatar
Citat:
Du minns lite fel, han fick t.o.m bara 3 år

Bara i Sverige, men när han kommer ut så är karman där. Den killen kommer dö 100% om han inte taggar långt från stockholm
Citera
2020-01-01, 17:35
Medlem
Citat:

Den som vevade killen och drog fram pistolen var inte Yasin. Det var Gucci, han som sköts i cph
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in