2021-01-03, 16:18
Medlem
epiclunchs avatar
Det är ju något så otroligt tröttsamt med Fredriks skiftande personligheter. Ena sekunden vill han vara så otroligt professionell och hyser agg mot alla som inte har samma ambitioner i studion, andra sekunden återgår han till att vara en tjurskallig narcissist och tredje sekunden så är han bara en testosteronöverladdad grabb som har lite skoj med sina polare.

Jag tycker verkligen om Fredrik, egentligen. Men det är något när han faller ner i gropar (till exempel som på instastorys nu nyligen). Eller när han läser upp sina texter med en sån extrem självbelåtenhet (typ den till Fredrik Wikingsson). Man hör på rösten att han själv tycker att det är fem plus och då kommer det aldrig bli mer än två plus. Det känns som det blir en krock när Fredrik vill vara en bra programledare men också stjärnan i gänget och så är han dessutom en osäker narcissist. Det är inte lätt att vara programledare då. Vilket också märks, väldigt ofta imo.

När Gott Snack prickar rätt så är dom överlägsna men tyvärr så är lägsta nivån för låg och nivån är allt som oftast låg tyvärr. Eller vad tycker ni?
Citera
2021-01-03, 16:21
Medlem
Det går ju inte så bra för Gunilla i Facebook-gruppen. Hon har ju tappat det helt.
Citera
2021-01-03, 20:51
Medlem
Gött att svärmorsdrömmen Olle Palmlöf alltid finns när det skitit sig
Citera
2021-01-03, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Det går ju inte så bra för Gunilla i Facebook-gruppen. Hon har ju tappat det helt.

Haha, det får man säga, men glöm inte att hon hAr jobbat på Hall så hon kan allt!
Citera
2021-01-03, 21:41
Medlem
Haha, nu är det väldigt svårt att hänga med i svängarna. Söderholm sitter och bärsar med Olle P. Ett par timmar senare dyker han upp i en taxi tillsammans Julia Frändfors (vars anklagelser mot sitt ex OP är väldigt grova), rätt så berusad, på väg för att spela in någon form av (fylle-)podcast?
Citera
2021-01-04, 00:07
Medlem
Eller hur. Satan vad fort det går i hockey.
Citera
2021-01-04, 03:35
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atlantisx
Haha, nu är det väldigt svårt att hänga med i svängarna. Söderholm sitter och bärsar med Olle P. Ett par timmar senare dyker han upp i en taxi tillsammans Julia Frändfors (vars anklagelser mot sitt ex OP är väldigt grova), rätt så berusad, på väg för att spela in någon form av (fylle-)podcast?

Frändfors= framförallt känd för sitt laddbruk.
Senast redigerad av Kloroformtrasan 2021-01-04 kl. 03:36. Anledning: T9
Citera
2021-01-04, 13:07
Medlem
Frändfors har en Siwert Öholmsk inställning till knark (d e bajz hihi) (förutom alkohol då, fnizz) så det där har du dragit ur röven
Citera
2021-01-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloroformtrasan
Frändfors= framförallt känd för sitt laddbruk.

Kan givetvis inte tala för henne, men hon har barn, sambo och verkar leva ett någorlunda stabilt liv (Följer henne och lyssnar på hennes podd då och då). Om jag får gissa tror jag inte hon ägnar sig åt sånt längre. Upplevde det snarare som att de druckit och att de nu ska ”prata ut” - troligtvis för att locka nya patreons.
Citera
2021-01-04, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epiclunch
Det är ju något så otroligt tröttsamt med Fredriks skiftande personligheter. Ena sekunden vill han vara så otroligt professionell och hyser agg mot alla som inte har samma ambitioner i studion, andra sekunden återgår han till att vara en tjurskallig narcissist och tredje sekunden så är han bara en testosteronöverladdad grabb som har lite skoj med sina polare.

Jag tycker verkligen om Fredrik, egentligen. Men det är något när han faller ner i gropar (till exempel som på instastorys nu nyligen). Eller när han läser upp sina texter med en sån extrem självbelåtenhet (typ den till Fredrik Wikingsson). Man hör på rösten att han själv tycker att det är fem plus och då kommer det aldrig bli mer än två plus. Det känns som det blir en krock när Fredrik vill vara en bra programledare men också stjärnan i gänget och så är han dessutom en osäker narcissist. Det är inte lätt att vara programledare då. Vilket också märks, väldigt ofta imo.

När Gott Snack prickar rätt så är dom överlägsna men tyvärr så är lägsta nivån för låg och nivån är allt som oftast låg tyvärr. Eller vad tycker ni?

Du satte verkligen ord på mina tankar! Vill lägga till att han utöver bra programledare och stjärnan i gänget också är extremt noga med att framstå som redaktionens strulpelle/bad boy. Det känns som att han hellre avrättas på plats än att råka missa att markera för en ”bråkig” kändis (tex Ola Rapace, Jocke Åhlund) att han minsann kan sitt kokain med tillhörande lingo som att tala i gram eller slang i stil med ”en nyckel”. Det är som att han nästan spricker innan han fått berätta om detta för en erkänd stökig känd kille. ”Snälla tyck att jag är ball!!!! Jag har knarkat faktiskt!! Vi är samma skrot och korn!” är allt jag hör...
Citera
2021-01-05, 09:55
Medlem
Känner mig också lite trög som inte fattade förrän ett par dagar sen att tjejen, som även gästat GS, som var del av Söderholms resesällskap på hans semester är Dan Eliassons dotter haha, och att det var delvis därför Eliasson reste utomlands, för att träffa henne. Är verkligen en liten värld.
Citera
2021-01-05, 14:53
Medlem
Reggaemans avatar
Väldigt sen på bollen och möjligtvis är jag naiv men avsnitt 214 när de ringer till Lars Lerin, är det verkligen han?

Spelade upp hela intervjun för mina päron och de var helt övertygade om att det inte var Lars Lerin utan en skådis medan jag själv är övertygad att det var han, är jag naiv som blint tror det eller var det en skådis de intervjuade?

Känner mig väldigt lurad om det visar sig att det inte var han men jävlar vilken rolig intervju det var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in