Citat:
Hej NoelBaba. Jag vet inte vem du är, men tror som jag gör med de flesta att vi förmodligen skulle komma bra överens i verkligheten. Du är säkert trevlig och har goda sidor. Jag föredrar att fokusera på det positiva i programmet för att jämna ut allt gnäll här.
Men för att vara dig till lags och för att inte låta det gå inflation i mina positiva omdömen kan bjuda på lite klagomål jag med:
Kakan - hemsk gäst. Ta aldrig in henne igen. Högljudd och ointressant. Körde fullständigt över Tora, usch! Skulle inte bjuda henne på kräftskiva.
David Sundin - hans medverkan var inte till hans fördel.
Zorbas - var tyvärr kass när han väl fick ta plats framför micken. Pratade som en som vill passa in. Överanvände och dödade ”jo, jo, jo” och andra grejer som funkar bra i rimlig mängd. Verkar dock trevlig så skulle absolut bjuda på kräftskiva.
Almqvist - har aldrig varit menad som ”framför-person”. Är en produkt av sin omgivning och därmed inte genuin.
Sist men inte minst ska jag avsluta med att lägga näsan i blöt när det kommer till svampfejden. Den enda som gjorde bra ifrån sig i den situationen var Fredrik. Visst, hon var kanske ingen toppengäst och klarade inte riktigt att matcha det starka svampintresset med den lättsamma atmosfären och tonen i programmet men när det inte flyger är det bättre att laga efter läge enligt mitt tycke. Gött med skav men här blev det bara pubertalt och oskönt.
Nej nu blev det för neggigt här...
underbara gäster som gärna får snurra in med jämna mellanrum som frisk fläkt runt bordet:
Niemi, Moa Gammel, Oisin Cantwell, Calle Schulman, Jonas Lundqvist, Edvin Thörnblom, Lina Thomsgård, Alexander Kronlund, Ola Rapace, Fredrik Strage, Julia Lyskova, Tobbe Ek, Gunilla Söderholm...
+Vad hände med Ghettopanelen-tjejen? Kom tillbaks.
+ Myra. Jag vet inte varför med ömmar för henne. Kan vara rösten... men gillar hennes håll-känslorna-utanför-håll-er-till-logik-och-fakta-tänk.
+ Tora såklart jättebra, men Fanny får för lite lyft. Hon är jävligt bra hon med.
Senast redigerad av McDaniel 2020-11-26 kl. 23:35.
Senast redigerad av McDaniel 2020-11-26 kl. 23:35.