2021-01-21, 13:23
Medlem
Saftig efterkonstruktion att de inte bjöd in Wahlbeck exakt pga hans åsikter.
Citera
2021-01-21, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elof.Eldslukare
De har kört till 09:30 nu som standard typ. Om den här inlåsningen innebär att de kör 09-09:30 för $10+ Patreons så är det absolut inte värt en höjning. Den sista halvtimmen håller ändå alltid sämst kvalitet. Som vanligt möter de ingen kritik i facebookgruppen. Börjar bli väldigt sektig den där gruppen.

Börjar bli?
Citera
2021-01-21, 13:55
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Vart är dagens avsnitt?
Skulle inte avsnitten läggas upp direkt efter sändning för patreons? Eller är det nya restriktioner?
Citera
2021-01-21, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaronwanbissaka
Vart är dagens avsnitt?
Skulle inte avsnitten läggas upp direkt efter sändning för patreons? Eller är det nya restriktioner?

Finns på patreon-hemsidan/appen.
Citera
2021-01-21, 16:37
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Finns på patreon-hemsidan/appen.
Inte för mig. Jag tänkte om dom håller på och fittar sig igen mot patreons under $5. Det händer ju ibland att F får för sig att bara göra avsnitten tillgängliga för de som donerar mer.

Dom verkar ju ha varit lite giriga under natten så kan det vara så att $5 är minimum nu eller vad? Krampaktig kommunikation från deras sida.

Fan, ta ett extrajobb om ni behöver pengar. Hora eller vad som!
Senast redigerad av Aaronwanbissaka 2021-01-21 kl. 16:40.
Citera
2021-01-21, 16:40
Medlem
Måste nog revidera min syn på Frändfors. I en allt bredare och mer tillrättalagd SR-ifierad produkt kommer hon in och är rå som fan, och jag älskar det. Jesper vågar ju inte uttala sig om nånting längre. Det ska ju vara lite underground, kallt och exkluderande. Ljuv musik för mina öron när gäster påpekar att de får den viben. Dessutom är hon vaken på referenser och har grym dynamik med Fredrik.

”En hal liberal” känns som det första segmentet på väldigt länge som initialt känns riktigt lovande.
Citera
2021-01-21, 16:40
Medlem
Citat:
Inte för mig. Jag tänkte om dom håller på och fittar sig igen mot patreons under $5. Det händer ju ibland att F får för sig att bara göra avsnitten tillgängliga för de som donerar mer.

Dom verkar ju ha varit lite giriga under natten så kan det vara så att $5 är minimum nu eller vad?

Näe, jag har sagt upp min patte och var bara 5 dollars. Avsnittet finns där för mig, kan PM:a dig en länk om du inte får upp det.

Runar är så jävla älskvärd.

Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Måste nog revidera min syn på Frändfors. I en allt bredare och mer tillrättalagd SR-ifierad produkt kommer hon in och är rå som fan, och jag älskar det. Jesper vågar ju inte uttala sig om nånting längre. Det ska ju vara lite underground, kallt och exkluderande. Ljuv musik för mina öron när gäster påpekar att de får den viben. Dessutom är hon vaken på referenser och har grym dynamik med Fredrik.

”En hal liberal” känns som det första segmentet på väldigt länge som initialt känns riktigt lovande.

Jag håller som vanligt med dig i allt du säger.

LUF:arn är också väldigt uppiggande att lyssna på. Riktigt skarp.
Senast redigerad av pogba 2021-01-21 kl. 16:42.
Citera
2021-01-21, 16:55
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Näe, jag har sagt upp min patte och var bara 5 dollars. Avsnittet finns där för mig, kan PM:a dig en länk om du inte får upp det.

Runar är så jävla älskvärd.

Ja, skicka en länk är du snäll så ska jag se om det händer något. Håller med om Runar. Han är nog inte så lätt att leva med men väldigt underhållande och verkar leva i sin egna lilla bubbla. Jag unnar honom det.
Citera
2021-01-21, 16:57
Medlem
Citat:
Ja, skicka en länk är du snäll så ska jag se om det händer något. Håller med om Runar. Han är nog inte så lätt att leva med men väldigt underhållande och verkar leva i sin egna lilla bubbla. Jag unnar honom det.

Titta PM!
Citera
2021-01-21, 17:00
Medlem
Aaronwanbissakas avatar
Citat:
Titta PM!
Tack kamrat!
Citera
2021-01-21, 17:30
Medlem
Citat:
Börjar bli?
Det är i ärlighetens namn ingen som verkar våga säga nåt kritiskt heller i rädsla att förarga den store ledaren.
Citera
2021-01-21, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfontanell
Det är i ärlighetens namn ingen som verkar våga säga nåt kritiskt heller i rädsla att förarga den store ledaren.

Japp, vart det ett tag.

Duuuuuuktiga lyyyyyydare.

Edit: Så fort någon har sagt något negativt har det vart rätt hård ton. Fredrik och Jesper är ju två snöflingor.
Senast redigerad av pogba 2021-01-21 kl. 17:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in